.viaccess kirjutas:Ja ´jah..... kunagi töötasin (sügavas nooruses) ühes firmas kus oli vähemalt 10 Transiti, ja seal hakkasid lendama elektroonilised pumbad rivist välja... kuna uus elektrooniline pump maksis 40 tuhat krooni ja korralik remonditud mehhaaniline pump 3 korda odavam siis firma omanik otsustas ümber ehitada kõik Transitid......
Niii..... suures töökojas mitme lukkseppaga, ühe auto ümberehitus kestis umbes kuu aega (arvestades kõikide tööristade olemasolu)....
Lõpuks masinaid sai liikuma, kuid mu mäletamist mööda sai ainult 3 tükki ümber tehtud....
See oli ka töömahu infoks!!!!!!
Mitu lukkseppa vahetasid kõikide tööriistadega ühte pumpa kuu aega?:lol Tööviljakus väga hea!
Ma arvan et keegi ei pane lääne mootorit peale selleks, et sinna VAZ karburaatorit peale aretada saaks ja et asja toimimises vahet poleks. Mootor vahele ikka koos saba ja sarvedega nii et vahe oleks mäekõrgune;)Arvos kirjutas: Katsu aga millegi muu elektroonikat vaz-i oma vastu vahetada. Katsu peale panna vaz-i karbuss nii, et asi toimiks ilma vahet märkamata. .