Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)
Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Eksperiment Hado - USKUMATU AGA TOIMIB (õlita mootoriga 48km)
Alustasin mootorilisandi hado katsetamist. Autoks minu 2104. Mootori kap. remont tehtud umbes 70 000 - 100 000km tagasi. Õli ei võta. Praegu sees värskelt vahetatud 5W 50 poolsünt.
Siiani olen nende mootori lisandite suhtes külmaks jäänud. See aga lubab liialt palju. Minu pähe ei mahu mõte, et mootor võib sõita ilma õlita teatud aja.
Tean, et Lada mootor ei kesta ilma õlita sõites kauem, kui 3 km. Selline kogemus oli minu tädil, kes sõitis naisterahva teadmatusest põleva õlitulega. Tema seda nägi küll aga ei teadnud mida see tähendab. Külameestelt küsides vastasid nood, Ei see üks tuli tähenda midagi. Niisiis saigi ta sõita 3kmja siis oli selline kolin taga, et isegi naisterahvas sai aru, et midagi on mäda.
Hado lubab siis töödeldud mootorit pruukida ilma õlita kuni 300km ( paberitest lugesin) ulatuses. Tekkiski asja vastu tohutu huvi. Nüüdseks on kõik parameetrid mootoril mõõdetud, mida minu tingimustes mõõta saab. Paigaldasin mehhaanilise õli manomeetri (fikseerisin näidud), mõõtsin ära surved silindrites ja lasin ülevaatuspunktis heitgaaside kontrolli teha.
Nüüd tuleb sõita 2500km ja selle aja sees lisatakse järgemööda mootori õlisse kolm tuupi seda imemääret. Peale töötlemisperioodi lõppu kavatsen õli välja lasta ja sõita ilma õlita umbes 50 km. Selle ajaga peaks juba selgeks saama, kas asjal on jumet. Pikem kuiv sõit mind enam ei huvitagi - niigi on mulle juba selge asja sisu. 50km on piisavalt pikk maa, et kummutada siiani kehtivad togmad.
Keda huvitab asi täpsemalt, otsigu internetiavarustest üles Hado tutvustav teema. Pidi olema kuskil Hado ee all. Kui keegi üles leiab võib lihtsuse huvides (teistel pole enam otsida) selle lingi siia teemasse panna.
Panen siia lühidalt kirja Hado lubadused:
*Vända ja kolvigrupi osade taastamine
*Tõstab õlirõhku
*Tõstab ja ühtlustab kompressiooni silindrites
*Vähendab küttekulu TÜHIKÄIGUL kuni 30%
*Vähendab mootori müra ja vibratsiooni
*Suurendab mootori veojõudu ja võimsust
*Kaitseb külmkäivitusel ja lubab mootoriõli avariilekke korral sõita kuni 300km
*Vähendab väljaheitegaaside kontsentratsiooni 2-10 korda
*Suurendab osade vastupidavust 3 korda
Kinnitatud:OOO"XADO" peadirektori asetäitja sm I. A. Buruskini poolt. (allkiri)
Harkov. Ukraina. 2002a.
Kui kellegil on võimalust ja tahtmist eksperimenti toetada, võtke ühendust U2U kaudu.
Siiani olen nende mootori lisandite suhtes külmaks jäänud. See aga lubab liialt palju. Minu pähe ei mahu mõte, et mootor võib sõita ilma õlita teatud aja.
Tean, et Lada mootor ei kesta ilma õlita sõites kauem, kui 3 km. Selline kogemus oli minu tädil, kes sõitis naisterahva teadmatusest põleva õlitulega. Tema seda nägi küll aga ei teadnud mida see tähendab. Külameestelt küsides vastasid nood, Ei see üks tuli tähenda midagi. Niisiis saigi ta sõita 3kmja siis oli selline kolin taga, et isegi naisterahvas sai aru, et midagi on mäda.
Hado lubab siis töödeldud mootorit pruukida ilma õlita kuni 300km ( paberitest lugesin) ulatuses. Tekkiski asja vastu tohutu huvi. Nüüdseks on kõik parameetrid mootoril mõõdetud, mida minu tingimustes mõõta saab. Paigaldasin mehhaanilise õli manomeetri (fikseerisin näidud), mõõtsin ära surved silindrites ja lasin ülevaatuspunktis heitgaaside kontrolli teha.
Nüüd tuleb sõita 2500km ja selle aja sees lisatakse järgemööda mootori õlisse kolm tuupi seda imemääret. Peale töötlemisperioodi lõppu kavatsen õli välja lasta ja sõita ilma õlita umbes 50 km. Selle ajaga peaks juba selgeks saama, kas asjal on jumet. Pikem kuiv sõit mind enam ei huvitagi - niigi on mulle juba selge asja sisu. 50km on piisavalt pikk maa, et kummutada siiani kehtivad togmad.
Keda huvitab asi täpsemalt, otsigu internetiavarustest üles Hado tutvustav teema. Pidi olema kuskil Hado ee all. Kui keegi üles leiab võib lihtsuse huvides (teistel pole enam otsida) selle lingi siia teemasse panna.
Panen siia lühidalt kirja Hado lubadused:
*Vända ja kolvigrupi osade taastamine
*Tõstab õlirõhku
*Tõstab ja ühtlustab kompressiooni silindrites
*Vähendab küttekulu TÜHIKÄIGUL kuni 30%
*Vähendab mootori müra ja vibratsiooni
*Suurendab mootori veojõudu ja võimsust
*Kaitseb külmkäivitusel ja lubab mootoriõli avariilekke korral sõita kuni 300km
*Vähendab väljaheitegaaside kontsentratsiooni 2-10 korda
*Suurendab osade vastupidavust 3 korda
Kinnitatud:OOO"XADO" peadirektori asetäitja sm I. A. Buruskini poolt. (allkiri)
Harkov. Ukraina. 2002a.
Kui kellegil on võimalust ja tahtmist eksperimenti toetada, võtke ühendust U2U kaudu.
C
- Moss
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1069
- Liitunud: 25 Mär 2003 15:06
- Asukoht: Siuntio, Soome
- Autod: erinevad illegaalid
- Kontakt:
'04 Motorexil rääkisin ka selle Hado boksis ühe nende reklaamimehega ikka päris pikalt. Lisaks Motamehe nimetatule teadis too veel rääkida et toode oli algelt mõeldud Ukraina militaartehnikat teenima ning hoolimata riigi mitte nii heast majanduslikust seisust, eraldatakse suuri summasid sõjatehnika ja sellega seotud kraami arendamisele. Riigi parimad teadurid jne.
Ehk siis: asi pidi kujutama endast mingit "nano tehnoloogiat" ja metalliosakeste "mälu" vms ning üks kõige parem külg pidavat asja juures olema see, et detailide pinnakõvadus suureneb väga olulisel määral (mis ise-enesest peaks kajastuma aeglasemas kulumises). Päris ilma õlita sõitmisest ma ei mäleta et oleks juttu olnud.
Üldiselt huvi asja vastu on ka minul üsna suur kuigi ise sellist loom-katset nagu korraldada ei tahaks
Igaljuhul edu ja hoian pöialt. Teavita meid siis tulemustest ka
Ehk siis: asi pidi kujutama endast mingit "nano tehnoloogiat" ja metalliosakeste "mälu" vms ning üks kõige parem külg pidavat asja juures olema see, et detailide pinnakõvadus suureneb väga olulisel määral (mis ise-enesest peaks kajastuma aeglasemas kulumises). Päris ilma õlita sõitmisest ma ei mäleta et oleks juttu olnud.
Üldiselt huvi asja vastu on ka minul üsna suur kuigi ise sellist loom-katset nagu korraldada ei tahaks
Igaljuhul edu ja hoian pöialt. Teavita meid siis tulemustest ka
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Neid mõginaid on poes täitsa müüa. Variante on palju. Eraldi on olemas bens mootorile, disladele, disla pumpadele, käigukastidele/tagasildadele, roolivõimendile, ....... , vintraudadega relvadele. Üldiselt igasugu asjadele, mis kuluvad. MossOpel juba mainis - tegu on pulbermetallurgiaga või midagi taolist. Pabereid on hullu moodi ja kõigis midagi kirjas. Usaldust avaldab aga asja loogilisus. Ropult õeldes lihtsalt määritakse kõikvõimalikud praod ja uurded surve all (kulumisele vastupidiselt) mingit ainet täis.
Mina panin oma 04 mootorisse bensiinimootoritele ette nähtud geeli. Ühe tuubi hind 225eek. Seda tuleb panna iga 250km tagant kolm korda.
