Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Vasta
m
Martin17
Foorumi kasutaja
Postitusi: 79
Liitunud: 02 Nov 2012 17:09
Asukoht: Haapsalu
Autod: Lada 21073

Postitus Postitas Martin17 »

silinder kinni jah , alt ei liigu midagi , saab selle ilma käigukasti alt ära võtmiseta äravahetada ? mul uus olemas
j
Janzu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 11 Juun 2013 10:31

Postitus Postitas Janzu »

Selline probleem, et sai soetatud pikalt(umbes 6aastat) seisnud 06.Siduripedaal ei liigu alla ja kui mootor töötab, siis võib töötamise ajal lülitada ükskõik mis käigu, aga ei mingit raginat.Teemat lugedes sain aru, et mul oleks siis juskui 2 viga, korv, kui ka peasilinder? Või kuidas alustada????
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Kas sidurivedeliku anumas on vedelikku? Kõigepealt katsu ära õhutada sidur, võimalik, et aeg on ära joonud kogu vedeliku süsteemist ning sidur on lahutunud asendisse kinni jäänud. Kõigepealt proovi saada liikuma töösilinder, kohe pole mõtet korvi kallale minna. Kui survet ei teki, siis peapump või töösilinder otsa saanud. Sellisel juhul otsi nähtavaid lekkeid.
Jõud taga, peab minema.
j
Janzu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 11 Juun 2013 10:31

Postitus Postitas Janzu »

vedelik täiesti normis, aga kui n.ö sidur kinni, siis pedaal peaks ikka normaalselt liikuma:puzzled
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Tere, asi selles, et auto paar aastat seisnud, nüüd siduripedaal põhjas.Üles tuleb hoob tõmmates, sidur koguaeg aktiveeritud.saab käike sisse mootoritöötades panna, aga üles tagasi pedaal ei tule.Milles võiks viga olla?
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Siduri töö silindri kolb roostes sees kinni. Kas vahetad uue vastu või puhastad tööpinnad ja loodad et jääb pidama
MännikuLaiali.
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Tänud, sain korda.Nüüd aga tuli välja, et sidur nii libiseb, et autoga 30 km/h maximum kiirus.Arvatavasti tuleb ketas ka vahetada..
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

kas siduri vaba käik on piisav ja kas sidur on õigele kõrgusele regullitud. Kui need paigas, siis sidurit vahetama
MännikuLaiali.
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Kuidas saada maha siduri survelaager?
Kasutaja avatar
botzor
Foorumi kasutaja
Postitusi: 168
Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
Asukoht: Järva
Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi

Postitus Postitas botzor »

K.kast alt ära, survelaager võlli pealt maha, uus asemele ja kokku.
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Ok, seal mingit nippi pole? Asi selles, et peagi tuleb siduriketas vahetada(ls 88000, suht läbi juba), aga kuna ma varem nii suurt tööd teinud pole siis äkki keegi seletaks mulle nn step-by step mis järjekorras tuleb lahti võtta kogu majandus. Plaan on lükata auto küljepeale(üksi teen, lihtsam kui kanalil)
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Vaatan et keegi vastata ei viitsi, keeran siis lambikas järjekorras alt ära. :(
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Käigukasti ja siduri vahetusest on juttu küll olnud foorumis!

Kardaan alt, sumpa alt, püksid eest ära, starter lahti, salongist käigukang minema käigukangi ümbert plastikvõru ära, spidotross ja tagurpidi tule juhtmed lahti, siduri töösilinder ära, siduri koja ees oleva kaitsepleki 4*6 polti ära, 4 suurt polti lahti, kastipadi lahti ja käes ta ongi..
hea oleks 3 käik sisse panna ja kui sul originaal vaip on siis puuklotsiga tõstad selle kõrgemale - muidu ei kipu kast välja mahtuma..

Kasti ära võttes proovi kasti võimalikult kaua tahapoole liigutada, muidu lõhud sidurivõlliga sidurikorvi suundplaadi ära (kui on vana malli korviga tegu)

Lisaks sellele pane lauajupp radika ja mootori otsakaane vahele püsti - kui kasti otsast ära võtad ja padjad vedelad keerab mootor ennast kopsti vastu radikat..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Jah, on olnud juttu küll kuid parem üks tervik õpetus kui tükkidest midagi kokku panna.

Kuna autol on originaalketas ja see suht läbi siis ostsin uue korvi ka. Kas starter oleks parem mootoriruumist või autoalt maha võtta? Kummale küljele auto lükata, paremal küljel valgub õli karpasse vist?
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Starterit ei pea maha võtma, keerad ainult 1 poldi mootoriruumist ja 2 alt poolt. (Aku klemmi vüid ka maha võtta muidu lased starteri juhtme massi. Kui auto külili keerad siis keera karburaatori poole.
MännikuLaiali.
p
penzio
Foorumi kasutaja
Postitusi: 26
Liitunud: 22 Apr 2014 07:34
Asukoht: Elva
Autod: 2106

Postitus Postitas penzio »

Seda siin juba palju jahutud aga no ei vaju see siduri õli kuidagi alla töösilindrisse :regan

Sai vahetatud siduri silinder ja siis toru mis ühendub töösilindri vooliku otsa. Töösilindri õhutus nippel on avatud ja tule sealt peale pikka pumpamist midagi. Natuke õhumulle tuli aga see õli kogus mis topsikust kadunud on ikka väga väike.
Kasutaja avatar
apsu
Foorumi kasutaja
Postitusi: 672
Liitunud: 15 Sept 2008 21:12
Asukoht: Võru
Autod: VAZ 2104
Kontakt:

Postitus Postitas apsu »

Nippel lahti, pedaal alla, nippel kinni, pedaal üles. Kui nipli lahti teed ja niisama pumpama kukud, on see tühi töö...
Võidusõit on nagu seks, kõik mehed arvavad, et nad on selles hirmus osavad
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Sai vahetatud siis ketas ja nüüd kui õhutama hakkasin jäi peale esimest niplikeeramist siduripedaal põhja, nüüd käib tühja ja jääb alla, õhku süsteemis pole, panin uue töösilindri, ikka sama jama.Kolvid liiguvad ilusti st. õhutada saab.Mida nüüd teha, peasilinder?
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

 
sõiduk kirjutas:Sai vahetatud siis ketas ja nüüd kui õhutama hakkasin jäi peale esimest niplikeeramist siduripedaal põhja, nüüd käib tühja ja jääb alla, õhku süsteemis pole, panin uue töösilindri, ikka sama jama.Kolvid liiguvad ilusti st. õhutada saab.Mida nüüd teha, peasilinder?
Korduvad probleemid. Lükka siduri kahvel eemale(lahuta sidur nt. heebliga) samal ajal õhuta sidurit, siis pääseb õli töösilindrisse.
MännikuLaiali.
s
sõiduk
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 11 Okt 2013 22:55
Asukoht: rakvere
Autod: 06

Postitus Postitas sõiduk »

Nii, sain siduri edukalt toimima, suur tänu vastanutele!
Vasta