Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Probleemid PIDURITEGA (vahetamine, õhutamine, know how'd jne.)
Piduritest sõltumatult aitavad laiemad rehvid küll. M&S 155-katega oli pidurdamine jube, 175-ga normaalne (ziguli mõistes) ja siis kui kummid üsna tühjad olid (loe: 1Atm mingi 1.9 asemel) oli pidurdamisvõime veelgi parem. Siis aitavad pidurdamisele kaasa ka head amordid. Nt pidavat KYBi valged (vististi) pidurdusmaad tubli 10% vähendama. Igatahes kui amordiots korralikult kere küljes kinni pole, läheb pidurdamisvõime halvemaks.
-
lLauri
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 69
- Liitunud: 09 Juun 2010 00:01
- Asukoht: Tartu Viljandi vahel
- Autod: Samara 16V
Ketastest tagasillal ei tea ma midagi aga üleüldse see siia teemasse eriti ei sobi aga ma ei osand seda mõjale ka panna.Minu arvates on venelastel kuumidetailide kvaliteet nii alla läind et õudne.Proovisin parem tag. trumlit maha sõita järsku silindrist õli väljas ja pidurid läind.eks siis ilma piduriteta remontti ja kui asi lahti tuli siis selgus et mansett riknend.(kumm kehff?)Rooliotsdega sama lugu vaheta aastas 2-4x.Just selle pärast et katted mis on kummist annavad otsad.Andke nõu mis asjast arvate????:mad:
Vilin pidurdamisel.
Mida teha et pidurid ei vilistaks.Vahetasin klotsid ära ja nüüd pidurdamisel röögib nagu siga.Klotsid pidavat olema originaalid,mingi pehmem materjal,et rallimehed pidavat neid tahtma ja otsima.Pidurdavad küll paremini aga ikkagi nõme kui vilistab.Kas oleks kuidagi võimalik timmida või kuidas?Aidake,ei tea kaua veel närv vastu peab?:mad:
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Kummi detailide kohalt olen küll nõus, endal oli sama asi, tagumiste pidurisilindritega, kummitihendi sisse oli auk tulnud - kusjuures mitte rebenenud, taoliselt nagu oleks läbi torgatud. No krt kes see käis trummli sees pidurisilindri tihendit noaga nüsimas - ikka praak kummisegu.
Rooliotstega sama pull, lasin terve mängu uue panna tüüp soovitas, et osta järgmiseks korraks juba uus komplekt ära ja lase õlitusniplid kõigile sisse treida, et siis käid ainult pritsiga alla ja ei pea nii tihti vahetama.
#¤&(&"()¤&/) ma olen ca250 kilti sõitnud ja rooliotsa kummitihendid on juba p**sis no mida sa paned sinna neid nipleid krt kui tihendid kohe läbi lähevad. Ikka kuluvad kähku ära.
Kert kuule, millal klotse vahetasid, kui alles tegid, siis on lootust, et kui väheke sõidad, siis süsteem töötab ennast paika ja jääb vaikseks, mul oli nii, praegu on OK. Kui juba pikemat aega probleem kestab, siis ei oska aita
Rooliotstega sama pull, lasin terve mängu uue panna tüüp soovitas, et osta järgmiseks korraks juba uus komplekt ära ja lase õlitusniplid kõigile sisse treida, et siis käid ainult pritsiga alla ja ei pea nii tihti vahetama.
#¤&(&"()¤&/) ma olen ca250 kilti sõitnud ja rooliotsa kummitihendid on juba p**sis no mida sa paned sinna neid nipleid krt kui tihendid kohe läbi lähevad. Ikka kuluvad kähku ära.
Kert kuule, millal klotse vahetasid, kui alles tegid, siis on lootust, et kui väheke sõidad, siis süsteem töötab ennast paika ja jääb vaikseks, mul oli nii, praegu on OK. Kui juba pikemat aega probleem kestab, siis ei oska aita
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
Aga neid rooliotste kummikatteid saab ju vahetada isegi müüakse vahest poes nii et ei jää muud üle kui pead aeg-ajalt jälgima nende katete seisukorda ja kui katki siis vahetad ära. Mul ongi plaanis neid vahetama hakata lähemal ajal.Originally posted by Lauri
Ketastest tagasillal ei tea ma midagi aga üleüldse see siia teemasse eriti ei sobi aga ma ei osand seda mõjale ka panna.Minu arvates on venelastel kuumidetailide kvaliteet nii alla läind et õudne.Proovisin parem tag. trumlit maha sõita järsku silindrist õli väljas ja pidurid läind.eks siis ilma piduriteta remontti ja kui asi lahti tuli siis selgus et mansett riknend.(kumm kehff?)Rooliotsdega sama lugu vaheta aastas 2-4x.Just selle pärast et katted mis on kummist annavad otsad.Andke nõu mis asjast arvate????:mad:
Imelik jama teil nende rooliotstega. Ma vahetasin viimati need 2 aastat tagasi ja selle aja jooksul olen sõitnud ca 50 000km ning sõidustiil ei ole ka just kiita. Mis kuramuse poest te neid ostate? Mul tuttaval remondimehel on neid otsikuid ammusest ajast järgi ja need kestavad alla pannes küll hästi:)
-
zzigullivend
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
Pidurid
Nagu kiuste läheb midagi peeti, kui oled
endarvtes just auto norm korda saanud.
Nüüd siis pidurid. Esimesel vajutusel ei võta
nad tugevasti. Paar korda pumpamist ja siis võtab korralikult.
Kuidas peaksin nüüd toimima?
Tänud vastuste eest.
endarvtes just auto norm korda saanud.
Nüüd siis pidurid. Esimesel vajutusel ei võta
nad tugevasti. Paar korda pumpamist ja siis võtab korralikult.
Kuidas peaksin nüüd toimima?
Tänud vastuste eest.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Vaata kas piduri kopsikus vedelikku on..
kui vähe siis vala juurde.
Ilmselt on kuhugi õhumulli vahele tõmmanud. proovi õhutada ja kui ikka ei aita siis kuskil piduritorustikus ebatihedus, või ei löö peasilinder korralikult survet üles. tavaliselt kaasneb nendega ka vedelikukadu!
edu!
kui vähe siis vala juurde.
Ilmselt on kuhugi õhumulli vahele tõmmanud. proovi õhutada ja kui ikka ei aita siis kuskil piduritorustikus ebatihedus, või ei löö peasilinder korralikult survet üles. tavaliselt kaasneb nendega ka vedelikukadu!
edu!
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
zzigullivend
- Suletud kasutaja
- Postitusi: 20
- Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00
kahekontuuriline pidurisysteem
igati edumeelne asi on kahekontuurilrine pidurisysteem, paarimes soovitas soojalt.
ta on rallitiimis mehhaanik ja rääkis, et seda ise ehitada on väga labane, kui just survekraane salongi ei taha vedada
ta on rallitiimis mehhaanik ja rääkis, et seda ise ehitada on väga labane, kui just survekraane salongi ei taha vedada