võib-olla see!Algselt postitas: jann113
äkki räägid sellest 06“st mis ühel pildil oli?:puzzled
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
LADA VFTS B-rühm, Photographer, 2007 / REBUILD 2013
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Nu paar sõna võib kirjutada jahh!
Tegemist siis VAZ2106, vastab 100%“liselt E7 nõuetele, auto on ehitatud samas boksis, paralleelselt eelneva autoga, millest siin pikalt juttu. 90% ulatuses on kõik asjad tehtud samamoodi, kui eelmine auto. Autoga hakkab sõitma junior sprinte, tulevikus rallit ja eks siis juba võimsamal masinal.
Autost niipalju veel,
mootor - 1600
kütusesüsteem - Weber 45 DCOE
veermik - muudetud sillageomeetria, Bilstein Shocks
ülekanne - 4.71 ketaslukk
sisu - OMP
[Muudetud: 18-12-2008 Photographer]
Tegemist siis VAZ2106, vastab 100%“liselt E7 nõuetele, auto on ehitatud samas boksis, paralleelselt eelneva autoga, millest siin pikalt juttu. 90% ulatuses on kõik asjad tehtud samamoodi, kui eelmine auto. Autoga hakkab sõitma junior sprinte, tulevikus rallit ja eks siis juba võimsamal masinal.
Autost niipalju veel,
mootor - 1600
kütusesüsteem - Weber 45 DCOE
veermik - muudetud sillageomeetria, Bilstein Shocks
ülekanne - 4.71 ketaslukk
sisu - OMP
[Muudetud: 18-12-2008 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Möödas ilus pakane nädalavahetus ja nagu rebaseonu ütles:"Sai vähe tarkust juurde kogutud!". Katsun siis lühidalt kirja panna mis juhtus.
Kuna weberite flantsid ei olnud ühel tasapinnal, lasin sisselaskekolded ümber lõigata ja uuesti freesida. Kõik tipp-topp weberid peal, käivitame mootori, üks-kaks ja kolin sees, noo selline helde-hele kilin - korralik ikka!
Sai siis reede lõunani seeditud, et mis võiks olla, 90% tuttavatest kone-ehitajatest pakkusid, et midagi kolvi peal. Edasi läks nagu õlitatud kella-mehhanism. Reede kell 17:30 alustasime, kell 10:30 oli mootor maas, viga käes. Tänu heale meeskonnale ja abile oli kella 02.30 mootor koos ja peal. Hommikutundidel kone taas käis, kuid seekord siis juba ilma kilinata. Niipalju siis veel, et silindri peal tegi endale pesa üks keevituse ülejääk!
Lisaks tahan veel suured tänud abieest öelda Valdzile, tema toredale naisele ja Robilie, kelle abiga see nii kiiresti ära tehti!
PS. lisan siis kaasa ka ühe pildi võõrkehast kolvipeal !!!
Kuna weberite flantsid ei olnud ühel tasapinnal, lasin sisselaskekolded ümber lõigata ja uuesti freesida. Kõik tipp-topp weberid peal, käivitame mootori, üks-kaks ja kolin sees, noo selline helde-hele kilin - korralik ikka!
Sai siis reede lõunani seeditud, et mis võiks olla, 90% tuttavatest kone-ehitajatest pakkusid, et midagi kolvi peal. Edasi läks nagu õlitatud kella-mehhanism. Reede kell 17:30 alustasime, kell 10:30 oli mootor maas, viga käes. Tänu heale meeskonnale ja abile oli kella 02.30 mootor koos ja peal. Hommikutundidel kone taas käis, kuid seekord siis juba ilma kilinata. Niipalju siis veel, et silindri peal tegi endale pesa üks keevituse ülejääk!
Lisaks tahan veel suured tänud abieest öelda Valdzile, tema toredale naisele ja Robilie, kelle abiga see nii kiiresti ära tehti!
PS. lisan siis kaasa ka ühe pildi võõrkehast kolvipeal !!!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Sinna läks minu mootori vana kolb, need jäid mul ju üle. Kolb oli heas korras, sai üle ka mõõta.Algselt postitas: viaccess
Vääga ilus kolb Kas panid uue sisse, või lükkasid selle kenakese tagasi?
Vana kolb oli ikka mõne matsu saanud täitsa serva, ja niisugune kuumaastik detonatsiooni kindlusele juurde eriti ei aita
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Hästi korraldatud ja ilmaga vedanud WinterCamp 2007 edukalt läbitud, välja tulid pisikesed lapsevead ja tehnilisedsõlmed mida peab veel täiustama.
Siinkohal olekski pakkuda 200 km läbinud Koni kangemad esiamordid. Täpsem info siis mailiga või U2U“s. Amortidel ei ole midagi viga, aga sellise seadistusega autojaoks on need paraku liiga lahjad!
Panen paar õnnestunud fotot ka.
Fotodel on hästi näha kuidas mõjus esisilla ettepoole toomine rattakalletele ja kuidas vajub läbi Koni amort. Amordi kohta ütleks veel niipalju et inimene tahab ikka alati kõik läbikäidud vead omalnahal järgi proovida!!!
[Muudetud: 21-2-2007 Photographer]
Siinkohal olekski pakkuda 200 km läbinud Koni kangemad esiamordid. Täpsem info siis mailiga või U2U“s. Amortidel ei ole midagi viga, aga sellise seadistusega autojaoks on need paraku liiga lahjad!
Panen paar õnnestunud fotot ka.
Fotodel on hästi näha kuidas mõjus esisilla ettepoole toomine rattakalletele ja kuidas vajub läbi Koni amort. Amordi kohta ütleks veel niipalju et inimene tahab ikka alati kõik läbikäidud vead omalnahal järgi proovida!!!
[Muudetud: 21-2-2007 Photographer]
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Lp. Motamees:Algselt postitas: motamees
Ei usu mina, et tegu ainult hobiautoga. Siin ikka mingid varjatud plaanid. Hobiautol oleks mõnes kohas tehtud järeleandmisi. Siin aga perfektne teostus.
Elame näeme.
Pean ütlema, et ei ole siin mingeid varjatuid plaane, auto ehitati hobi-ja lõbusõidu eesmärkidel. Tänu sellele on antud projektis tehtud palju järeleandmisi, mida võibolla tava inimene ei panegi tähele, aga projekti puhul rahakott küll. Näiteks võin tuua: ainuüksi mootori ehitamine läks orjenteeruvalt 50000 eeki odavamaks, kuna konest ei ole vaja väljaajada viimast väänet, vaid teha ta võimsaks ja kestvaks. Käigukast on Fiati seeria toodang, mitte otselülitusega kast, millel kolm korda käigu möödapanekut või krõpsu tähendaks kasti kap.remonti.
edasi veel näiteks: veermikus kasutame täiesti tavalisi seeria kettaid, mis näitasid juba wintercampil, et pidurivedelik läheb lihtsalt keema ja kaob süsteemist. Võidusõidu korral oleks mõeldamatu sellise pornograafiaga peale minna.
Ja nüüd lõpetuseks, autoga starti minek on mõeldamatu juba selle pärast et auto kaal on võrreldav tangiga , siinkohal ma ei liialda, aga kus on Al uksed, kapotid, miks on rasked uksehinged, 90% kronsteinidest on mustast rauast, peaks aga olema Al.
Nüüd ongi seis selline, et kui loed üles tegelikult kõik selle auto puudused, siis on see auto väga hästi ehitatud hobisõidu auto, mitte võistlusauto millega oleksid ralli finisis klassi võidu küsija! Ma loodan et te ei saanud must valesti aru.
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !
-
sserbin
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 194
- Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
- Asukoht: haapsalu
- Autod: krossi 01
mis pidurivedelikku kasutad?..endal korralik vedelik(ATE Super Blue Racing) ja pole suvel 30 kraadise soojaga ringrajal mingeid probleemeAlgselt postitas: PhotographerAlgselt postitas: motamees
Ei usu mina, et tegu ainult hobiautoga. Siin ikka mingid varjatud plaanid. Hobiautol oleks mõnes kohas tehtud järeleandmisi. Siin aga perfektne teostus.
Elame näeme.
edasi veel näiteks: veermikus kasutame täiesti tavalisi seeria kettaid, mis näitasid juba wintercampil, et pidurivedelik läheb lihtsalt keema ja kaob süsteemist. Võidusõidu korral oleks mõeldamatu sellise pornograafiaga peale minna.
Ma küsiks hoopis miks on VFTS-il 07-me kapott ja iluvõre:PAlgselt postitas: wax
Aga miks on 07-l taga 05 tuled?
Kui autentset eksterjööri taga ajada, siis puudu veel nimetatud kapot, võre, esipõll ja katusespoila.
...jumala eest ma ei kritiseeri, müts maha tehtud töö:wow
[Muudetud: 6.3.07 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
pPhotographer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 188
- Liitunud: 16 Dets 2005 10:32
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Lada
- Kontakt:
Huvitavalt alanud rallihooaja tõttu ei ole olnud aega siin Teie küsimustele vastata, katsun nüüd midagi kirjutada!
