Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Pidurid jupsivad.
Pikemat aega jääb vasaku esiratta üks silinder kinni.Paar korda olen üritanud liikuma saada ja vahetanud piduriklotse.Natuke aega toimib kui jälle tunnen,et rool hakkab jonkama käes-pidur peal ja ketas kuumusest kõver.Siis aitas seisma jäämine ja kõvasti piduripedaali sõkkudes hakkas jälle kõik toimima.
Paar päeva tagasi kulus järjekordne piduriklots metallini läbi.Vajutades kõvasti piduripedaali andis midagi järgi-liikuv silinder andis otsad!
Vahetasin vana supordi koos kõige juurdekuuluvaga tutika vastu.Bensiinikulu langes 8,5-8,0 liitrini/100km kohta.
Täna siis oli pidurite remondist kasu ka:3 kitse oli teel.Esimene läks kraavi,teine jooksis auto eest ära aga kolmas jalutas teistele järgi-otse auto ette!Pidurdades vajutasin lõpuks kõik rattad plokki,puudu jäi vähem kui pool meetrit.Naine oli kõrvalistmel kui soolasammas.
Seekord jäi 21043 terveks.
Paar päeva tagasi kulus järjekordne piduriklots metallini läbi.Vajutades kõvasti piduripedaali andis midagi järgi-liikuv silinder andis otsad!
Vahetasin vana supordi koos kõige juurdekuuluvaga tutika vastu.Bensiinikulu langes 8,5-8,0 liitrini/100km kohta.
Täna siis oli pidurite remondist kasu ka:3 kitse oli teel.Esimene läks kraavi,teine jooksis auto eest ära aga kolmas jalutas teistele järgi-otse auto ette!Pidurdades vajutasin lõpuks kõik rattad plokki,puudu jäi vähem kui pool meetrit.Naine oli kõrvalistmel kui soolasammas.
Seekord jäi 21043 terveks.
- SexSix
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 013
Kinni oli...
...juhipoolse supordi sisemine silinder.Ja piduriõli hakkas läbi ajama välimine silinder.
- 19Martinez79
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 31 Aug 2008 19:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21013
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Mul nüüd sellinne probleem, et sai eest vahetatud pidurivoolik uuesti, õhutasin pidurid ära, regulleerisin ekstsentrikust tagumiste klotside vahed ära(21013, 01 pidurisüsteem) ning probleem järgmine, ennem kui auto vähekenegi pidurdab on tagumine vasak pidur blokkis, pidurisilindrid peaksid töökorras olema taga, rõhuregulaator puudub. Kas ma peaksin paigaldama rõhuregulaatori või vahetama tagumised silindrid välja (05 omade vastu siis pigem). Imelik on just see, et vasak võtab blokki, parem mitte. Kahtlustan ise muidugi seda, et ühel on uued klotsid sees ning teisel väheke kulunud klotsid. Kui tugevamalt vajutada pedaali tõmbab kõik rattad blokki.
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui ennem töötasid asjad nii nagu nad peavad töötama ehk masin igapäevaselt sõidus ja viga tuli peale ekstsentrikute näppimist, siis
võta mõlemad trumlid maha, pese nii klotsid kui trumlid õige pesuvedelikuga puhtaks, timmi ekstsentrikud õigesti peale, tee väike sissesõidukuur ja kui siis kah viga eksisteerib, ei oska ma arvata muud, kui et vale klotsimaterjal, sillast immitseb õli klotsidele või hoovad ebaühtlaselt kulunud.
-------------------------------------------
*Timmimine
Mõlemad rattad maast lahti, kui keerad tagumist ekstsentrikut, ajad ratast tahapoole ringi, kui keerad esimest ekstsentrikut, ajad ratast esipidi ringi.
Niikaua vaikselt keerad, kuniks kuuled trumli ja klotsi kokkupuutel tekkivat kahinat.
Seisupiduri timmid kah kohe paika ja täpselt samamoodi - niikaua krudid, kuniks kuuled kahina suurenemist ja see hääl peab mõlema ratta juurest enam-vähem võrdse tugevusega kostuma.
Seisupiduri trossi käiku saab samas edukalt kontrollida - peab olema mõlemal rattal võrdne.
*Sissesõidukuur
Sõidu ajal (80-90 km/h) hoiad vasaku jalaga piduripedaalil mitte kauem kui 4-5 sek. kergelt pinget peal ja nii väikeste vahedega (puhkeintervallidega) 3-4 vbl. rohkemgi arv kordi.
Puhkeintervall vajalik jahutamiseks ja see tee pikk, oma paar-kolm minutit kindlasti.
Pidur jahtub kõige paremini sõidul, auto liikudes. Veelompidest läbisõitu tasub vältida, sest see võib hoopis kahju teha - esikettad lähevad kõveraks.
Selliselt saab klotsid kõige kiiremini paika kulutatud, eriti veel kui trummel kergelt sooniline ja värskelt uued klotsid paigaldatud.
Kulub kümmekond kilti tulist sõitu, milleks linnaliikluses läheks kolmsada või rohkemgi.
võta mõlemad trumlid maha, pese nii klotsid kui trumlid õige pesuvedelikuga puhtaks, timmi ekstsentrikud õigesti peale, tee väike sissesõidukuur ja kui siis kah viga eksisteerib, ei oska ma arvata muud, kui et vale klotsimaterjal, sillast immitseb õli klotsidele või hoovad ebaühtlaselt kulunud.
-------------------------------------------
*Timmimine
Mõlemad rattad maast lahti, kui keerad tagumist ekstsentrikut, ajad ratast tahapoole ringi, kui keerad esimest ekstsentrikut, ajad ratast esipidi ringi.
Niikaua vaikselt keerad, kuniks kuuled trumli ja klotsi kokkupuutel tekkivat kahinat.
Seisupiduri timmid kah kohe paika ja täpselt samamoodi - niikaua krudid, kuniks kuuled kahina suurenemist ja see hääl peab mõlema ratta juurest enam-vähem võrdse tugevusega kostuma.
Seisupiduri trossi käiku saab samas edukalt kontrollida - peab olema mõlemal rattal võrdne.
*Sissesõidukuur
Sõidu ajal (80-90 km/h) hoiad vasaku jalaga piduripedaalil mitte kauem kui 4-5 sek. kergelt pinget peal ja nii väikeste vahedega (puhkeintervallidega) 3-4 vbl. rohkemgi arv kordi.
Puhkeintervall vajalik jahutamiseks ja see tee pikk, oma paar-kolm minutit kindlasti.
Pidur jahtub kõige paremini sõidul, auto liikudes. Veelompidest läbisõitu tasub vältida, sest see võib hoopis kahju teha - esikettad lähevad kõveraks.
Selliselt saab klotsid kõige kiiremini paika kulutatud, eriti veel kui trummel kergelt sooniline ja värskelt uued klotsid paigaldatud.
Kulub kümmekond kilti tulist sõitu, milleks linnaliikluses läheks kolmsada või rohkemgi.
-
mmatzz
- Postitusi: 329
- Liitunud: 14 Mär 2008 18:26
- Asukoht: Saue vald
- Autod: 21013 1.7Ti, Nissan 200sx 1.8Ti, BMW e60 545i, BMW e39 520i 98
- Kontakt:
Suured tänud vastuse eest , proovin järgi ja annan teada. Kuigi eile natuke ja täna natuke sõitu maanteel, on tunda, et piduriklotsid nagu oleksid kulunud vähe ning tänusellele enam ei kipu kiskuma pidurdamisel niivõrd palju. Igatahes kontrollin ja uurin seda asja.
Terv Madis
Terv Madis
Meboosta
Life is too short to drive slow cars
Life is too short to drive slow cars
- 19Martinez79
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 11
- Liitunud: 31 Aug 2008 19:27
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21013
-
vvillu444
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 8
- Liitunud: 05 Okt 2008 21:58
- Asukoht: harjumaa
- Autod: vaz 21013
eile õhtul tahtsin maja eest autoga ära sõita aga juhipoolne esipidur oli peale jäänud sõitsin siis ca 50m kuni kinni jäin, sõtkusin piduripedaali ja proovisime tagurpidi autot lükata ja pidur tuli maha, ja pidevalt on nii kui auto seisab mõnda aega siis jäävad pidurid peale maha saab nii et sõidan edasi tagasi siis tulevad pidurid maha, aga esimest korda oli nüüd nii et pidur jäi peale pikemaks ajaks, milles viga võib olla? Kusjuures suvel ega sügisel pole probleeme olnud, ainult praeguste külmadega.
-
mmaalo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 01 Aug 2008 22:39
- Asukoht: Tartu / Särevere
- Autod: mälestus BA3 21063
- Kontakt:
trummelpiduri puhul on eriti tavaline, et pidur külmab kinni.
soojas kohas auto hoidmine ja määrimine ei teeks paha. Ise määrisin suve jooksul korduvalt süsteemi - uus õli, liugurid, kolvid... ja ei mingit probleemi.
kaua vahetamata vedelik on samuti süüdlane. isegi tänapäevane DOT5.1 on veel suuteline niiskust koguma ja nii juhtuski, et pool aastat vana Toyotal külmusid pidurid kinni, sest vedelik oli juba vesine.
lasin ka enda masinal 5.1 välja ja läks ikkagi 4.0.
trummelpiduri puhul soovitan loobuda kässari tõmbamisest kui on oodata üle 10 kraadist külma. hoida autot ikkagi käigu peal..
aga jah, ei teeks paha korra kõik lahti võtta, ära puhastada ja ära määrida. Vähem muresid kindla peale!
soojas kohas auto hoidmine ja määrimine ei teeks paha. Ise määrisin suve jooksul korduvalt süsteemi - uus õli, liugurid, kolvid... ja ei mingit probleemi.
kaua vahetamata vedelik on samuti süüdlane. isegi tänapäevane DOT5.1 on veel suuteline niiskust koguma ja nii juhtuski, et pool aastat vana Toyotal külmusid pidurid kinni, sest vedelik oli juba vesine.
lasin ka enda masinal 5.1 välja ja läks ikkagi 4.0.
trummelpiduri puhul soovitan loobuda kässari tõmbamisest kui on oodata üle 10 kraadist külma. hoida autot ikkagi käigu peal..
aga jah, ei teeks paha korra kõik lahti võtta, ära puhastada ja ära määrida. Vähem muresid kindla peale!
Lujaa laatua Lada