Jõnks rahulikult sõites
Jõnks rahulikult sõites
Jõnks rahulikult sõites
Mure siis järgmine, et aegajalt hakkab auto nagu jõnksutama või nagu kakkuma kui sõita linnas neljanda käiguga 50-60km/h tegu Vaz 2103. Kas võib olla käigukastis mingi jama või käigukasti padi väsinud. Või hoopis kardaanileevendis või tagadiffris. Või hoopis milleski kolmandas. Abi igati teretulnud.
- URX67
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 142
- Liitunud: 19 Juun 2017 20:47
- Asukoht: Viljandi
- Autod: vaz 21061
Re: Jõnks rahulikult sõites
Arvan et viga võib olla bensufiltris! Olen ise sellise jõnksutamise kokku puutunud! Puhastasin karpa juures filtri ja jõnksutamine kadus!
Re: Jõnks rahulikult sõites
Kontrollin üle nii filtri kui bensiinipumba. Algatuseks siis.
-
eEdel
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 453
- Liitunud: 28 Dets 2007 22:28
- Asukoht: Lehola
- Autod: VAZ-21061`84, Moskvits-2140`81, Audi A4 1.8 `99
- Kontakt:
Re: Jõnks rahulikult sõites
Kui ühtlase kiirusega sõites mootor veab tõukeliselt ja jätab vahele, siis on kas süütesüsteemi või toitesüsteemi jama.
Minul on Ziguli, aga mis on sinul?
Re: Jõnks rahulikult sõites
Tänud. Kütusefilter on mul paigaldatud bensiinipaagi juurde bagaasnikusse ja lisaks on lastud paigaldada ka elektronsüüde. Äkitselt mõjutab see elektronsüüde midagi jah
Re: Jõnks rahulikult sõites
Oli endal sarnane probleem. Aitas kõigi karbussi tihendite ja membraanide vahetus (üks membraan oli nadivõitu).
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Jõnks rahulikult sõites
Kontrolli jagaja kaant ja rootorit.Marko87 kirjutas: ja lisaks on lastud paigaldada ka elektronsüüde. Äkitselt mõjutab see elektronsüüde midagi jah
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Re: Jõnks rahulikult sõites
Kas arvad et praguline? Või mis?Jass kirjutas:Kontrolli jagaja kaant ja rootorit.Marko87 kirjutas: ja lisaks on lastud paigaldada ka elektronsüüde. Äkitselt mõjutab see elektronsüüde midagi jah
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Jõnks rahulikult sõites
Mul on olnud rootoriga probleeme - kõrgepinge oli läbi löönud ja niiskete ilmadega hakkas nõksutama. Lõpus nõksutas juba nii palju, et püksid pidid jalast ära tulema Koju sõita sai vaid suurte pööretega, madalatel jättis vahele ja kippus lausa välja surema. Kõik oleneb ka süütesüsteemist. Kui vahetada kogu kontaktivaba jagaja, siis on probleeme vähem.
Kui jäi vana jagaja, siis selle rootor ja kaas pole arvestatud kõrgema pingega. Kõrgema pingega arvestatud kaas ja rootor on halli värvi. Ka süütemoment peab olema õige, muidu võib tekkida valesüüteid ja ülelööke. Tasub üle kontrollida ka küünlavahe, et see ei oleks liiga suur.
Olen näinud, et mõnel on 2,2mm ja kuiva ilmaga ei märkagi midagi erilist.
Kui jäi vana jagaja, siis selle rootor ja kaas pole arvestatud kõrgema pingega. Kõrgema pingega arvestatud kaas ja rootor on halli värvi. Ka süütemoment peab olema õige, muidu võib tekkida valesüüteid ja ülelööke. Tasub üle kontrollida ka küünlavahe, et see ei oleks liiga suur.
Olen näinud, et mõnel on 2,2mm ja kuiva ilmaga ei märkagi midagi erilist.
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Re: Jõnks rahulikult sõites
Peale läks täiesti uus elektronsüüde ja küünlavahed ka paigas nagu peabJass kirjutas:Mul on olnud rootoriga probleeme - kõrgepinge oli läbi löönud ja niiskete ilmadega hakkas nõksutama. Lõpus nõksutas juba nii palju, et püksid pidid jalast ära tulema Koju sõita sai vaid suurte pööretega, madalatel jättis vahele ja kippus lausa välja surema. Kõik oleneb ka süütesüsteemist. Kui vahetada kogu kontaktivaba jagaja, siis on probleeme vähem.
Kui jäi vana jagaja, siis selle rootor ja kaas pole arvestatud kõrgema pingega. Kõrgema pingega arvestatud kaas ja rootor on halli värvi. Ka süütemoment peab olema õige, muidu võib tekkida valesüüteid ja ülelööke. Tasub üle kontrollida ka küünlavahe, et see ei oleks liiga suur.
Olen näinud, et mõnel on 2,2mm ja kuiva ilmaga ei märkagi midagi erilist.
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Re: Jõnks rahulikult sõites
Minu Volgal oli sama jama. Kirendused, tühikäik ja suuremal koormusel sõit korras aga ühtlane madal koormus (50 kmh, 4. käik, gaasipedaal vaid veidi vajutatud) hakkas masin ebameeldivalt nõksutama. Kõike sai kontrollitud ja vahetatud, kuni lõpuks aitas 1. kambri kütusedüüsi suurendamine. Lambdaanduriga pole veel testinud, seega siinkirjutatu on oletus: arvatavasti jäi tänapäevane kütus (tangin küll juba aastaid vaid 98 oktaanarvuga bensiini) nõukaajal konstrueeritud (sellele konkreetsele) karburaatorile lahjaks (düüside mõõte ei saa ka päris neile löödud numbrite alusel usaldada). Igatahes sai minu autol probleem lahendatud, kui sain veidi suurema kütusedüüsi sisse. Düüside mõõtmiseks ostsin metallpuurid mõõtude sammuga 0,05 mm ja võrdlesin netist leitud tabeliga (ava suurus vs kütuse läbilaskvus).
Muidugi enne seda sai kõik muu kontrollitud, reguleeritud ja tihendatud, et klapid oleksid õige vahega, süüde ja süütekorrektorid töökorras, lisaõhku kuskilt ei saaks, karburaatori pooled sirged jmt.
Muidugi enne seda sai kõik muu kontrollitud, reguleeritud ja tihendatud, et klapid oleksid õige vahega, süüde ja süütekorrektorid töökorras, lisaõhku kuskilt ei saaks, karburaatori pooled sirged jmt.
Re: Jõnks rahulikult sõites
Mul aegajalt on nii ka muidugi olnud, et kui kiirendada, siis poob samuti kinni korraks. Kiirenduspumba tihendi vahetasin ära, aga ei muutunud midagi. Äkki probleem siis kütusepumba või toitesüsteemiga jah. Klappe reguleerinud ma pole ja karpa puhastasin enamvähem ära.robi kirjutas:Minu Volgal oli sama jama. Kirendused, tühikäik ja suuremal koormusel sõit korras aga ühtlane madal koormus (50 kmh, 4. käik, gaasipedaal vaid veidi vajutatud) hakkas masin ebameeldivalt nõksutama. Kõike sai kontrollitud ja vahetatud, kuni lõpuks aitas 1. kambri kütusedüüsi suurendamine. Lambdaanduriga pole veel testinud, seega siinkirjutatu on oletus: arvatavasti jäi tänapäevane kütus (tangin küll juba aastaid vaid 98 oktaanarvuga bensiini) nõukaajal konstrueeritud (sellele konkreetsele) karburaatorile lahjaks (düüside mõõte ei saa ka päris neile löödud numbrite alusel usaldada). Igatahes sai minu autol probleem lahendatud, kui sain veidi suurema kütusedüüsi sisse. Düüside mõõtmiseks ostsin metallpuurid mõõtude sammuga 0,05 mm ja võrdlesin netist leitud tabeliga (ava suurus vs kütuse läbilaskvus).
Muidugi enne seda sai kõik muu kontrollitud, reguleeritud ja tihendatud, et klapid oleksid õige vahega, süüde ja süütekorrektorid töökorras, lisaõhku kuskilt ei saaks, karburaatori pooled sirged jmt.
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 257
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Jõnks rahulikult sõites
VAZ-2103 oli peal vana hea Weber. Kas karburaator jäi samaks ja kust võtab uus kontaktivaba jagaja vaakumi?
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
Re: Jõnks rahulikult sõites
Sattusin täna auto alla ja jäi silma et kui kardaani käigukasti poolt keerata proovid siis see loksub. Käik oli sees. Andis mingi mõned kraadid nii vasakule kui paremale loksutada. Äkki võib ka see seda jõnksutamist põhjustada?