To: põletaja:
Nende piduritega on midagi imeliku jahh, sest küsimus on see et kuhu kurat see vedelik enne uue möga pealevalamist kadus? Kusagilt alt tatine ei olnud, viga tuleb otsida, kindlasti midagi lihtsat ja vene asjade moodi !!!
To: Vardo13:
Webereid on võimalik installeerida põhimõtteliselt kõikidele mootoritele ja näiteks võidusõidu pritsed töötavad samal põhimõttel, kui vabalt hingavad horisontaalsed karpad vahega et küttesegu pihustatakse kollektorisse ja seda juhitakse elektrooniliselt. Märkuseks veel seda et weber ise on firma nimi, tegelikult on tegemist horisontaalse karburaatoriga.
Auto maksumusest:
Auto kulutuste kohta oleme pidanud enam-vähem raamatupidamist, puudu on hulgi 100 kroonilisi väljaminekuid. Tagantjärgi mõeldes on kahju, et söögi ja joogi kulutusi ei pandud kirja, aga arvata võib et need ületavad selle 1,5 aastaga auto hinna!!!
Raamatupidamise järgi on siis auto ligikaudne maksumus:
kere 14000
mootor 52000
salong 18000
tööriistad 25000
veermik 27000
Kokku: 136 000
Oma tööraha ja tuttavate teenuseid ei ole siia arvestatud, ainuüksi tuttavate abiga on kokku hoitud 20-30 kilo raha! Ja niinagu ikka, siis iga selline projekt kipub kergelt lõhki minema!
To: GTA
Vaata minujaoks ei ole 05 ja 07 absoluutselt mingit vahet - millised on need tuled või liistud! Ei ole sellessuhtes originaali tagaajaja ja veel rohkem et tegemist on võidusõidu autoga!
Spoilerite kohta on keerulisem teema: Taga katusespoiler oli alguses homologeeritud, peale NL koondise pretensioone, et spoiler on ainult segavaks faktoriks eemaldati see PILT SELLE KOHTA KA. Esipõll on tegeligult VFTS“i oma, sest olid ajad, olid sepad, mil tehti neid sellise vormi järgi!
To: Vardo13:
Käsipidur on enda tehtud jooniste järgi valmistatud, kusagil foorumis ka üleval!
To: põletaja:
Nende piduritega on midagi imeliku jahh, sest küsimus on see et kuhu kurat see vedelik enne uue möga pealevalamist kadus? Kusagilt alt tatine ei olnud, viga tuleb otsida, kindlasti midagi lihtsat ja vene asjade moodi !!!
To: Vardo13:
Webereid on võimalik installeerida põhimõtteliselt kõikidele mootoritele ja näiteks võidusõidu pritsed töötavad samal põhimõttel, kui vabalt hingavad horisontaalsed karpad vahega et küttesegu pihustatakse kollektorisse ja seda juhitakse elektrooniliselt. Märkuseks veel seda et weber ise on firma nimi, tegelikult on tegemist horisontaalse karburaatoriga.
Auto maksumusest:
Auto kulutuste kohta oleme pidanud enam-vähem raamatupidamist, puudu on hulgi 100 kroonilisi väljaminekuid. Tagantjärgi mõeldes on kahju, et söögi ja joogi kulutusi ei pandud kirja, aga arvata võib et need ületavad selle 1,5 aastaga auto hinna!!!
Raamatupidamise järgi on siis auto ligikaudne maksumus:
kere 14000
mootor 52000
salong 18000
tööriistad 25000
veermik 27000
Kokku: 136 000
Oma tööraha ja tuttavate teenuseid ei ole siia arvestatud, ainuüksi tuttavate abiga on kokku hoitud 20-30 kilo raha! Ja niinagu ikka, siis iga selline projekt kipub kergelt lõhki minema!
To: GTA
Vaata minujaoks ei ole 05 ja 07 absoluutselt mingit vahet - millised on need tuled või liistud! Ei ole sellessuhtes originaali tagaajaja ja veel rohkem et tegemist on võidusõidu autoga!
Spoilerite kohta on keerulisem teema: Taga katusespoiler oli alguses homologeeritud, peale NL koondise pretensioone, et spoiler on ainult segavaks faktoriks eemaldati see PILT SELLE KOHTA KA. Esipõll on tegeligult VFTS“i oma, sest olid ajad, olid sepad, mil tehti neid sellise vormi järgi!
To: Vardo13:
Käsipidur on enda tehtud jooniste järgi valmistatud, kusagil foorumis ka üleval!
Ühe kilomeetri kohta on alati kaks kilomeetrit kraavi !