samara 1,3 või 1,5 mootor,kuidas teha väliselt vahet

samara 1,3 või 1,5 mootor,kuidas teha väliselt vahet

Teemad, mis puudutavad uuemaid esiveolisi Ladasid - 08/09; 110/111/112 ja teised.
Vasta
a
Ardi Soovik
Foorumi kasutaja
Postitusi: 839
Liitunud: 16 Mär 2002 00:20
Asukoht: Raplamaa
Autod: LADAd ca 60tk+1
Kontakt:

samara 1,3 või 1,5 mootor,kuidas teha väliselt vahet

Postitus Postitas Ardi Soovik »

Kuna Samaratega kokkupuudet vähe,aga oleks ühel autol vaja kindlaks teha.
Müüa küttepuid,osutan veoteenust 3t kandevõimega kalluriga.
Osutan palgisaagimisteenust mobiilse lintsaekaatriga.
Kasutaja avatar
posta84
Foorumi kasutaja
Postitusi: 230
Liitunud: 16 Sept 2004 16:45
Autod: SAMARA

Postitus Postitas posta84 »

vanematel samaratel teeb vahet ploki värvi järgi. 1500 on sinine ja 1300 hallikas.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

1,5 plokile kirjutatud 21083, päris suur kiri õlivarda juures.
3 tähendabki 1,5 mootorit. 1,1 mootoril siis vastavalt 21081.
1,1 plokk madalam ka. Ei värvi neid tänapäeval enam keegi.
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Muudatused:
Raamatuteooria järgi ei saa väliselt sittagi aru. Kui siis vaid karbussi järgi ,sest tehasekarpaga on 1,5 liitrisel markeeringuks 21083-1107010. Konstruktsioonilt identne 2108-110710 karpaga ,vahe vaid tareerimisandmetes ehk siis düüside markeeringutes.
Plokikaas: 21083-l on sisselaskekanaleid suurendatud. Samuti on sisselaskeklapid 2mm suurema taldrikuga. Ehk siis on klappe suurendatud 35-lt 37mm-ni ,samuti on teine ,suurendatud sisselaskeavadega sisselaskekollektori tihend.

Küsimus oli välise vaatluse kohta...
Õlivarda taga plokil valukiri olemas. Vasaku küünla kohal kaanel kah valukiri olemas. Pole probleemi.....

Värviks oma samaari mootori roheliseks ja tembeldaks kaheliitriseks?:P
Teemaväliselt värvidest:
Siin Viljandis olid enamus mootoreid ,olgu siis lada ,mosu või misiganes sapakas ,ikka sinised. Ja sellepärast ,et enne remondi käigus koostamist viidi plokid pessu EPT Koondisse ,mida kutsuti "Spets"iks. Vaat seal siis tõmmati võõp kah peale ,et asjal jumet oleks ,aga peale bellarussi sinise kohapeal muud võtta polnud ,klient oma värvi kah ei täinud osta ja nii nüüd hea vaadata ,kas mootor remondis käinud...:lol
Eks vist tehti nii mujalgi ,Bellaruss ruulis täiega...;)
t
tiit
Foorumi kasutaja
Postitusi: 622
Liitunud: 06 Nov 2003 09:52
Asukoht: hiiumaa
Autod: 21083 1995
Kontakt:

Postitus Postitas tiit »

valatud kiri ongi - vähemalt minu saamaaril, toodetud sel sajandil
Vasta