Kaitse varaste eest
Kaitse varaste eest
-
aArdi Soovik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 839
- Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
- Asukoht: Raplamaa
- Autod: LADAd ca 60tk+1
- Kontakt:
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ardi kas selle raha eest pakud ainult klaasi või kõike muud ka mis vahetamisel tarvis läheb.
Ei ole nüüd väga põhjalikult uurinud, aga vaja peaks minema ka uusi tihendeid, liiste ja keegi väitis ka et klaasi tõstukit, kuna see peaks pikem olema ja kinnitus ka erinev, ja vist tross pidi ka pisut pikem olema.
Toda kahte viimast asja ei tea küll ise kommenteerida, kuna pole kõrvuti võrrelnud.
Ei ole nüüd väga põhjalikult uurinud, aga vaja peaks minema ka uusi tihendeid, liiste ja keegi väitis ka et klaasi tõstukit, kuna see peaks pikem olema ja kinnitus ka erinev, ja vist tross pidi ka pisut pikem olema.
Toda kahte viimast asja ei tea küll ise kommenteerida, kuna pole kõrvuti võrrelnud.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
benakraan
Kuule räägi kuhu sa täpsemalt selle kraani panid, põhja alla või jamasid kohe voolikute-torudega ja tõid salongi? kapoti alla ju suht mõtetu panna --talvel igal hommikul- õhtul kraaniga jamada...
Huvitav kas keegi elektrilist benaklappi on paigaldanud?
Huvitav kas keegi elektrilist benaklappi on paigaldanud?
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
Mina pole teda aretanud, muidu benakraan asub pagassis. Keeran peale N: mere ääres või pikemat aega kuskil väljas seisab. Muidu auto garaazis. Sealt ei võta teda keegi.
See elektrilisega võib paras n*ss olla kui midagi seal üles ütleb, aga mehaanilisega ei saa ju suurt midagi juhtuda.
Muide kas keegi on näinud 05-ele ukse lukkude südamike ümber olevaid hülsse, niisugused kroomitud jubinad?
[Edited on 24/8/2002 by Valdz]
See elektrilisega võib paras n*ss olla kui midagi seal üles ütleb, aga mehaanilisega ei saa ju suurt midagi juhtuda.
Muide kas keegi on näinud 05-ele ukse lukkude südamike ümber olevaid hülsse, niisugused kroomitud jubinad?
[Edited on 24/8/2002 by Valdz]
Varastega üks värske kogemus ka: Nimelt taheti sõbral maja eest siksti pihta panna kas siis lihtsalt lõbusõiduks või siis muul otstarbel. Siiamaani ajab naerma milline võis varga üllatus olla kui avastas et autol pole käigukangi, nimelt sai mingitel sosseppadel kunagi lastud siduriketas ja sidurikorv ära vahetada, aga hiljem selgus et arvatavasti oli sidurikorv kulunud või midagi ja sidur ei lahutanud korralikult, mitu kuud sai käike jõuga sisse raiutud kuni lõpuks otsustas see jubin mis sealt käigukastist välja tuleb ära murduda ja seejärel enam ei õnnestunud käigukangi otsa pookida vaid sai kasutatud raudtoru. Igatahes auto ärandamata jäigi muud ka võtta pole makk on mingi vana vene pööratavate nuppudega. Huvi pärast tuli mõte et vaataks kas auto üldse tööle läheb ikkagi mitu kuud seisnud, sai siis juhtmed uuesti süüteluku külge tagasi topitud ja proovima hakatud, nimelt on peal mingi X rool millel ei õnnestunud pasuna nuppu kuidagi ühendada ja nii jäi sinna mingi kala sisse ja nüüd selgus et kui süüte sisse paned ja kasvõi tibakene rooli pöörad pistis pasun täiega röökima. Edaspidiseks sai veel mõningaid pisi vigasid sisse tehtud et auto ärandamine raskendatud oleks aga sellest täpsemalt ei räägi.
-
hheiki.k
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 60
- Liitunud: 29 Sept 2002 17:16
- Asukoht: Tallinn, vana&hea Eesti Vabariik
- Autod: VAZ 2103 “74
- Kontakt:
Kui ei taha esiakna posti ära kaotada aga ikkagi väikest akent turvaliseks muuta, siis mul kodus siksil käib kolmnurkakna külge siuke piklik met. riba mille küljes on klamber. Lükkad kolmnurga kinni, paned klambri aknaposti taha(suur aken peab lahti olema) ja siis keerad suure akna uuesti üles - klamber jääb aknaposti ja suure klaasi vahele.
