samara sportnukkvõllid

samara sportnukkvõllid

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

samara sportnukkvõllid

Postitus Postitas m-rally »

tere!
oleks siis selline tobe küsimus,et kust saada samarale 1,5 mootorile sportnukka,ja kas selliseid üldse saada on,või peab laskma kopeerpingis teha?ega vist tagaveolise siksi nukk ka ei lähe sinna peale ,ega ju??
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

tagaveolise oma ei sobi - pead laskma teha..
venemaalt saab ka tellida..
uuri lada varuosadega kauplevatest poodidest ja internetist
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Algselt postitas: m-rally
tere!
oleks siis selline tobe küsimus,et kust saada samarale 1,5 mootorile sportnukka,ja kas selliseid üldse saada on,või peab laskma kopeerpingis teha?ega vist tagaveolise siksi nukk ka ei lähe sinna peale ,ega ju??
Oleneb, mille jaoks sul nukka vaja on, vastavalt nukale tuleb ka mootor ehitada. Suvalisi nukkasid ei tasu peale panna, ei hakka käima. Ligur Motors märksõnaks ;)
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Saada Dr.tuhale ps.
m
m-rally
Foorumi kasutaja
Postitusi: 107
Liitunud: 02 Dets 2005 13:13
Asukoht: Vääna-Jõesuu
Autod: vaz 2106, AZLK 2140, Bmw318

Postitus Postitas m-rally »

aga kuidas need taastatud või siis järsemateks nukkideks tehtud nukid vastu peavad?saavad nad kiiremini otsa või ei?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Algselt postitas: m-rally
aga kuidas need taastatud või siis järsemateks nukkideks tehtud nukid vastu peavad?saavad nad kiiremini otsa või ei?
tavaliselt saab mootor enne otsa :D

igavest pole miskit - mida korralikuma õliga sõidad seda kauem kestab.. eeldusel, et õlirõhk mootoril normis.

PS! tuhajuhe teeb meil kõige lähemal siin nukkasid..
tule wintercampile siis kuuled kuidas ta oma samaar haugub :P
ila pani voolama kohe...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

nukkvõll ja reguleeritav nuka ratas

Postitus Postitas olaaf »

Siin siis Samaari sport nukk ja reguleeritav nuka ratasPilt
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Nukil on suht hästi näha ,kui palju on juurde keevitatud.
56506878
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

Kas see nukk läheb olaafi sinisele?
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
m
mess
Ladaklubi Liige
Postitusi: 847
Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
Asukoht: Tartu
Autod: '95 Audi A6
Kontakt:

Postitus Postitas mess »

Algselt postitas: karsson15
...(mitte ainult nimi pagasnikuluugil:"mul on sportnukkvõll"...
Selle nuka peale panekul peab olema hoopis kleepekas Powered by Tuha :P
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

eelduseks vähemalt korras mootor - mitte mingi 9 atine kohviveski.

soovitav kõrgem surveaste ja muidugi kohustuslik torukollektor :)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Aru ma ei saa, mismoodi omavahel sportnukk ja torukollektor kohustuslikus vahekorras on?

Üldjuhul ehitatakse auto mootor nukkvõlli tõusu järgi: surveaste, düüsid, klapid, vänt jne. Ega see "sportnukk" rohkem sport ei olegi, kui see, et tal lihtsalt tõus on tavalisest erinev. Tavasõiduks tavamootorile ei ole mingil juhul mõtet seda peale panna.

Üldiselt ma soovitan soojalt lasta mootor tervikuna kellelgi teha, mitte hakata ise pornoga tegelema, lõpptulemus ei pruugi soovitud tulla.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

. Ega see "sportnukk" rohkem sport ei olegi, kui see, et tal lihtsalt tõus on tavalisest erinev.

