P: Summuti tihendamine
P: Summuti tihendamine
P: Summuti tihendamine
vot ei saa samara summutit kuidagi tihedaks, ikka pläriseb, kuigi täitsa terve. Liitekohtadest ei saa vist piisavalt kinni. pakun, et pole täitsa klappivad ringid omavahel, erinevadte firmade toodangud ka (odavad ka:P). Mõtlesin, et ehk oleks tarmukas sinna mingi pehmemeast materjalist seib vahele panna, näiteks alumiiniumist? kas keegi on sellist trikki teinud äkki?
paneb vaid mõtlema, kust natuke paksema kui joogipurgist lõigatud alumiiniumi saab ning kui see soojusega paisub, ehk lükkab klambrid lahku vms?:puzzled
paneb vaid mõtlema, kust natuke paksema kui joogipurgist lõigatud alumiiniumi saab ning kui see soojusega paisub, ehk lükkab klambrid lahku vms?:puzzled
Kui oled need ümarad pinnad ja selle vahe rõnga ilusti puhtaks teinud, siis mina olen kasutanud sellist bosali tihendus määret tuubis. Paned kokkupuutuvatele pindadele ja asi tahe:P See kuivab veits ja enam läbi ei tohiks lasta. Teine asi, need klambrid tuleks ka natuke kokkupoole taguda.
Mul pole midagi, sul pole sedagi!
Endal oli probleeme katalüsaatori ja mootorist tuleva liitekoha kinni saamisega. Sinna käib vahele tihend ja need jupid tõmmatakse 2 poldiga kokku. Just selle tihendi leidmisega tekkisidki probleemid. Originaal tihend põles ca 100 000 km järel ära. Esimesena ostsin tartust lada poest mingi tihendi aga see oli nii pehmest materjalist et see lagunes lihtsalt ära. Siis tellisin katalogi järgi mingi universaalse. Kuid see oli liiga suur ja samamoodi ei saanud seda korralikult kinni. Nüüd kui see plärin närvidele käima hakkas võtsin sumuti liitekohast lahti. Tegin vajalikud mõõtmised ja tellisin mazda 323 tihendi, mis sobis sinna ideaalselt. Maksis 3 korda vähem kui lada poest ostetud tihend.
- PuZuP
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1734
- Liitunud: 08 Aug 2002 23:52
- Asukoht: Tallinn, Nõmme
- Autod: 2106 '79
- Kontakt:
Mina arvan, et esialgu oleks aidanud see, et oleks karbist uue mutri võtnud ja asemele keeranud...oleks maksma läinud miski 0.- ja oleks kah laksust vaikne olnud...iseküsimus kas tihendist ka miskit selleks ajaks alles oli...
Aga meeldetuletuseks...jutt käib ikkagi summuti liitekohtade tihendamisest, mitte kollektoritihendi vahetamisest...
Aga meeldetuletuseks...jutt käib ikkagi summuti liitekohtade tihendamisest, mitte kollektoritihendi vahetamisest...
Tegelikult pole see teip mingi õige asi summuti paranduseks.Algselt postitas: AFZ
Selline küsimus veel, et kui seda määret või teipi panna, kas siis kunagi sumbutaja osi lahti ka saab üksteise küljest ja kas see kivinenud määre tuleb seal küljest ära ka, kui vaja näiteks tagumist pütti vahetada vms.?
loodetavast saite aru mis ma mõtlen.
Nii palju kui ma neid sumpse teinud olen, siis ma võin öelda, et see sobib ainult ajutiseks paranduseks. Õigem on ikka teha korralik ühendus või keevitada.
-
aamfiibinimene
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 108
- Liitunud: 05 Sept 2002 19:20
- Asukoht: Keila
- Autod: 21011 80
kiskusin ka kati alt ja lõppkiirus kasvas 10 km/t:D nüüd jookseb 198 väljaAlgselt postitas: tiit
Sõidan juba mitu aastat ilma katita. Ülevaatuseks muidugi vaja alla panna. Samaral ja 11x on sumps sama, aga mõlemal tehti 2001 uus variant. pildil olev on vanem versioon. Alates 2001 on liikuv ühenduskoht kollektori ja pükste vahel. Samast ajast ka uus pritse versioon (lisatud nukkvõlli andur)