2105, Kristo, 1982
2105, Kristo, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
2105, Kristo, 1982
Sain auto endale 2002 aasta oktoobris ja maja ees seisis ta terve talve. 2003 suvi sai tehtud keretööd ning remonti sai ka mootor (vahetatud sai kolvirõngad ning sisselaskeklapid). Mootoriks on tal 05 originaal mootor ehk siis rihmaga 1.3l. Aga selle 1.3 kohta astub ta üpris hästi edasi, nüüd tuli ka välja, et mootoril on surveastet tõstetud. Räägiti, et kunagi oli ta olnud ralliauto ja selle tõestuseks räägivad ka varem olnud koopalaiendid.
Välimus: Esispoiler, antitiib, katuseluuk, 14" valuveljed ja ka sportrool. Kuna ei leidnud vastavat katuseluuki sellele masinale, siis sai vana katuseluuk klaasiliimiga kinni liimitud (luugi tihend oli katki). Sees on 3-seeria BMW (E21) armatuur, mis võibolla kunagi saab asendatud BMW E30 armatuuriga. Vasakpoolne peegel on vana Audi 80'e oma, külge installimist ootab ka parempoolne. Suverehvid on 185/60 R14, talve omad tiba kõrgemad 175/70 R14.
See ta siis on:
Ja kunagi oli ta valge
Välimus: Esispoiler, antitiib, katuseluuk, 14" valuveljed ja ka sportrool. Kuna ei leidnud vastavat katuseluuki sellele masinale, siis sai vana katuseluuk klaasiliimiga kinni liimitud (luugi tihend oli katki). Sees on 3-seeria BMW (E21) armatuur, mis võibolla kunagi saab asendatud BMW E30 armatuuriga. Vasakpoolne peegel on vana Audi 80'e oma, külge installimist ootab ka parempoolne. Suverehvid on 185/60 R14, talve omad tiba kõrgemad 175/70 R14.
See ta siis on:
Ja kunagi oli ta valge
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
väga ilus asi, vähemalt mulle läheb selline väga hästi peale!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Suvi 2003 tegemised:
Suvel sai siis kere uue värvikatte, oma aruga sai kõik rooste välja lastud aga nagu kõigile teada siis rooste vastu ikkagi ei saa ja niimoodi siis need väiksed roosteplekikesed tal tekivadki (sellele aitab muidugi kaasa ka tänavatel leiduv sool). Peale kere sai parandatud ka mõrast esispoilat, kuid see osutuks mõtetuks Wintercambil suure rallitamise tõttu lumehanges , spoila jälle samasugune nagu ennem
Salongis ei teinud midagi , kuigi oli plaanis panna uus armatuur aga aega nappis ja sinna paika ta jäigi.
Remonti sai ka mootor, vahetatud said kolvirõngad ja sisselaskeklapid. Lihvi sai ka plokikaas kuna oli kuuma saanud ja kõveraks tõmmanud. Suures tuhinas tahtsin aga autot äkilisemaks teha, kuid karpa ?tuuninguga? läks asi hoopis halvemaks. Nimelt tahtsin, teha teise lõõri avamist mehhaaniliseks, kuid kuna ennem ei vaadanud, et 05 karpal on teise lõõri düüsid hoopis suuremad kui mehhaaniliste karpade düüsid siis uputas ta üle ning kui gaasi vajutasid käis ennem turtsatus ja siis läks alles pöördesse. Nüüd ootab karpa tagasi tegemist vaakumi peale. Selle mootoriga pole plaanis eriti midagi teha, kuid on aga plaan ehitada üks tiba tugevam mootor.
Tulevik:
Sellel suvel ei olekski muud plaani kui lasta valuveljed uuesti üle värvida ning lakkida. Ning tagumised piduriklotsid on ka vaja ära vahetada. Salongi tahaks kah kuidagi korralikumaks teha, praegu on kõik nii ligadi-logadi ja korralikud kõlarid üritan ka kuskilt muretseda.
Samas on ka plaan hakata uut mootorit kokku panema, kõigi eelduste kohaselt tuleb selleks rihmaga 1,7l mootor. Eks näis mis saab.
Õige pea peaks tulema ka uued pildid, kus auto lumekatte alt väljas on
Suvel sai siis kere uue värvikatte, oma aruga sai kõik rooste välja lastud aga nagu kõigile teada siis rooste vastu ikkagi ei saa ja niimoodi siis need väiksed roosteplekikesed tal tekivadki (sellele aitab muidugi kaasa ka tänavatel leiduv sool). Peale kere sai parandatud ka mõrast esispoilat, kuid see osutuks mõtetuks Wintercambil suure rallitamise tõttu lumehanges , spoila jälle samasugune nagu ennem
Salongis ei teinud midagi , kuigi oli plaanis panna uus armatuur aga aega nappis ja sinna paika ta jäigi.
Remonti sai ka mootor, vahetatud said kolvirõngad ja sisselaskeklapid. Lihvi sai ka plokikaas kuna oli kuuma saanud ja kõveraks tõmmanud. Suures tuhinas tahtsin aga autot äkilisemaks teha, kuid karpa ?tuuninguga? läks asi hoopis halvemaks. Nimelt tahtsin, teha teise lõõri avamist mehhaaniliseks, kuid kuna ennem ei vaadanud, et 05 karpal on teise lõõri düüsid hoopis suuremad kui mehhaaniliste karpade düüsid siis uputas ta üle ning kui gaasi vajutasid käis ennem turtsatus ja siis läks alles pöördesse. Nüüd ootab karpa tagasi tegemist vaakumi peale. Selle mootoriga pole plaanis eriti midagi teha, kuid on aga plaan ehitada üks tiba tugevam mootor.
Tulevik:
Sellel suvel ei olekski muud plaani kui lasta valuveljed uuesti üle värvida ning lakkida. Ning tagumised piduriklotsid on ka vaja ära vahetada. Salongi tahaks kah kuidagi korralikumaks teha, praegu on kõik nii ligadi-logadi ja korralikud kõlarid üritan ka kuskilt muretseda.
Samas on ka plaan hakata uut mootorit kokku panema, kõigi eelduste kohaselt tuleb selleks rihmaga 1,7l mootor. Eks näis mis saab.
Õige pea peaks tulema ka uued pildid, kus auto lumekatte alt väljas on
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
väga ilus 05! Aga mulle isiklikult meeldib 06 armatuur ikka kõvast kõvasti rohkem kui see bemmi oma, aga see minu arvamus ja seda ei pea kuulama!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
kKristo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 292
- Liitunud: 22 Nov 2002 11:44
- Asukoht: Tartu
- Autod: Auto puudub
Nii, uued pildid siis nagu lubatud:)
http://www.pilt.ee/view/107653/
http://www.pilt.ee/view/107653/