2105, GTA, 1982
2105, GTA, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Leidsin arvutist Vao kiirendusest ühe oma sõidu, loomulikult mu röögatu edevus ei lubanud seda sinna niisama jätta vaid panin video vaatamiseks üles.
http://www.youtube.com/watch?v=AOgAoSWwsiE
Aga noh, mälestusena möödunud suvest võib ta seal olla küll;).
[Muudetud: 6.1.08 GTA]
http://www.youtube.com/watch?v=AOgAoSWwsiE
Aga noh, mälestusena möödunud suvest võib ta seal olla küll;).
[Muudetud: 6.1.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
miks sa auto paariks aastaks seisma jätad?:puzzledAlgselt postitas: GTA
05-st siis niipalju, et läkski teine talveunne ära. Üle kahe nädala uuesti käivitades oli tunne justkui vana sõbraga kokku saades - pole niikaua lahus olnudki:D. Pole midagi teha, see auto on ikka vähe teisest puust ja vähemalt minule tõsise väärtusega;). Prooviringil oli ka teine ikka vägagi hakkamist täis, tõmme on 07-st vaat et paremgi, teravam ja kiirema reaktsiooniga kohe kindlasti... Kuigi viimasel ajal oli tal ka säde viletsaks jäänud ja kondeka vahetus enam ei aidanudki siis täna tõstsin peale aga ühe lubavama välimusega süütepooli ja paistab, et sellest midagi aitas, vähemalt läks ilusti käima - säde on rebane aga ikkagist. Pikemas perspektiivis peab kontaktivaba peale üle minema.
Teisele autole panekuks võtsin maha maki, tagakõlarid (juhtmeid ei puutunud, ka teises autos on nüüdseks pistikusüsteem olemas), tulekustuti, aku ja muud nipetnäpet asju. Välja lasin vee (suvel tosooli sisse ei pannud).
Jään pikisilmi ootama, millal saab temaga tõsisemalt tegelema hakata. Arvan, et tänavatel ei näe teda enne paari aastat, kuid eks see ole juba teine teema, mis tast tuleb. Kindlasti teen temaga aeg-ajalt mõne tiiru, et midagi kinni ei jääks ega seismisest rikki läheks.
Vaikselt võib pakkuma hakata kõiki remontplekke - soodsalt muidugi, poehinnaga ostan viimasel võimalusel:P. Tiivaring, karbid, põhjatükid, esipaneel ja -põll. Korralik kapott ka!
Kui midagi toimub, annan teada:)
[Muudetud: 9.10.07 GTA]
[Muudetud: 9-3-2008 lada]
Mul ei ole plaanis teda lihtsalt enam iga hinna eest tänavale tuua või igapäevaautona kasutada. Niikaua kuni võimalused avarduvad, võib ta täitsa rahulikult seista.Algselt postitas: lada
miks sa auto paariks aastaks seisma jätad?:puzzled
[Muudetud: 9-3-2008 lada]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Unustusse vajunud autole lõin eile hääled üle pika aja sisse. Bensiini pritsis, säde oli - loogika ütles, et küll ta läheb. Käiasin aku jõul õlisurve üles ja peale seda läks juba päris käivitamiseks. Polnud probleemi:)
Täna otsustasin teha pisikese tiiru ümber maja ja klõpsata pilte - endale ja teistele vaatamisks, milline olukord on. Nukker on.
Piltidelt näha, et talvel olen eemaldanud stanged ja praktiliselt kogu salongi, pigimatid üles tagunud ja seda roostekahjustuste hindamiseks. Ei saa öelda, et päris üllatus oleks midagi olnud, aga et tagumised karbiotsad niivõrd mädad on, no tõesti ei tahtnud seda uskudagi alguses. 2 aastat tagasi olid nad täitsa omal kohal, küll pisut keevitust tahtvad ent pehmed ei olnud. Lapiti neid aga topeltplekiga, mis oma kohale neediti. Palusin muidu tungrauakohad ära lõigata ja sealt välja tulev remontida. Ju siis tuli mõni auk ja mindi lihtsama vastupanu teed. Tegu aga väga keerulise liidesega ja seda taastada??? Mil moel?
Muus osas teadsin juba ette. Tagumised tiivad, varuratta ja bensupaagialused on vaja vahetada. Eesistujate jalge all olevad põikikarbid läbi ja esipõll on omadega täiesti otsas... Oli juba aastal 2004, ent iluraviga pidas veel paar aastat. Küsimärgid on nüüd veel karbid, ilmselt ei saa neid vahetamata tagaotsa fiaskot remontida ja esitiivad, millel leiab vaid mõne üksiku kobrutuse ent tuuleklaasiraami all olevad augud tähendavad ilmselt ka tiibade eemaldamise ja siis juba uute paneku vajadust. Esilanseris on ka üks pisiauk, teadagi kus - akukarbi all!
Muus osas muret ei olegi nagu, kuigi üks vedrukandur on taga ka kahtlane kuid läbivaid auke pole suutnud leida.
Hetkel jääb mu jutt aga lihtsalt kokkuvõtte tasandile. Kes rohkem pädev, võiks arvamust avaldada, kas taastamises mõttekust võiks otsida?. Iseenesest oleks vist töö ju tehtav. Ent enam ei kipu kellelegi niisama autot usaldama, kes teab mis jälle tehakse. Minna isetegemise rada? Selleks peaks teadagi jõudu-jõukust koguma ja esimene vasikas läheb vb et aia taha või päris aia taha metsa.
Aga lootust ei maksa kaotada. Ehk tuleb suur tuhin peale ja võtan ta suvel ette, kui aega rohkem on. Prooviringil tundus, et auto ise on ikka väga kuri. Eks kaalu ju väga pole ja kui mootor soe, hakkas auto juba igast asendist järsult perutama. Kuigi ma väga ei proovinud, mine tea, läheb veel pooleks:D
Lubatud pildid on aga siin:
http://fotoalbum.ee/photos/sandersepp/sets/451487
[Muudetud: 6.5.08 GTA]
Täna otsustasin teha pisikese tiiru ümber maja ja klõpsata pilte - endale ja teistele vaatamisks, milline olukord on. Nukker on.
Piltidelt näha, et talvel olen eemaldanud stanged ja praktiliselt kogu salongi, pigimatid üles tagunud ja seda roostekahjustuste hindamiseks. Ei saa öelda, et päris üllatus oleks midagi olnud, aga et tagumised karbiotsad niivõrd mädad on, no tõesti ei tahtnud seda uskudagi alguses. 2 aastat tagasi olid nad täitsa omal kohal, küll pisut keevitust tahtvad ent pehmed ei olnud. Lapiti neid aga topeltplekiga, mis oma kohale neediti. Palusin muidu tungrauakohad ära lõigata ja sealt välja tulev remontida. Ju siis tuli mõni auk ja mindi lihtsama vastupanu teed. Tegu aga väga keerulise liidesega ja seda taastada??? Mil moel?
Muus osas teadsin juba ette. Tagumised tiivad, varuratta ja bensupaagialused on vaja vahetada. Eesistujate jalge all olevad põikikarbid läbi ja esipõll on omadega täiesti otsas... Oli juba aastal 2004, ent iluraviga pidas veel paar aastat. Küsimärgid on nüüd veel karbid, ilmselt ei saa neid vahetamata tagaotsa fiaskot remontida ja esitiivad, millel leiab vaid mõne üksiku kobrutuse ent tuuleklaasiraami all olevad augud tähendavad ilmselt ka tiibade eemaldamise ja siis juba uute paneku vajadust. Esilanseris on ka üks pisiauk, teadagi kus - akukarbi all!
Muus osas muret ei olegi nagu, kuigi üks vedrukandur on taga ka kahtlane kuid läbivaid auke pole suutnud leida.
Hetkel jääb mu jutt aga lihtsalt kokkuvõtte tasandile. Kes rohkem pädev, võiks arvamust avaldada, kas taastamises mõttekust võiks otsida?. Iseenesest oleks vist töö ju tehtav. Ent enam ei kipu kellelegi niisama autot usaldama, kes teab mis jälle tehakse. Minna isetegemise rada? Selleks peaks teadagi jõudu-jõukust koguma ja esimene vasikas läheb vb et aia taha või päris aia taha metsa.
Aga lootust ei maksa kaotada. Ehk tuleb suur tuhin peale ja võtan ta suvel ette, kui aega rohkem on. Prooviringil tundus, et auto ise on ikka väga kuri. Eks kaalu ju väga pole ja kui mootor soe, hakkas auto juba igast asendist järsult perutama. Kuigi ma väga ei proovinud, mine tea, läheb veel pooleks:D
Lubatud pildid on aga siin:
http://fotoalbum.ee/photos/sandersepp/sets/451487
[Muudetud: 6.5.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Niisiis, sel suvel töödega midagi algust tehtud ei saanudki. Küll olen pidanud oma lubadust autot mõne nädala tagant käima panna ja mootor soojaks sõita. Suunatuled ja klaasipuhasti enam ei funksi aga üldiselt pole midagi muud küll juhtunud. Vaatamata üldisele tegevusetusele pole aga autovaruosade ja komisjonipoodides suutnud südant kõvaks teha ning suurem osa valmisostetud kolast on siis allolevatel piltidel:).
Puudu on aga veeeeeeeeeel palju asju, keevitust ka ei ole... Kogume aga jõukust siis edasi ja vaatame, kunas auto ette võtta saab:)
Muideks, selleks talveks on auto ka uues katusealuses - kruusapõrandaga, lahtise plaaniga - mitte küll paradiis, aga siiski parem kui senised niisked ruumid ja päris õues seismine.