See peaks vist olema kas lada või mingi fiati orig. jupp. Meil see juba ammu küljes.
Täitsa kasulik vidin sest selle väikse kremooni saavad jurakad väljast koniga lahti sulatada aga klambrit ei saa mingi nipiga ära!
See peaks vist olema kas lada või mingi fiati orig. jupp. Meil see juba ammu küljes.
Täitsa kasulik vidin sest selle väikse kremooni saavad jurakad väljast koniga lahti sulatada aga klambrit ei saa mingi nipiga ära!
-
bburnstreet
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 2
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Mul on kaa sarnane jublakas kõrvalaknal, kahjuks selle päritolu ei tea.
Selle vastu, et varas kapoti alla pääseks on mul jälle kere külge pandud lehmakett, mis ühendab tabalukuga kapotihooba, nii, et seda ei saa ettepoole tõmmata.
Kõige kindlam kaitse tundub ikka robustne pedaalilukk, sest olen kuulnud, et roolilukku mahavõtmine pidi väga kiirelt käima juba algaja varga käes.
Selle vastu, et varas kapoti alla pääseks on mul jälle kere külge pandud lehmakett, mis ühendab tabalukuga kapotihooba, nii, et seda ei saa ettepoole tõmmata.
Kõige kindlam kaitse tundub ikka robustne pedaalilukk, sest olen kuulnud, et roolilukku mahavõtmine pidi väga kiirelt käima juba algaja varga käes.
Teeks nii, et kapoti alla ligi ei saa(kapoti hoob on salongist ära kaotadud ja asendatud mingi krutskiga) ja süütele on
nupp vahele pandud. See peaks hästi toimima.
Ja uhi uue ukse luku keerasin ma
tavalise vene kruvikeerajaga katki(võtmed olid kadunud). Tuli ainult võti taha panna. Peale seda vahetasin süüte luku ära ja nüüd UUS LADAST ostedud süüte lukk KEERAB peale mõningast KIRJAKLAMBRIST meisterdatud nikerdisega mudimist. Krt, mida nad seal toodavad.
nupp vahele pandud. See peaks hästi toimima.
Ja uhi uue ukse luku keerasin ma
tavalise vene kruvikeerajaga katki(võtmed olid kadunud). Tuli ainult võti taha panna. Peale seda vahetasin süüte luku ära ja nüüd UUS LADAST ostedud süüte lukk KEERAB peale mõningast KIRJAKLAMBRIST meisterdatud nikerdisega mudimist. Krt, mida nad seal toodavad.
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Üks lollikindel lahendus: juhitooli parempoolse poldi külge keevitada ketijupp mille teise otsa on keevitatud taba. Soovitavalt taba mis läheb kinni ilma võtmeta. Kett täpselt nii pikk, et taba rooli külge kinni saab. Väljudes maast taba ja krõps rooli külge. Sisenedes võti sisse ja taba kukub maha- võti jääb pihku. Kõik ühe käega teostatavad operatsioonid. Maksumus ainult taba hind+töö.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Ega üks korralik inimene võõra auto kallale ei lähegi. Need ongi inimloomad:kuri Vat selline tõug ongi:ylbe Kui selline algaja näeb mingit ketti või muud staffi (sellepärast need roolipulgad mis lukuga pannakse ongi kollased) siis ta läheb mujale. Profi vastu ei aita niikuinii midagi:mad:Esialgne postitaja VFTS.
minu arvamus on ,et igasugsed ketid,lukud ja värgid on loomade jaoks. lihtne moodus võta rool küljest 2ra ja ongi kõik!!!!!:D
C
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
osadel alarmidel on küll ainult üks relee väljund suundade jaoks.. siis teed nii:
võta 2 dioodi (max pärivooluga 5 või enam amprit ja max päripingega 12v või rohkem) siis ühendad armatuuri alt suunatule kontuurid läbi dioodide signa suuna väljundiga ja valma.
võta 2 dioodi (max pärivooluga 5 või enam amprit ja max päripingega 12v või rohkem) siis ühendad armatuuri alt suunatule kontuurid läbi dioodide signa suuna väljundiga ja valma.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."