2103, LadaKuur, 1974
2103, LadaKuur, 1974
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2103, LadaKuur, 1974
Tere, jõudis taaskord minuni järjekordne Vaz 2103. Olen auto kolmas omanik. Plaan taastada/säilitada originaalilähedasena. Nii mõndagi on juba auto kallal nokitsetud ja väga palju vajab veel tegemist.
Sai vahetatud kütusevoolikud, küünlad koos küünlajuhtmetega, kütusepump õlid ja filtrid ja masin taas töötas. Kuna põhjaalune oli eelmise omaniku poolt keevitatud ja uue mastiksiga kaetud, pidasin mõistlikuks alustada taastamist veermikust. Niisiis saigi esialgu vahetatud kogu tagumine sild uue vastu koos kõige muuga. Alla läks ka uus summuti. Kasutasin Kilen vedrusid ja KYB amorte, loodetavasti on ka head ja vastupidavad.
Sai vahetatud kütusevoolikud, küünlad koos küünlajuhtmetega, kütusepump õlid ja filtrid ja masin taas töötas. Kuna põhjaalune oli eelmise omaniku poolt keevitatud ja uue mastiksiga kaetud, pidasin mõistlikuks alustada taastamist veermikust. Niisiis saigi esialgu vahetatud kogu tagumine sild uue vastu koos kõige muuga. Alla läks ka uus summuti. Kasutasin Kilen vedrusid ja KYB amorte, loodetavasti on ka head ja vastupidavad.
Re: 2103, LadaKuur, 1974
Päris hästi säilinud oma ea kohta. Jõudu ja jaksu
Re: 2103, LadaKuur, 1974
Uued esisilla detailid ostetud. Ootab nädalavahetust, et saaks alla panna.
Re: 2103, LadaKuur, 1974
Tükk aega on möödas, autot on vahepeal näpitud siit ja sealt. Roolivarrasteks sai valitud Lemförderi tooted ja ette läksid Sachsi amordid. Kõige hullem oli saada pidurivoolikute tilkumine kinni, taga kolmiku kinnitused jäidki tilkuma, no ei saanud hästi kinni. Proovisin paksemat määret keerme peale panna ja siis kinni keerata aga no ikka ei jää. Närvid läbi ja loobusin sellest tegevusest Ehk kellegi ultra head nippi selle jaoks või siis viin remonditöökotta.
Re: 2103, LadaKuur, 1974
Esimestelt vedrudelt lõikasin vähe maha, nüüd perse vähe püsti. Taha panen 205/60R13 rehvi laia veljega. Kui meeldib siis jätan nii, kui ei siis lasen tagaotsa ka madalamale. Eks siis näis.
Re: 2103, LadaKuur, 1974
LadaKuur kirjutas:CA7DE596-18FE-498E-A0D4-402BD8210DFF.jpeg
Re: 2103, LadaKuur, 1974
Tänasest siis auto “rat style” aga kohe kui aega saab hakkan keretöid tegema ja laseb autole ka uue värvikatte peale. Ja võimalik, et selliseks ma teda ei jäta.
Taha sai pandud 205/50R13 rehvid ja ette 165/70R13. Esimese madaldusega olen rahul aga tagumise kõrguse kohta tahaks natuke arvamusi, kas jätta nii nagu pildil või tuua vähe allapoole ikka. Ennast tegelikult väga ei häirivi et pepu nii püsti on.
Taha sai pandud 205/50R13 rehvid ja ette 165/70R13. Esimese madaldusega olen rahul aga tagumise kõrguse kohta tahaks natuke arvamusi, kas jätta nii nagu pildil või tuua vähe allapoole ikka. Ennast tegelikult väga ei häirivi et pepu nii püsti on.
Re: 2103, LadaKuur, 1974
Vahepeal on hoolega auto puhastamisega tegeletud, suuremad pinnas juba haljad. Nipet näpet kohad veel teha.
Järgmisena augud keevitada ja siis saab kruntima ja pahteldama hakata.
Järgmisena augud keevitada ja siis saab kruntima ja pahteldama hakata.
Re: 2103, LadaKuur, 1974
Auto on huvilistele müügis
1000.-€ Uued osad: Tagasild, tagasilla vardad sportlikumad (uute kere kinnitustega), vedrud ees (tehase omad), vedrud taga (Kilen), amordid ees(Sachs), amordid taga(KYB), õõtsad kinnitustega(tehase omad), roolivardad(Lemförder), esimene stabikavarras, summuti terves pikkuses, mootoripadjad(Febi Bilstein, käändmikud taastatud, pidurid taastatud uute silindritega.
1000.-€ Uued osad: Tagasild, tagasilla vardad sportlikumad (uute kere kinnitustega), vedrud ees (tehase omad), vedrud taga (Kilen), amordid ees(Sachs), amordid taga(KYB), õõtsad kinnitustega(tehase omad), roolivardad(Lemförder), esimene stabikavarras, summuti terves pikkuses, mootoripadjad(Febi Bilstein, käändmikud taastatud, pidurid taastatud uute silindritega.
Re: 2103, LadaKuur, 1974
Uuendan siis seda postitust ka. Auto on nüüdseks pea poolteist aastat seisnud sellisena nagu ta on. Ei oskagi suur temaga peale enam hakata. Täieliku taastamise peavalu endale võtta ei taha. Või hakata rahvarallit sõitma? Või las seisab ja kogub mingisugustki väärtust veel Kui kellegil 15tolli valuvelge sellele pakkuda siis olen huvitatud.