Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)
-
aando
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1166
- Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
- Asukoht: Tartu
- Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif
Kas sidurivedeliku anumas on vedelikku? Kõigepealt katsu ära õhutada sidur, võimalik, et aeg on ära joonud kogu vedeliku süsteemist ning sidur on lahutunud asendisse kinni jäänud. Kõigepealt proovi saada liikuma töösilinder, kohe pole mõtet korvi kallale minna. Kui survet ei teki, siis peapump või töösilinder otsa saanud. Sellisel juhul otsi nähtavaid lekkeid.
Jõud taga, peab minema.
Ok, seal mingit nippi pole? Asi selles, et peagi tuleb siduriketas vahetada(ls 88000, suht läbi juba), aga kuna ma varem nii suurt tööd teinud pole siis äkki keegi seletaks mulle nn step-by step mis järjekorras tuleb lahti võtta kogu majandus. Plaan on lükata auto küljepeale(üksi teen, lihtsam kui kanalil)
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Käigukasti ja siduri vahetusest on juttu küll olnud foorumis!
Kardaan alt, sumpa alt, püksid eest ära, starter lahti, salongist käigukang minema käigukangi ümbert plastikvõru ära, spidotross ja tagurpidi tule juhtmed lahti, siduri töösilinder ära, siduri koja ees oleva kaitsepleki 4*6 polti ära, 4 suurt polti lahti, kastipadi lahti ja käes ta ongi..
hea oleks 3 käik sisse panna ja kui sul originaal vaip on siis puuklotsiga tõstad selle kõrgemale - muidu ei kipu kast välja mahtuma..
Kasti ära võttes proovi kasti võimalikult kaua tahapoole liigutada, muidu lõhud sidurivõlliga sidurikorvi suundplaadi ära (kui on vana malli korviga tegu)
Lisaks sellele pane lauajupp radika ja mootori otsakaane vahele püsti - kui kasti otsast ära võtad ja padjad vedelad keerab mootor ennast kopsti vastu radikat..
Kardaan alt, sumpa alt, püksid eest ära, starter lahti, salongist käigukang minema käigukangi ümbert plastikvõru ära, spidotross ja tagurpidi tule juhtmed lahti, siduri töösilinder ära, siduri koja ees oleva kaitsepleki 4*6 polti ära, 4 suurt polti lahti, kastipadi lahti ja käes ta ongi..
hea oleks 3 käik sisse panna ja kui sul originaal vaip on siis puuklotsiga tõstad selle kõrgemale - muidu ei kipu kast välja mahtuma..
Kasti ära võttes proovi kasti võimalikult kaua tahapoole liigutada, muidu lõhud sidurivõlliga sidurikorvi suundplaadi ära (kui on vana malli korviga tegu)
Lisaks sellele pane lauajupp radika ja mootori otsakaane vahele püsti - kui kasti otsast ära võtad ja padjad vedelad keerab mootor ennast kopsti vastu radikat..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Seda siin juba palju jahutud aga no ei vaju see siduri õli kuidagi alla töösilindrisse
Sai vahetatud siduri silinder ja siis toru mis ühendub töösilindri vooliku otsa. Töösilindri õhutus nippel on avatud ja tule sealt peale pikka pumpamist midagi. Natuke õhumulle tuli aga see õli kogus mis topsikust kadunud on ikka väga väike.
Sai vahetatud siduri silinder ja siis toru mis ühendub töösilindri vooliku otsa. Töösilindri õhutus nippel on avatud ja tule sealt peale pikka pumpamist midagi. Natuke õhumulle tuli aga see õli kogus mis topsikust kadunud on ikka väga väike.
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Korduvad probleemid. Lükka siduri kahvel eemale(lahuta sidur nt. heebliga) samal ajal õhuta sidurit, siis pääseb õli töösilindrisse.sõiduk kirjutas:Sai vahetatud siis ketas ja nüüd kui õhutama hakkasin jäi peale esimest niplikeeramist siduripedaal põhja, nüüd käib tühja ja jääb alla, õhku süsteemis pole, panin uue töösilindri, ikka sama jama.Kolvid liiguvad ilusti st. õhutada saab.Mida nüüd teha, peasilinder?
MännikuLaiali.