Ega ma ka kerge meelega seda katset ette ei võtnud (just seda mõtet 50 km kuivalt sõita), aga ega muidu ju teada ei saa. Ei usalda ilusaid reklaamijutte. Nüüd aga saan KINDLALT teada. Kirjutan ka siin oma tähelepanekuid ja tulemusi. Kes mind usaldavad saavad ka teada. Teised loevad nagu tavalist reklaami.
viide www.xado.ee
Mina panin oma 04 mootorisse bensiinimootoritele ette nähtud geeli. Ühe tuubi hind 225eek. Seda tuleb panna iga 250km tagant kolm korda.
Ega ma ka kerge meelega seda katset ette ei võtnud (just seda mõtet 50 km kuivalt sõita), aga ega muidu ju teada ei saa. Ei usalda ilusaid reklaamijutte. Nüüd aga saan KINDLALT teada. Kirjutan ka siin oma tähelepanekuid ja tulemusi. Kes mind usaldavad saavad ka teada. Teised loevad nagu tavalist reklaami.
viide www.xado.ee
C
Usaldame, usaldame!:)Algselt postitas: motamees
Kes mind usaldavad saavad ka teada. Teised loevad nagu tavalist reklaami.
Kui kõik ausalt ära rääkida, pean alustama sellest pimedast õhtust, kui ka mina Xado-t oma nivasse valasin.
Mitte vanasse kohviveskisse, vaid peale sissesõitmist kap. remonditud mootorisse, käigu- ja vahekast ning sildadesse.
Lootus just selles, et ta suurendaks pinnakõvadust(või mida iganes, peaasi, et õnnetuse korral metsast väja saaks).
Teine põhjus selles, et võistluste käigus satub sildadesse, kastidesse mingil määral vett, mis ei tee õli määrimisomadustelee kindlasti head.
Kahjuks jäi tagasilla töötlemine pooleli. (või täitis xado oma ülesande?):P
Nimelt otsustas tagasilla õhutusnippel töölepingu lõpetada ja lahkus ettehoiatamatta. Peale kahepäevast võistlust kodus autot üle vaadates avastasin sillast nii fantastilise kördi, millist ma ei ole veel kunagi näinud. Reduktori detailidelt midagi halba välja ei lugenud ja nii läkski lihtsalt uus õli sisse.
Nii et ootan samuti sinu katsete tulemusi, sest minu "katsed" on tõelised loomkatsed ja ei võimalda mingeid järeldusi teha.
-
zzikz
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 346
- Liitunud: 08 Veebr 2003 22:12
- Asukoht: Tallinn
- Autod: citroen,fiat,renault
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?t=19989
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ubmit.y=14
arvamusi ka teistest foorumitest
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php? ... ubmit.y=14
arvamusi ka teistest foorumitest
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Panen siis siia üles ka mõõtetulemused, mis enne kemikaali sisse valamist olid.
Kuuma mootoriga silindrite surved(gaas põhjas).
1)10 2)10 3)10 4)11
Külma mootoriga (gaas põhjas).
1)9 2)9 3)9 4)10,5
Õlirõhk mõõdetuna mehhaanilise manomeetriga (Kunagise saksa sassi oma) Mõõtepiirkond 6atm 3/4 täisringist. Numbrid peal puuduvad. On punane ja roheline piirkond. Vanematel mudelitel oli numeratsioon peal. Selle järgi saan arvestada.
Linnasõidu kuum mootor.
900 p/min 1atm.
50 km/h 1,5atm.
Pika otsa peal kuumeneb õli veidi rohkem ja siis on seieri paksuse jagu rõhk madalam. Tühikäigu rõhu koha peale tehtud markeriga märgike klaasile.
Väljaheite gaasid mõõdetud ülevaatuspunktis. Keeratud midagi pole. Näidud olid sellised.
C* 94
p/min 780
CO 1,235
CO2 13,92
O2 0,74
HC 298
Lamda 0,982
CO vrai 1,235
C*97
p/min 2650
CO 2,067
CO2 13,78
O2 0,38
HC 212
Lamda 0,949
CO vrai 2,067
Tänud METRA AP O/Ü co testi teostamise eest.
Kuuma mootoriga silindrite surved(gaas põhjas).
1)10 2)10 3)10 4)11
Külma mootoriga (gaas põhjas).
1)9 2)9 3)9 4)10,5
Õlirõhk mõõdetuna mehhaanilise manomeetriga (Kunagise saksa sassi oma) Mõõtepiirkond 6atm 3/4 täisringist. Numbrid peal puuduvad. On punane ja roheline piirkond. Vanematel mudelitel oli numeratsioon peal. Selle järgi saan arvestada.
Linnasõidu kuum mootor.
900 p/min 1atm.
50 km/h 1,5atm.
Pika otsa peal kuumeneb õli veidi rohkem ja siis on seieri paksuse jagu rõhk madalam. Tühikäigu rõhu koha peale tehtud markeriga märgike klaasile.
Väljaheite gaasid mõõdetud ülevaatuspunktis. Keeratud midagi pole. Näidud olid sellised.
C* 94
p/min 780
CO 1,235
CO2 13,92
O2 0,74
HC 298
Lamda 0,982
CO vrai 1,235
C*97
p/min 2650
CO 2,067
CO2 13,78
O2 0,38
HC 212
Lamda 0,949
CO vrai 2,067
Tänud METRA AP O/Ü co testi teostamise eest.
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Asi hakkas ka huvitama kohe. Tundub et kogemused on valdavalt positiivsed. Aga kas keegi on ka ülekannetes Hadot proovinud?
Mootorisse praegu panema ei hakkakski, aga käigukasti tahaks küll pisut vaiksemaks saada.
Motale suured tänud ja edu tänuväärse testi korraldamises.
Mootorisse praegu panema ei hakkakski, aga käigukasti tahaks küll pisut vaiksemaks saada.
Motale suured tänud ja edu tänuväärse testi korraldamises.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Mul sõber pani Lada käigukasti ühe tuubi kasti jaoks ette nähtud geeli. Tal teeb laager või hammasratas häält. Päris kõvasti. Peale geeli panekut oli nagu natuke vaiksemaks jäänud. Tal aga alles pandud ja põhiline sissesõit veel ees. Eks siis kuuleb ja räägin ka siin.
Käigukastiga on see paha viga, et asi ainult tunnetel. Seal midagi mõõta ei ole. Tunded aga on petlikud. Kui just hääl täitsa ära kaob, siis nagu iseasi. Eks ootame tulemust.
Hado kommentaare olen lugenud mitmetes foorumites. Eks neid niisama lõksutajaid on palju. Nende kommentaarid tavaliselt negatiivsed. Ei usuta nagu. Muidugi ka loogiline - mina ka ei usu, sellepärast katsetangi. Nende mõtted loogilised.
Need , kes kasutanud, enamasti positiivsed või neutraalnesed arvamused. Ka neist saab aru - Ta kas mõjub või inimene lihtsalt tunneb, et mõjub. Raha on ju raisatud ja ega keegi siis taha teiste silmis lolliks jääda.
Ise katsun asja kommenteerida erapooletult. Sellepärast ka kohe enne tulemuste saamist teema tegi. Äkki pärast oleks häbenenud ja oleks asja lihtsalt maha vaikinud (ikkagi inimene oma nõrkustega), kui mootoril oma lollusest tükid taga. Aga ma olen ka nõus lolliks jääma teiste silmis - peaasi et ma ise targemaks saan katse läbi.
Käigukastiga on see paha viga, et asi ainult tunnetel. Seal midagi mõõta ei ole. Tunded aga on petlikud. Kui just hääl täitsa ära kaob, siis nagu iseasi. Eks ootame tulemust.
Hado kommentaare olen lugenud mitmetes foorumites. Eks neid niisama lõksutajaid on palju. Nende kommentaarid tavaliselt negatiivsed. Ei usuta nagu. Muidugi ka loogiline - mina ka ei usu, sellepärast katsetangi. Nende mõtted loogilised.
Need , kes kasutanud, enamasti positiivsed või neutraalnesed arvamused. Ka neist saab aru - Ta kas mõjub või inimene lihtsalt tunneb, et mõjub. Raha on ju raisatud ja ega keegi siis taha teiste silmis lolliks jääda.
Ise katsun asja kommenteerida erapooletult. Sellepärast ka kohe enne tulemuste saamist teema tegi. Äkki pärast oleks häbenenud ja oleks asja lihtsalt maha vaikinud (ikkagi inimene oma nõrkustega), kui mootoril oma lollusest tükid taga. Aga ma olen ka nõus lolliks jääma teiste silmis - peaasi et ma ise targemaks saan katse läbi.
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Praeguseks hetkeks küll mitte. Algul nagu vaatasin, et õlirõhk pisut langenud. nüüd jälle paistab tiba tõusnud olevat. See aga selline subjektiivne arvamus. Seal mängib ju rolli õlitemperatuur. Kui kõik tuubid sees ja ports ära sõidetud, siis mõõdan ka surved uuesti. Siis ka kõik teised testid. Strobo pealt pöörded ja mootori kuumus nii paika nagu eelmise korra märgi tegin manomeetrile.Algselt postitas: Rocky
No tõstaks vähe teemat... kas tõesti mingeid muutusi pole märgata...Õlirõhk, surveaste(MUUTUB SURVE MITTE SURVEASTE märkus Motalt)...teise tuubi kohta peaks nagu ilmnema midagi juba?
Täna õhtul peaks ka kolmanda tuubi sisse saama. Võtan Tallinna sõidu ette.
Testi alguse tühikäigu õlirõhule tuleb vist väike parandus teha. Märkisin sinna rõhuks 1atm. See aga tegelikkuses vist kusagil 0,8 tuuris. Nagu kirjasin pole minu manomeetril numbritega skaalat. Sõber aga ütles, et selle koha peal on umbes 0,8 (tal motika peal selline manomeeter numbrilise skaalaga. Teen ükskord sealt pealt numbrid maha ja siis saab täpsemalt teada.
See aga testi tulemust ei mõjuta. Märkisin ju klaasile markeriga seieri koha. Selle järgi arvestangi.
Mõõtmised enne ja pärast kuivalt sõitmist. Muidugi, kui pärast enam midagi mõõta on?
C
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
See ilma õlita sõidu jutt tundub kuidagi kahtlane. Terve loogika ja elukogemus sellist võimalust ei näe ette.Algselt postitas: MarkoC
hmm, Hado lisand ja 50 km õlita ?
Niipalju siis teadmiseks, et poolteist kuud tagasi sõitsime kahe siksiga ca 2-3 h romurallit ilma vee ja õlita, poleks elektri probleeme tekkinud oleks veelgi sõitnud
Seega udsun, et saab ka selle lisandita sõidetud see 50 km
Seal pidi ikka natuke õli sees olema.
Olen kunagi sõitnud sellise autoga kuu aega (vahetusautojuhina gaz 51 peal) Millel puudus õlirõhk. Külmalt natuke liigatas seier aga soojalt vajus päris nulli. Auto haldaja ütles mulle seda kohe ja mainis, et see juba ammu nii. Kihutada ei tohi ja siis peab vasta küll. See variant on aga hoopis iseasi, kui õlita sõit. Seal ju pidevalt ikka õli detailide vahelt läbi liigub, kuigi loksud nii suured, et õlirõhku ei teki. Sõitsin mina selle kuu aega ära ja töötama see mootor jäi.
C
Juhuslikult sattusin jutule ülikoolis ühe grupikaaslasega, kes ostus olema autonduse õpetaja ühes kutsekoolis.
Tuli välja et tema on XADO ametlik ekspert ja testija. Sain siis jutule ja ta rääkis mulle ühtteist.
Tuli välja et xado leiutati Ukrainas kuskil 1988a ja seda kasutati tankide kahuri vintsrauas. Kui lisati xado sai teha 100 lasku. Riigipöörde ajal oli riigil raha puudus ja patent müüdi kalli raha eest maha. See siis väike ajalugu.
Aga õpetaja ise katsetas siis xado ja siin on järgnevad tulemused selle katsetuse kohta.
Kontrolltesti tulemused XADO lisamisel bensiinimootori õlile.
Testi algus august 2004, lõpp oktoober 2004. Läbisõit 3300km.
Auto: Audi 100 2200sm3, orienteeruv läbisõit ca 240000km
Mõõdetud parameetrid test 1 test 2 test 3 lõpptest
Pööretel 950 p/min
Õlirõhk 2,1 ; 2,3 ; 3,1 ; 2,5
CO 1,637 ; 1,422 ; 1,63 ; 1,838
O2 3,3 ; 2,09 ; 1,95 ; 2,29
HC 523 ; 290 ; 250 ; 165
CO2 12,3 ; 13,4 ; 12,99 ; 12,99
lambda 1,069 ; 1,026 ; 1,025 ; 1,046
Pööretel 2500 p/min
Õlirõhk 4,7 ; 5 ; 5,3 ; 5
CO 0,26 ; 0,25 ; 0,199 ; 0,25
O2 1,21 ; 1,07 ; 1,48 ; 1,48
HC 149 ; 98 ; 35 ; 52
CO2 14,43 ; 14,5 ; 14,47 ; 14,65
lambda 1,038 ; 1,057 ; 1,062 ; 1,058
Kompressioon silindrites
1 10,4 ; 10,6 ; 11 ; 11,5
2 11,2 ; 11,5 ; 11,6 ; 11,6
3 11,4 ; 12,2 ; 11,7 ; 12,4
4 11,5 ; 12,2 ; 12 ; 12,1
5 10,8 ; 11,2 ; 11 ; 11,5
Tuli välja et tema on XADO ametlik ekspert ja testija. Sain siis jutule ja ta rääkis mulle ühtteist.
Tuli välja et xado leiutati Ukrainas kuskil 1988a ja seda kasutati tankide kahuri vintsrauas. Kui lisati xado sai teha 100 lasku. Riigipöörde ajal oli riigil raha puudus ja patent müüdi kalli raha eest maha. See siis väike ajalugu.
Aga õpetaja ise katsetas siis xado ja siin on järgnevad tulemused selle katsetuse kohta.
Kontrolltesti tulemused XADO lisamisel bensiinimootori õlile.
Testi algus august 2004, lõpp oktoober 2004. Läbisõit 3300km.
Auto: Audi 100 2200sm3, orienteeruv läbisõit ca 240000km
Mõõdetud parameetrid test 1 test 2 test 3 lõpptest
Pööretel 950 p/min
Õlirõhk 2,1 ; 2,3 ; 3,1 ; 2,5
CO 1,637 ; 1,422 ; 1,63 ; 1,838
O2 3,3 ; 2,09 ; 1,95 ; 2,29
HC 523 ; 290 ; 250 ; 165
CO2 12,3 ; 13,4 ; 12,99 ; 12,99
lambda 1,069 ; 1,026 ; 1,025 ; 1,046
Pööretel 2500 p/min
Õlirõhk 4,7 ; 5 ; 5,3 ; 5
CO 0,26 ; 0,25 ; 0,199 ; 0,25
O2 1,21 ; 1,07 ; 1,48 ; 1,48
HC 149 ; 98 ; 35 ; 52
CO2 14,43 ; 14,5 ; 14,47 ; 14,65
lambda 1,038 ; 1,057 ; 1,062 ; 1,058
Kompressioon silindrites
1 10,4 ; 10,6 ; 11 ; 11,5
2 11,2 ; 11,5 ; 11,6 ; 11,6
3 11,4 ; 12,2 ; 11,7 ; 12,4
4 11,5 ; 12,2 ; 12 ; 12,1
5 10,8 ; 11,2 ; 11 ; 11,5
Roolin nii kuis jaksan
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Praeguseks sõidetud 1300km. Tulemused saab äkki kätte 1500km pealt. Lugesin neid hado kirju ja seal selgelt kirjas - sissesõit 1500km. Müüa aga räägib 2500. Nüüd palusingi asja täpsustada ja kui ongi 2500 siis selle kohta mingit kirjalikku paberit põhjendustega.
Kui asi selgunud annan teada. Äkki on katsetused juba väga lähedal. Siis ka uued mõõtmised.
Kui asi selgunud annan teada. Äkki on katsetused juba väga lähedal. Siis ka uued mõõtmised.
C
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Ilma õlita sõitmist on väidetavalt siiski ka varem testitud. Kas me müüjate poolt läbi viidud teste muidugi usume on iseküsimus. Liiatigi, kui pole näinud kasvõi videotki selle kohta, et õli ikka on välja lastud ning masinaga sõideti nii nagu räägitakse.
Motamees, kuna sinu tänuväärsest eksperimendist oleksid ilmselt paljud huvitatud, teen ettepaneku, et võimaluse korral võiksid oma testi usutavuse tõstmiseks kas kuidagi jäädvustada. Hea oleks video kaameraga vms. Juhul, kui endal kaamerat pole, äkki annab kusagilt laenata, kui viimase eest pisut finantsi tuleb loovutada, siis ehk saame üheskoos ka sellest murest jagu.
Alternatiivina võiks kontakteeruda ka Auto Lehega, ma usun, et nad oleksid taolisest testist huvitatud ning nad aitaksid testi jäädvustada ning usaldusväärsemalt dokumenteerida. Kui nad saavad hea loo, maksavad sulle ehk honorarigi!
Motamees, kuna sinu tänuväärsest eksperimendist oleksid ilmselt paljud huvitatud, teen ettepaneku, et võimaluse korral võiksid oma testi usutavuse tõstmiseks kas kuidagi jäädvustada. Hea oleks video kaameraga vms. Juhul, kui endal kaamerat pole, äkki annab kusagilt laenata, kui viimase eest pisut finantsi tuleb loovutada, siis ehk saame üheskoos ka sellest murest jagu.
Alternatiivina võiks kontakteeruda ka Auto Lehega, ma usun, et nad oleksid taolisest testist huvitatud ning nad aitaksid testi jäädvustada ning usaldusväärsemalt dokumenteerida. Kui nad saavad hea loo, maksavad sulle ehk honorarigi!
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Videosse võib ju selle võtta ka aga uskmatud nagunii pärast väidavad, et on montaazi tehtud. Küll aga uskujaid leiab siis, kui mootoril tükid taga. Ka parastajaid. Neid juba praegu välja ilmunud.
Ajakirjanik tuleb ka kampa asja dokumenteerima. Vist isegi autolehte see lähebki. Ega siis ajakirjanikud lase sellist juhust lõrri minna, kui üks loll oma mootorit lõhub. Honorari pole sealt ilmselt loota. Ma juba küsisin nende poolset materjaalset sponsorlust. Vastus oli väga umbmäärane. Eks ma ise seda alustasin ja oma vastutusel. Ise ka seda suppi helbin (koos Oxecotiga), kui üle soolatud. Kui aga maitsev on küll siis teisigi tahtjaid juurde hiilib. See ikka nii.
Üks hea omadus oleks sellel katse tuksi minekul ikka ka. Siis saab ilmselt väga kiiresti 02 valmis. Siis juba häda käes, mida siiani selle ehitamise juures pole mitte täheldanud.
Ajakirjanik tuleb ka kampa asja dokumenteerima. Vist isegi autolehte see lähebki. Ega siis ajakirjanikud lase sellist juhust lõrri minna, kui üks loll oma mootorit lõhub. Honorari pole sealt ilmselt loota. Ma juba küsisin nende poolset materjaalset sponsorlust. Vastus oli väga umbmäärane. Eks ma ise seda alustasin ja oma vastutusel. Ise ka seda suppi helbin (koos Oxecotiga), kui üle soolatud. Kui aga maitsev on küll siis teisigi tahtjaid juurde hiilib. See ikka nii.
Üks hea omadus oleks sellel katse tuksi minekul ikka ka. Siis saab ilmselt väga kiiresti 02 valmis. Siis juba häda käes, mida siiani selle ehitamise juures pole mitte täheldanud.
C
-
kkenu
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 195
- Liitunud: 14 Mai 2002 15:37
- Asukoht: Valga
- Autod: 05
- Kontakt:
See mind just murelikuks teebki, oleks katsetaja kolmanda seeria bemariomanik, kes põhjavalgustusest heppasid nõutab, ei kommenteeeriks ma seda.Algselt postitas: oxecotEksperimendi eesmärk ongi selgitada kas on tegemist õhumüüjatega või mitte, kogemustega mees ilma tõestuseta seda väitma ei hakka.Algselt postitas: kenu
loo moraal: miks nii suurte kogemustega mees usaldab s'arlatane-õhumüüjaid???
Siiani on katsetatud vaid palju kompresioon ning rõhud tõusevad- nende andmete põhjal neid õhumüüjateks nimetada ei saa kuna näitajad on paranenud. Teadaolevalt ei ole keegi enne Motameest julgenud proovida ilma õlita sõita. Varsti on siis näha kuidas Hado selle tesi läbi teeb.
Kuna katsetajaks on elupõline remondimees (kelle pädevuses ma tasapisi hakkan kahtlema), siis muudab see mind nõutuks -- cl mehhaanika on invariantne -- pole mõtet alkeemiaga tegeleda