VFTS, skahar [Müüdud]
VFTS, skahar [Müüdud]
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
VFTS, skahar [Müüdud]
Loodan, et ka sellise masina omanikuna võin siia klubisse kuuluda:)
Masin on tegelikult küllaltki kuulsa tagataustaga - nimelt oman masinat, millega alustasid oma rallikarjääri tipptasemel sõitmist Venemaa au ja uhkused - vennad BOLŠIHHID....
kuid nii palju, et see ei olnud võistlus auto(mis reeglistiku järgi ei olnud teps mitte KIIREM, kui trenni masin!!!) vaid just trennirovanije mašhina.... et sis trennikas mis tõesti tol ajal olid palju võimsamad ja kiiremad kui võidusõidu autod, sest reeglistik oli selline, mis piiras masinate ehitust nagu tänapäevalgi nt. A-rühmas!
Hiljem (89/90) vahetati masin BMW E30 M3 vastu, millega suudeti isegi Mitshubishi lanceri 4wd vastu panna....
Ok aga tahtsin lihtsalt teile selle fakti ära märkida, kuna need mehed ka minu lemmikud olid:)
Masin on tegelikult küllaltki kuulsa tagataustaga - nimelt oman masinat, millega alustasid oma rallikarjääri tipptasemel sõitmist Venemaa au ja uhkused - vennad BOLŠIHHID....
kuid nii palju, et see ei olnud võistlus auto(mis reeglistiku järgi ei olnud teps mitte KIIREM, kui trenni masin!!!) vaid just trennirovanije mašhina.... et sis trennikas mis tõesti tol ajal olid palju võimsamad ja kiiremad kui võidusõidu autod, sest reeglistik oli selline, mis piiras masinate ehitust nagu tänapäevalgi nt. A-rühmas!
Hiljem (89/90) vahetati masin BMW E30 M3 vastu, millega suudeti isegi Mitshubishi lanceri 4wd vastu panna....
Ok aga tahtsin lihtsalt teile selle fakti ära märkida, kuna need mehed ka minu lemmikud olid:)
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
mägilane lihtsalt nokib natuke:P
meil pole eriti kaasa rääkida!
meil pole eriti kaasa rääkida!
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Mul lihtsalt see ainus Lada, aga panin ka kuulutuse yles, et ostaks tanava variandi, soodsalt, et sealt trennikas vms. ehitada, nii et tulevik toob lisa!Originaali postitas berg
mägilane lihtsalt nokib natuke:P
meil pole eriti kaasa rääkida!
Aaga masinast jah nii palju, et uus mootor hetkel aretuskaigus ja ka otselylitusega kast vajab kohendamist,,,
kui valmis saan, annan ligikaudsed andmed ja muu.
Tugevdusekohalt, et on siis peale torustiku, topelt esi stabikad, lansekate toru-yhendus, ehk "strut bar", mootori kinnitus kerele(labi plokikaane), Bilstein amordid, orig. vedrud(tagumistele vedrutopsikuid on aga 30mm tõstetud),
TagaSild 15kg tina täis valatud+kerged lisatugevdused....no esialgu kõik
hetke masina kaal on 925kg(ilma sõitjateta), sest pole al.pleki ringi:(
No muidugi oleks kõige õigem torud sisse keevitada, kuid jah tänavasõidu masinale..??? Tahaks ju taha ka istuda:)
Minu tuttav, kes sõitis veel liidu ajal rallit, tegi oma masinaga nii, et tõi toglijattist kõik kui viimse detailini 01 jupid kohale ja sõnaotseses mõttes keevitas ise kere kokku ja muidugi troud sisse, aga tol ajal olid need ju poltliitega, mis poel pooltki nii jäigad kui tänapäeval sisse keevitatud torud(ohukaared).
Endal ei ole, kuid 01- ele pannakse armatuuri ette tugevdustoru, mis ühendab esi raami, st. A-piilarist ülesarmatuurini, sealt piki konsoolitagust B-piilarini ja sealt otse alla esikarbi nurka!
Mul endal on tugevdatud sis tagasild, topeltsatbikad, Taga pagasnik on ka põhjanurkadest "ülekäidud". Esisild on ka tugevdatud, orig. le lisasin 4mm teraslehe!
Muidugi aitab kaasa palju nn. strut-bar(lansekate ühendus), endal olemas ja täitsa vajalik.
Siis muidugi amortide kinnituskohtade tugevdused... tavaliselt pannakse toplet amordid, kuid mina soovitan soojalt osta lihtsalt kõvem amort(Bilsud!)
Noja ega suurt muud ole, kuid vaz'i põhi kohad ongi tagumine pagass, lansekat, karbid-need annavad esimesena otsad.
Kere tugevdamisel aga ei pea järgima algset materjali, teras nt. (vähese C-siasldusega!). ja kui juba keevitamiseks läheb, sis peaks natuke insenerilikult mõtlema, kus ja kuidas seal kohas jõud mõjuvad-kuidas masin liigub...
no esialgu kõik, kui midagi meenub sis lisan!
Jõudu tööle!
Minu tuttav, kes sõitis veel liidu ajal rallit, tegi oma masinaga nii, et tõi toglijattist kõik kui viimse detailini 01 jupid kohale ja sõnaotseses mõttes keevitas ise kere kokku ja muidugi troud sisse, aga tol ajal olid need ju poltliitega, mis poel pooltki nii jäigad kui tänapäeval sisse keevitatud torud(ohukaared).
Endal ei ole, kuid 01- ele pannakse armatuuri ette tugevdustoru, mis ühendab esi raami, st. A-piilarist ülesarmatuurini, sealt piki konsoolitagust B-piilarini ja sealt otse alla esikarbi nurka!
Mul endal on tugevdatud sis tagasild, topeltsatbikad, Taga pagasnik on ka põhjanurkadest "ülekäidud". Esisild on ka tugevdatud, orig. le lisasin 4mm teraslehe!
Muidugi aitab kaasa palju nn. strut-bar(lansekate ühendus), endal olemas ja täitsa vajalik.
Siis muidugi amortide kinnituskohtade tugevdused... tavaliselt pannakse toplet amordid, kuid mina soovitan soojalt osta lihtsalt kõvem amort(Bilsud!)
Noja ega suurt muud ole, kuid vaz'i põhi kohad ongi tagumine pagass, lansekat, karbid-need annavad esimesena otsad.
Kere tugevdamisel aga ei pea järgima algset materjali, teras nt. (vähese C-siasldusega!). ja kui juba keevitamiseks läheb, sis peaks natuke insenerilikult mõtlema, kus ja kuidas seal kohas jõud mõjuvad-kuidas masin liigub...
no esialgu kõik, kui midagi meenub sis lisan!
Jõudu tööle!
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
Kui ikka minek tuleb, sis lähen E-8-sse, aaga kuna tegemist on rallis tõsise algajaga, sis eesmärk on lõpuni jõuda....aga kles sis võita ei tahaks, selleperast ju sõidetaksegi!Originaali postitas nälg
Mitmendat kohta oma klassis püüdma lähed?Esimest?Kas piigid juba välja otsitud ja teritatud?:D
piikidega on kehvad lood-kõik oleneb kaardilugejast, kuidas tal finantsiga on...muidugi tahaks ju uusi. Aaga mis teritamisse puutub sis ei ole kindel kas naelu üldse teritada võib!? Minu teada mitte!
-
aAnonymous
- Foorumi kasutaja
üks delikaatne küsimus...kas tegemist on sis Einari uue kaardilugeja Kristjan Värviga?
Kui nii, siis meeldiv tutvuda, minu nimi on Siim Kahar.
Tatriku oma on jah hetkel seal(tähendab see ei ole tema auto, ta nö. kasutab hr.Kanariku autot!).
Ega sa kursis ole.mis sis selle mootori riknemise põhjustas...mida einar asjast arvas!?
Kui nii, siis meeldiv tutvuda, minu nimi on Siim Kahar.
Tatriku oma on jah hetkel seal(tähendab see ei ole tema auto, ta nö. kasutab hr.Kanariku autot!).
Ega sa kursis ole.mis sis selle mootori riknemise põhjustas...mida einar asjast arvas!?
Sama!
Sinu autu sitax ! Aga mind ralli eriti ei köida, streetrace ikka! Otsin omale praegu punast sixi kuskilt! Eriti auto sisemise kohta ma öelda ei oska, aga sel autol võix olla: Punane värv, see kandiliste tuledega tüüp (laiem), katuseluuk ja taka pagassi peal mingi antitiib ka kaunistusex! Krt sõber sai omale halli mosse nüüd enda arust kõva tegija! Aga mosser on jama, pensuvaras! Tahax sellise sixiga temaga võistelda, mingi bemmi mootor kapoti all või forsseeritud mootor (sixi)!