Ohoo,kas sportnuki ja tavanuki vahe ongi ainult nuki tõusus?Mõeldud on siis klapitõusu?
Kui see asi nii lihtne on siis pole vaja nuki kraadidega ültse jännata,nukk kõrgemaks ja asi vägev :wow
56506878
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Algselt postitas: toni
Aru ma ei saa, mismoodi omavahel sportnukk ja torukollektor kohustuslikus vahekorras on?

Üldjuhul ehitatakse auto mootor nukkvõlli tõusu järgi: surveaste, düüsid, klapid, vänt jne. Ega see "sportnukk" rohkem sport ei olegi, kui see, et tal lihtsalt tõus on tavalisest erinev. Tavasõiduks tavamootorile ei ole mingil juhul mõtet seda peale panna.

Üldiselt ma soovitan soojalt lasta mootor tervikuna kellelgi teha, mitte hakata ise pornoga tegelema, lõpptulemus ei pruugi soovitud tulla.
Tore kui toni räägiks lähemalt sellest nuki tõusust ja väntvõlli seosest.
56506878
t
toni
Suletud kasutaja
Postitusi: 36
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Postitus Postitas toni »

Tead tuha, mis siin ikka vaielda, nagunii paistad poistele siin miskit moodi ebajumal olevat. Paraku olen ise nende kodukootud sportnukkadega küllalt jännanud, mõni üksik mitmest mitmest, mis korralikult käima hakkab.
Mina sinu sõnu närima ei hakka, mida öelda tahtsin on see, et sportnukk ei ole mingi imeasi, olgu siis tegemist nuka kraadide, nuka tõusude või hui teab millega. Niipalju kui mina olen oma elus suurte ralliisade tehtud mootoreid näinud ning nende meeste teooriat kuulanud, siis mootor ehitatakse nuka jägi: milline peab moment olema, kas mootor läheb rinakasse, krossi või rallisse jne. No ja kui sa nii äss oled, siis peaksid ju ka teadma, et selle järgi valitakse ka väntvõll, klapid jne.
Kena arendust kõigile.

PS: Nuka tõusu ja väntvõlli seosest ma ei viitsi kahjuks pikalt rääkida, kui kui asju korrektselt ajada, siis justnimelt ka neid mülemaid parameetreid tule korraliku mootori ehitamisel arvesse võtta.
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Ei ole mina mingi ebajumal ega äss.Minagi olen seda kõike oma rahakotil ja hobi korras omale selgeks teinud.Kuulaks ise ka suure huviga ralliisade juttu.Ja nende ralliisade suust tegelikult ei tule peale suurustamise midagi tarka.Ainult siis kui oled lähedalt vääga tuttav kellegile.Olen selle teemaga suht kõvasti kokku põrganud.
Vanasti sõideti siiski ju nn kodumaal valmistatud nukkadega.Ja kui mitmete nukkide seast leiti see õige siis on nuki profiil ju oluline.See selleks,aga kas sa toni näed siin foorumis liikmeid suurte rahakottidega kes tellivad kõik vidinad ka jupid nimekatest firmadest?
56506878
t
Tegija
Foorumi kasutaja
Postitusi: 187
Liitunud: 05 Okt 2004 22:52
Asukoht: Viljandi
Autod: Suzuki Baleno 1.3
Kontakt:

Postitus Postitas Tegija »

Iga asi kisub vaidluseks:kuri
Loomulikult on igaühel oma arvamus. Ja niipalju kui mina olen mootoritega tegelenud on mul olnud üks arusaam:"Kui halvemaks ei läinud oli tuuning edukas"
Kes on proovinud, see teab, et halvemaks midagi ei lähe.
Mootori korralikult käima saamine sõltub muidugi nukkvõllist, kuid mitte ainult ja minuteada ei tehta antud nukki katseeksitusmeetodil suvaliste andmete järgi.
Mootrist veel:Kui teha siis juba kõik korraga(Kui raha jätkub)
Samas meeldib mõnele just jupphaaval teha saab teada kuidas mingi asi mõjub:puzzled
Ja lada väntvõllidega on selline värk, et neid pole palju mida valida...
Vasta