08 jahutusvedeliku maht
08 jahutusvedeliku maht
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
08 jahutusvedeliku maht
7,8 liitrit on kogumaht ,st. koos soojendusradikaga.
PS! "Tosol" kirjutatakse just nii. See sõna on tulnud jahutusvedeliku Tosol nimetusest. Olid siis vene ajal margid vastavalt külmumistemp.-le Tosol 40 ;Tosol 60 ning Tosol A (arktik ,mida tänapäeval kutsutakse kontsentraadiks)
"Antifriisid" on külmumiskindlate jahutusvedelike ühine nimetus. Alternatiivid Tosol'ile on OZK LENA ,SPECTROL ANTI-FREEZE ,AGIP ANTIFREEZE EXTRA ,GLISANTIN G 03 jne.
Nii et samahästi ,või õigemini valesti võiks jahutusvedelikku kutsuda näit. tosooli asemel glisantiiniks...
PS! "Tosol" kirjutatakse just nii. See sõna on tulnud jahutusvedeliku Tosol nimetusest. Olid siis vene ajal margid vastavalt külmumistemp.-le Tosol 40 ;Tosol 60 ning Tosol A (arktik ,mida tänapäeval kutsutakse kontsentraadiks)
"Antifriisid" on külmumiskindlate jahutusvedelike ühine nimetus. Alternatiivid Tosol'ile on OZK LENA ,SPECTROL ANTI-FREEZE ,AGIP ANTIFREEZE EXTRA ,GLISANTIN G 03 jne.
Nii et samahästi ,või õigemini valesti võiks jahutusvedelikku kutsuda näit. tosooli asemel glisantiiniks...
-
lLaurimetall
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 488
- Liitunud: 26 Mär 2004 22:34
- Asukoht: Tartu(Ihaste)
- Autod: Vaz 21061
-
iIndy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 659
- Liitunud: 07 Aug 2005 01:54
- Asukoht: Põhja-Tallinna linnaosa
- Autod: VAZ 21011 -`80 (projekt), Nissan Primera 2,0 TD
- Kontakt:
To karsson..
..Otsi viga salongist...soojendusradiaatori juurest,kas lekib soojenduskraan või radiaator aga võib ka mõni voolikuklamber "väsinud" olla...
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui radikas lekib ,siis ongi aknad udused. Radikalekkest leiad jälgi soojenduse plastkesta altpoolt katsudes.
Aitab radikavahetus ja kogu soojenduse põhjalik puhastus ,st. armatuur maha .... ja siis lähed hulluks....
Soovitan varuda kohe ka uued lõdvikud-klambrid salongi ja uurida ennem üle soojenduskraani olukord ,kui vaja ,saab kõik korraga vahetatud ,muidu lähed kaks korda hulluks....:P
Mul võttis radikavahetus koos kõigi detailide puhastusega + uute poroloonide paigaldusega kaks päeva.
Aitab radikavahetus ja kogu soojenduse põhjalik puhastus ,st. armatuur maha .... ja siis lähed hulluks....
Soovitan varuda kohe ka uued lõdvikud-klambrid salongi ja uurida ennem üle soojenduskraani olukord ,kui vaja ,saab kõik korraga vahetatud ,muidu lähed kaks korda hulluks....:P
Mul võttis radikavahetus koos kõigi detailide puhastusega + uute poroloonide paigaldusega kaks päeva.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
survesta radikas siis on asi selge..
kui radika alt tugevasti märg oli siis võib vabalt kuskil ribide vahel pisike kaval avaus tekkinud olla
kui viga ei leia siis kogu vajalik krempel kuivaks, puhtas ja kokku. masin käima ja ootama vaatama kust tilkuma hakkab. vigane osa siis vastavalt välja vahetada.
kui radika alt tugevasti märg oli siis võib vabalt kuskil ribide vahel pisike kaval avaus tekkinud olla
kui viga ei leia siis kogu vajalik krempel kuivaks, puhtas ja kokku. masin käima ja ootama vaatama kust tilkuma hakkab. vigane osa siis vastavalt välja vahetada.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
- logman
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 3999
- Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
- Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
- Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
- Kontakt:
Kui sul radika ümbert see kest magusat moosi täis oli ,siis radikas ikkagi lekib.
Samuti soovitan vaadata üle mis seisus on see klapisvamm (poroloon) ,mis on seal "ahjus" vastu radikat. Kui märg ,siis jääbki seniks märjaks kuniks ära pesed ja niikaua sõidad ikka udus.
Ma pidin enda omale tiba suuremat vurtsu sisse laskma ,paljalt suuga puhumisest ei piisanud ,et ära oleks näinud ,kuskohast see katki on. Ja muidugi kontrollisin seda kõike veekausis nagu õhukummi ,plika andis kõrvalt vaikselt käsipumbaga õhku peale. Lekkis torude otstest. Lammutasin radika pulkadeks ,seal sees on vabrikus hermeetikuga kõvasti mökerdatud ,kuid see kummistunud hermeetik läheb pikapeale kuumaga kalgiks ja pudedaks ning siis ongi asjaga jokk. Vana radikas seisab siiani ,plaanis oli ikka proovida uuesti ära remontida - proovi mõttes ,kuid ega sellest vist head nahka ei tule....
Samuti soovitan vaadata üle mis seisus on see klapisvamm (poroloon) ,mis on seal "ahjus" vastu radikat. Kui märg ,siis jääbki seniks märjaks kuniks ära pesed ja niikaua sõidad ikka udus.
Ma pidin enda omale tiba suuremat vurtsu sisse laskma ,paljalt suuga puhumisest ei piisanud ,et ära oleks näinud ,kuskohast see katki on. Ja muidugi kontrollisin seda kõike veekausis nagu õhukummi ,plika andis kõrvalt vaikselt käsipumbaga õhku peale. Lekkis torude otstest. Lammutasin radika pulkadeks ,seal sees on vabrikus hermeetikuga kõvasti mökerdatud ,kuid see kummistunud hermeetik läheb pikapeale kuumaga kalgiks ja pudedaks ning siis ongi asjaga jokk. Vana radikas seisab siiani ,plaanis oli ikka proovida uuesti ära remontida - proovi mõttes ,kuid ega sellest vist head nahka ei tule....