Puudu on aga veeeeeeeeeel palju asju, keevitust ka ei ole... Kogume aga jõukust siis edasi ja vaatame, kunas auto ette võtta saab:)
Muideks, selleks talveks on auto ka uues katusealuses - kruusapõrandaga, lahtise plaaniga - mitte küll paradiis, aga siiski parem kui senised niisked ruumid ja päris õues seismine.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Roostekrundiga olen üritanud konserveerida kohti, mis eelneva kasutamisega kergemaid rebasetunnuseid ilmutanud on ja mida välja vahetada plaanis pole:
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Auto maskott:spin (väga hästi ei paista, aga see on haikala!)
[Muudetud: 26.9.08 GTA]
[Muudetud: 26.9.08 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Jätkan siis viimase aja traditsiooni selle auto teemasse mõni kord aastas postitada. Kuni midagi toimuma hakkab:wow
Kevadine lörtsine p*sk on sedavõrd taandunud, et sai ka viieke värskemat õhku hingama tuua. Ilma pika palumiseta südamepõhjani solvunud Sikstiina kuuri alt välja tulla ei tahtnudki.
Muuhulgas lubasin, et kui ta tubli on ja rohkem ei pirtsuta siis lasen tal uusi papusid proovida. Mangels PowerTech 13x7" ET25 tutikate 175/50R13 Bridgestone B350 rehvidega. Veljekaitserant ja puha. Velgi tuleb vist siiski poleerida või hakata mõtlema nende taastamisele - niklit on mõnel veljel ikka liialt koorunud ja ei näe just eeskujulik välja.
Tundub, et see mõjus, kuuri alt ta välja sain. Mootor nurrub endiselt kenasti ja ühtlaselt, peale aastat 1300-se roolis ununeb juba vaikselt mis see "suurevändaline" õigupoolest on.
Remontplekke olen talvel mõningaid veel soetanud aga sooviks veel:D Kel pakkuda midagi - pagassipõhja, tagapaneeli, mingeid suuremaid eesistuja jalgealuseid plekke (tehasevaltsidega, mitte siledaid plekitahvelid), ukseplekke - need oleks nagu esmavajalikud.
Lisaks ootaks veel kõiksugust retrotuuningut - mis iganes vene ajal popp tundus. Soodsalt.
Vot selline ta siis on hetkel. It's not much, but it's mine:P
[Muudetud: 11.4.09 GTA]
Kevadine lörtsine p*sk on sedavõrd taandunud, et sai ka viieke värskemat õhku hingama tuua. Ilma pika palumiseta südamepõhjani solvunud Sikstiina kuuri alt välja tulla ei tahtnudki.
Muuhulgas lubasin, et kui ta tubli on ja rohkem ei pirtsuta siis lasen tal uusi papusid proovida. Mangels PowerTech 13x7" ET25 tutikate 175/50R13 Bridgestone B350 rehvidega. Veljekaitserant ja puha. Velgi tuleb vist siiski poleerida või hakata mõtlema nende taastamisele - niklit on mõnel veljel ikka liialt koorunud ja ei näe just eeskujulik välja.
Tundub, et see mõjus, kuuri alt ta välja sain. Mootor nurrub endiselt kenasti ja ühtlaselt, peale aastat 1300-se roolis ununeb juba vaikselt mis see "suurevändaline" õigupoolest on.
Remontplekke olen talvel mõningaid veel soetanud aga sooviks veel:D Kel pakkuda midagi - pagassipõhja, tagapaneeli, mingeid suuremaid eesistuja jalgealuseid plekke (tehasevaltsidega, mitte siledaid plekitahvelid), ukseplekke - need oleks nagu esmavajalikud.
Lisaks ootaks veel kõiksugust retrotuuningut - mis iganes vene ajal popp tundus. Soodsalt.
Vot selline ta siis on hetkel. It's not much, but it's mine:P
[Muudetud: 11.4.09 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Relaka võiks juba sisse vajutada mõnda kohta, et vaadata mis karul kõhus. Endiselt pole aga jõukust et kellelegi keevitada viia ja odavam lahendus tundub siiski soetada miski pruugitud või lihtsamat sorti aparaat selleks. Campiks oleks nüüd liiga optimistlik arvata. Aasta pärast ehk? Tundub küll, et tuleb tegutsema hakata, muidu pole varsti enam ilma mullaelektroodita midagi teha:D
Ülekandeid on kodustest varudest võimalik klapitada 4,44-st 3.9-ni, 5-käiguline kast tuleb kindlasti alla panna ja ülekannet siis katsetab.
[Muudetud: 12.4.09 GTA]
Ülekandeid on kodustest varudest võimalik klapitada 4,44-st 3.9-ni, 5-käiguline kast tuleb kindlasti alla panna ja ülekannet siis katsetab.
[Muudetud: 12.4.09 GTA]
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme