Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Probleemid SIDURIGA (vahetus, vea sümptomid jne.)

Käigukasti, vedrustuse, pidurite ja veermikuga seonduv
Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#41

Postitus Postitas motamees » 20 Aug 2003 00:10

Esialgne postitaja heiki.k
Mul tekkis ka nüüd selline jama et suurematel kiirustel 50-60 km/h hoogu juurde andes lähevad pöörded ülesse aga hoogu juurde ei tule:sein.
Kas siduri pealekeeramine on sellele probleemile ainult mingi lühiajaline lahendus või oleks juba mõtekam kohe uus ketas ja muud jupid panna?
Nagu eelpool õeldud õigel ajal siduri reguleerimine lahendab olukorra. Siduril peab olema vabas olekus alt kahvlist proovides4-5mm vabakäiku. Kõigepealt proovi ikka see lahendus ära. Kõik muu hiljem, kui reg tulemust ei anna. NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud)

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#42

Postitus Postitas motamees » 20 Aug 2003 00:29

Kui muidu sidur töötab siis viga ilmselt survelaagri puki (toru mille peal on laager) määrimatuses. Katsu sidurikahvli august õli laagri poole pritsida. Teine mees (käib naine kahhh) samal ajal las liigutab sidurit. Kõige parem määre selleks oleks WÜRDI HHS 2000 See on selline määre mis sifoonist väljudes on vedel. Mõne aja möödudes muutub aga tahkeks väga kleepuvaks määrdeks. Seda on hea ka mujal kasutada. Näiteks uksehingede määrimiseks. Pudeli hind kuskil 160 EEKi aga jätkub väga kauaks. Sellele aseainet odavamate määrete seast ei ole leidnud.:kuri

marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

#43

Postitus Postitas marks » 20 Aug 2003 09:48

Kas survelaagri pukk või puks? Sidurikahvli auk on all või üleval? Kuidas ma selle laagri üles leian? Ega käimarit ära ei pea võtma?

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4914
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#44

Postitus Postitas olaaf » 20 Aug 2003 14:15

läbi selle kummi junni lased.. see kust kahvel sidurikoja seinast välja tuleb.. muidugi võid alati ka kasti maha võtta aga enne proovi siiski seda motamehe varianti..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."

olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4914
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

#45

Postitus Postitas olaaf » 20 Aug 2003 14:20

Esialgne postitaja motamees
NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud)


see sõltub kuidas vaadata.. neid polte keerad varda peale igatahes.. mõned ütlevad peale mõned maha..:D
Männiku laiali Garage

"90 percent of carb problems are ignition related.."

marks
Foorumi kasutaja
Postitusi: 356
Liitunud: 15 Mär 2003 19:41
Asukoht: Kohila
Autod: Audi, BMW, Moškvitch

#46

Postitus Postitas marks » 20 Aug 2003 14:22

Õlitasin seda küll, aga paremaks ei läinud. Mis viga veel võib olla?:(

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#47

Postitus Postitas motamees » 20 Aug 2003 14:59

Ei oska nagu muud praegu pakkuda, kui õli läks vale koha peale. Nägid sa ka kuhu õli läks. Lasta tuleks laagrist taha ja ettepoole mitte laagri peale. Katsu see muna ka ära määrida mille peal kahvelkiigub. Rohkem nagu hõõrduvaid osasid pole:(

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#48

Postitus Postitas motamees » 20 Aug 2003 15:08

Esialgne postitaja olaaf
Esialgne postitaja motamees
NB Libisevat sidurit keeratakse MAHA (mitte peale nagu eelnevates lõikudes kasutatud)


see sõltub kuidas vaadata.. neid polte keerad varda peale igatahes.. mõned ütlevad peale mõned maha..:D
Ütleme siis nii, et proffesjonaalsete autojuhtide slängis keeratakse sidurit maha kui ta libiseb või lastakse järgi. ;) Olen ka seda leiba kümne aasta ringis söönud.:cool:

Laurix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 133
Liitunud: 27 Mai 2002 15:09
Asukoht: Harjumaa
Autod: M400/1 Omega2.4
Kontakt:

#49

Postitus Postitas Laurix » 21 Aug 2003 09:38

vbl oled suure hooga pedaali kõveraks vajutand...ja nyyd käib salongis vastu kusagile:D või siis siduri silinder ise on mingit jubedamad saasta täis...vaata need ka üle igaksjuhuks!:P
põlluralli rules

simon
Suletud kasutaja
Postitusi: 6
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

Siduripedaali reguleerimine

#50

Postitus Postitas simon » 21 Aug 2003 18:30

tere, tekkis selline küsimus et kas on kuidagi võimalik reguleerida siduripedaali nii et ta lahutaks/ühendaks keskmises asendis?
praegu on nii et alguses on pikalt tühja käiku ja alles kõige ülemises asendis lahutab/ühendab

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#51

Postitus Postitas motamees » 21 Aug 2003 19:11

Sa pead alt vardast sidurit maha keerama. Muidu hakkab varsti sidur libisema ka. Alt varda ja kahvli vahel peab olema lõtk 4-5mm.

effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

#52

Postitus Postitas effekt » 03 Sept 2003 20:28

kas on siis nii raske võtta siduri peapump ja töösilinder lahti ja vaadata kuidas nende seisukord on?:yllatunud kas oled siduri õlitoru üle vaadanud. järsku oled kusagile kõveraks sõitnud ja õli ei pääse liikuma ;)
jahil

Kasutaja avatar
berg
Foorumi kasutaja
Postitusi: 751
Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
Asukoht: pealinnas
Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
Kontakt:

kui palju peab liikuma siduri kahvel?

#53

Postitus Postitas berg » 05 Okt 2003 21:23

ühesõnaga palju peab käega liigutades siduri kahvel liikuma? ehk kui palju tohib pumbast peale keerata??? mitu millimeetrit umbes? ja kui kõvasti see peab käega käima?
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#54

Postitus Postitas motamees » 06 Okt 2003 00:46

Siduri kahvel peab liikuma vähemalt paar mm. Pumbast ei tohi üldse peale keerata. Keerata tuleb alt töösilndri juurest. Muidugi kui sa mõtlesid vabakäiku. Seal selle jaoks eraldi varras mille ots läheb sidurikahvli sisse. Kui sa selle kahvli vedru korra pealt ära võtad siis on lõtk kergesti tuntav. Ilma vedru eemaldamata pead jõuga vedru pinge ületama. Ikkagi on selgelt tuntav vahe.

zar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 84
Liitunud: 18 Aug 2003 13:42
Asukoht: võru
Autod: fordiine
Kontakt:

#55

Postitus Postitas zar » 06 Okt 2003 08:14

sa keera jah sealt töösilindri juurest peale. vabakäik peab olema mingi 2-3 mm vast. ma tean. ma just eila vahetasin endal käigukasti:( ja regullisin sidurit.
kui huvi on, siis miks ka mitte!?

pvr
Suletud kasutaja
Postitusi: 68
Liitunud: 01 Jaan 2002 02:00

#56

Postitus Postitas pvr » 08 Nov 2003 13:44

Äratan vana teema ellu küsimusega. Kus on võimalikk neetida siduri katteid tartus?? kaks päeva sai libiseva siduriga sõidetud nii et väga propeller ei tohix olla, ja oleks soov seda neetimise värki proovida.

Kasutaja avatar
motamees
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 2850
Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
Asukoht: saaremaa
Autod: MetsaNiva
Kontakt:

#57

Postitus Postitas motamees » 08 Nov 2003 22:11

Kui soov proovida siis tee ära.
See kodus väga lihtne teha. Tuleb ainult poest spetsneedid osta. Torni paned kruustangide vahele toetad needi alumise poole sinna peale koos kettaga ja kärniga lööd sinna needi auku. Ots läheb lõhki ja ongi kinni.
Muidugi pead enne vanad katted maha võtma.

kaspar
Foorumi kasutaja
Postitusi: 95
Liitunud: 04 Veebr 2007 22:42
Asukoht: Viljandi
Autod: Z

#58

Postitus Postitas kaspar » 02 Dets 2003 19:34

See hind mis eel-pool välja käidi on küll utoopiline! Mu enda masinal andis sidur kohe peale mootori forsi otsad ja asemel sai muretsetud AP-Racingu täiskomplekt (tegu pole siksiga) kuid sellegi poolest polnud hind nii hull!

effekt
Foorumi kasutaja
Postitusi: 225
Liitunud: 26 Aug 2003 12:39
Asukoht: kristiine
Autod: 523i sedaan
Kontakt:

#59

Postitus Postitas effekt » 03 Dets 2003 10:06

me kasutasime autodel niva sidurit. enda omale panen ka selle külge. niva sidur on tugevam. ega muidu ei teaks rääkida, aga paris - dakar kunagine sõitja rääkis :D
jahil

asjamees
Foorumi kasutaja
Postitusi: 180
Liitunud: 11 Jaan 2003 21:39
Asukoht: Tallinn
Autod: Auto puudub

#60

Postitus Postitas asjamees » 03 Dets 2003 16:33

ted: see ei ole sport sidur, sidur millel libistamine puudub on otsehambumisega sidur. Võimalik on osta ka LUK racing sidur komplekt on kuskil ~2000 (korv, ketas survelaager) ladale. Sobib ka panna niva korv kuna sellel ikka tugevam surumine kui originaalil ja luk“-il see veelgi tugevam:lol


Mine “Käigukast ja alusvanker”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist