Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
-
kkollanejänku
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 04 Mär 2018 18:11
- Autod: VAZ 2103
Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
Tere! Panin 2103-le peale elektronsüüte, ja nüüd tahhomeeter ei tööta. Alla 2000 pöörde ei taha näidata ja üle selle valetab. Lugesin, et peaks süütepoolile ja tahhomeetrile vahele panema kondensaatori, aga mis kondensaatorit vahele panna, voldid ja mkf?
Ette tänades,
kollanejänku
Ette tänades,
kollanejänku
-
wwolf
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 42
- Liitunud: 03 Veebr 2017 22:23
- Asukoht: Hüüru
- Autod: 01/013/074/e46/w447
Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
Võta kontaktidega jagaja küljest kondekas kui see on korras siis see sobibki või saad sellelt parameetrid.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
0,25mF 100V
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
kkollanejänku
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 04 Mär 2018 18:11
- Autod: VAZ 2103
Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
Tänud vastajatele, tahhomeeter töötab taas!
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
Klassikalise süüte korral on süüteimpulsside amplituud sõltuvalt süütepoolist 250V-300V ja elektronsüütel 400V ja rohkem.
В контактных (классических) системах зажигания исчезающее магнитное поле пересекает не только витки вторичной, но и первичной обмотки, вследствие чего в ней возникает ток самоиндукции напряжением около 250—300 вольт.
Если говорить про автомобили ВАЗ классической серии, то у них емкость этого конденсатора колеблется в диапазоне 0,2..0,25 мкФ.
Saladuskatte all võin öelda, et vanasti kasutati Ladadel kondekaid, mille tööpinge oli 400V
В контактных (классических) системах зажигания исчезающее магнитное поле пересекает не только витки вторичной, но и первичной обмотки, вследствие чего в ней возникает ток самоиндукции напряжением около 250—300 вольт.
Если говорить про автомобили ВАЗ классической серии, то у них емкость этого конденсатора колеблется в диапазоне 0,2..0,25 мкФ.
Saladuskatte all võin öelda, et vanasti kasutati Ladadel kondekaid, mille tööpinge oli 400V
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
võib 400V kondeka ka vahele pista, samas pole mul 100V kondekal aastate jooksul läbilööki tekkinud.
kondekas on ju jadamisi tahomeetri sisendiga..
kondekas on ju jadamisi tahomeetri sisendiga..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."
-
jJass
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 258
- Liitunud: 26 Sept 2017 15:54
- Asukoht: Harjumaa, Tallinn
- Autod: Supermirafiori 2,0TC; Croma 2,0; Tipo 1,6; Punto 1,2
Re: Elektronsüüde ja 03 tahhomeeter
Vene kondekatel on suur varu pinge osas. Ma kasutasin oma Lada-2108-le Lada-2103 tahhomeetri ühendamisel järjestikust RC ahelat. Tahhomeetri pistsin nikeldatud õlifiltri korpusesse armatuuri vasakule poole.
Siin veel üks kondekata variant:
https://www.drive2.ru/l/1910379/
Siin veel üks kondekata variant:
https://www.drive2.ru/l/1910379/
Newton: mida kergem auto, seda suurem sõidurõõm.