Mja siis mõttetu teema, ma saan aru kui asendada see plaat siksi põhjaplekiga, siis oleks äge ja kergema ka (võibolla) ja tugevam. ma olen ka mitmetes autodes näinud ma ei usu et need ainult ÄNKSA pärast sinna pandud on.
Plaadid ikke jalgade toeks ja kaitseks. Kui istmed on tahapoole raskuskeskme pärast viidud siis ei ulata jalad ju enam vastu esiseina, sellepärast pannakse plaat. Kui sõidad teelt välja ja põhja alla lööke saad, siis plaat lisakaitseks on, et jalad vigastada ei saaks.
Algselt postitas: leps
Ma mõtlesin ka midagi sellist teha...aga siis hakkasin mõtlema,et sõidu ajal muutub raadio kuulamine raskeks,ja ega sixiga ei saa sõita ilma heli isolatsioonita...myra on ikka vihane kui näitaks sõidad kruusa teel ja muudel teedel ka.See on muidugi minu arvamus.Ärge näkku lööge
ega sai nii hull ka pole - endal kõik pigi ja stuff terve põhja ulatuses minema visatud, ära kraabitud - ei ütleks et nii metsikut müra teeb - kui mootor ja sillad, ülekanded korras.
põhiline müra salongi tuleb ikka gaasihoovastiku kaudu - mida ettevõtta uurige vanadest postitustest motamehe teema teeme ise all vist
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Ma siin nüüd mängin blondiini, kui lubate..........
Kas see bituumenplaat on põhimõtteliselt sama, kui tõrvapapp?
Nagu keegi juba enne ütles, ärge näkku lööge...