tõmberelee vist?
tõmberelee vist?
-
zzigullivend
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
tõmberelee vist?
Nende lögaste ilmadega ei taha enam auto soojast peast käima minna. Keerad süüdet, on kuulda pendiksi keerlemist, kuid hammasvöösse teda ei suruta.
Eriti nõme on minna poodi ja siis tagasi tulles passi mingi 1,5h ja katseta enne kui käima saab. Tõmberelee märjaks saanud lompidest läbi kimades? Mis peaks tegema, sest auto jäi praegu poe parklasse
Eriti nõme on minna poodi ja siis tagasi tulles passi mingi 1,5h ja katseta enne kui käima saab. Tõmberelee märjaks saanud lompidest läbi kimades? Mis peaks tegema, sest auto jäi praegu poe parklasse
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Mõtle positiivselt. Ise olen Prisma parklas vihmase ilmaga starteri autol maha võtnud.. päris lõbus oli:lol
Soovitan panna uus tõmberelee, maksab kunderis 250.- kadakalt vist veelgi vähem.
Endal pidas uus tõmberelee vastu peaaegu pool aastat
probleeemiks on sul ilmselt see, et starteri mootor rakendub liiga vara..
Seda saab kontaktrõnga kaugusega (tõmberelees) reguleerida..
-jõudu.
Muide uus starter maksab 1250.-
kvaliteet samuti teadmata..
Soovitan panna uus tõmberelee, maksab kunderis 250.- kadakalt vist veelgi vähem.
Endal pidas uus tõmberelee vastu peaaegu pool aastat
probleeemiks on sul ilmselt see, et starteri mootor rakendub liiga vara..
Seda saab kontaktrõnga kaugusega (tõmberelees) reguleerida..
-jõudu.
Muide uus starter maksab 1250.-
kvaliteet samuti teadmata..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Ardil õigus ikka. Kui vahel harva ainult veab mootorit edasi siis ilmselt pendiks. Muide neid on ka mitut sorti. Eelmine omanik andis mulle koos autoga ühe pendiksi kaasa mis selle starteriga mis peal on üldse ei sobinud. Samas tuttava sigullile läks nagu niuhti.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Mul vist sama jama nüüd - starter ühendub mootoriga ainult korraks ja alates 4-5ndast käivitamisüritusest töötab ainult elektrimootor. Samas, kui starter on korraks ühendunud, on kuulda ka sellist ebaharilikult suurt krõbinat/kõrinat. Et mis arvate kas relee viga või on see hammasratas puruks/kulunud. Mainin veel korra, et kui auto on seisnud no u. 15 min siis võtab starter esmakäivitamisel jälle momendiks mootori taha. Aga kui kohe ei käivitu siis ega edaspidi ka ei läe, sest siis ei ühenda enam ära.
Abiks oleks ka juhend starteri maha võtmiseks - et kas läheneda sellele alt või ülalt ja mis kindlasti veel operatsiooni käigus tuleb eemaldada.
Vabandage minu võhiklikkust aga mida ikkagi mõista bendixi all - kas tõmberelee ja siis see nö. sidur kokku?
Abiks oleks ka juhend starteri maha võtmiseks - et kas läheneda sellele alt või ülalt ja mis kindlasti veel operatsiooni käigus tuleb eemaldada.
Vabandage minu võhiklikkust aga mida ikkagi mõista bendixi all - kas tõmberelee ja siis see nö. sidur kokku?
starteri maha kakkumine on kergelt teostav
täiendavate asjade ära kakkumine on omal valikul, mina võtsin õhupuhastaja ära
kõige raskem on kolmanda -kõige alumise poldi lahtikeeramine, ülejäänud polte saab kenasti püsti seistes keerata
ja siis polegi muud
sumpsi torude ja salongi kere vahel on suht suur auk, et saab starteri ylalt välja nikerdada
kui starter käes siis alles kakud kaablid ära
et igaks juhuks võid omale varuda paari sõrmkindaid ka sest starter on tavaliselt väga sitane
täiendavate asjade ära kakkumine on omal valikul, mina võtsin õhupuhastaja ära
kõige raskem on kolmanda -kõige alumise poldi lahtikeeramine, ülejäänud polte saab kenasti püsti seistes keerata
ja siis polegi muud
sumpsi torude ja salongi kere vahel on suht suur auk, et saab starteri ylalt välja nikerdada
kui starter käes siis alles kakud kaablid ära
et igaks juhuks võid omale varuda paari sõrmkindaid ka sest starter on tavaliselt väga sitane
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
Starteri alumist polti pole küll mõtet sisse keerata.Piisab ka kahest ülemisest.Pendiksi veast saab teada kui proovida mahavõetud starteril hammasratast edaspidi-tagurpidi keerata.Kui ta edaspidi keeramisel ka järgi annab(tagurpidi keeramisel ta seda tegema peabki),siis on viga pendiksis.Vanal vene ajal sai neid isegi parandatud.Pendiksis on 3 rulli mis edaspidi liikudes kinni kiiluvad ja tagurpidi liikudes vabaks lasevad.Mõnikord juhtub ,vedrud mis neid rulle hoiavad keeravad end ise rullide vahele,seega deformeeruvad.Seda just seetõttu,et vedruotsa kübarad on kulunud.Vedrusid saab teha vanadest välgumihkli vedrudest.Aga tänapäeval on lihtsam see jubin osta.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
kuidas teha kaindlaks kas relee on korras?
Läbi ta mul pole, takistus on olemas, mõõtsin testeriga. Aga kuidas oleks hea lihtne kontrollida kas ta töötab?
Ses suhtes, et kui skeemi uurida, siis selgub, et ega starterimootor ilma tööle ei saa hakata ka kui relee ei töötaks - relee tõmbumisel ühendatakse alles mootri kontaktid.
Et siis mida arvata?
Läbi ta mul pole, takistus on olemas, mõõtsin testeriga. Aga kuidas oleks hea lihtne kontrollida kas ta töötab?
Ses suhtes, et kui skeemi uurida, siis selgub, et ega starterimootor ilma tööle ei saa hakata ka kui relee ei töötaks - relee tõmbumisel ühendatakse alles mootri kontaktid.
Et siis mida arvata?
Nüüdseks olen starterit ja generaatorit maha ja peale juba 2x monteerinud - nii et võin seda lausa aja peale teha Vaatamata sellele, et olen vahetanud nii starterisiduri kui ka tõmberelee, ei saa aga siiski autot lükkamata käima Järgmisena siis mootor maha ja hooratas või mis targemad mehad arvavad?
Vähemalt generaatori pinge sain selle operatsiooni käigus stabiilseks
Vähemalt generaatori pinge sain selle operatsiooni käigus stabiilseks
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
mootori mahavõtt jäägu ikka viimaseks abinõuks..
Parem kirjelda mida täpselt auto praegu teeb ja kas starter muidu omapäi töötab??
kui kui käega katsudes silmaga vaadates hoorattal veel hamkasid on pole mõtet lammutama hakata..
PS! Kui viga on tõesti hoorattas siis mul vedeleb üks täidsa korralik annaks 50.- nega ära (hea põhjendusega ka veidi odavamalt.)
Parem kirjelda mida täpselt auto praegu teeb ja kas starter muidu omapäi töötab??
kui kui käega katsudes silmaga vaadates hoorattal veel hamkasid on pole mõtet lammutama hakata..
PS! Kui viga on tõesti hoorattas siis mul vedeleb üks täidsa korralik annaks 50.- nega ära (hea põhjendusega ka veidi odavamalt.)
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
no hambad on millegi pärast ühe koha pealt kulunud - see vist pidigi nii olema, et kuluvad samast kohast kogu aeg.
starterit proovisin toas akuga - töötas ja liigutas ka seda siduvat hammasratast samuti. Mul ka nii see nö sidur kui ka tõmberelee vahetatud - põhimõtteliselt nagu uus starter juba.
aga kas selle hooratta vahetuseks ei piisa aint käigukasti ja siduri eemaldamisest?
starterit proovisin toas akuga - töötas ja liigutas ka seda siduvat hammasratast samuti. Mul ka nii see nö sidur kui ka tõmberelee vahetatud - põhimõtteliselt nagu uus starter juba.
aga kas selle hooratta vahetuseks ei piisa aint käigukasti ja siduri eemaldamisest?