21051, Raymond05, 1983

21051, Raymond05, 1983

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Tervist, olen mitu aastat juba siin teiste Lada-meeste projekte lugenud ja otsustasin oma masinast ka juttu teha natuke, teistele Lada huvilistele kui ka endale lugemiseks. Masin on siis 83-nda aasta 21051. proovin võimalikult lühidalt siis kirjutada sellest, kuidas masin minuni jõudis.

Oli siis 2013 sügis, alustasin põhikoolis 8nda klassiga ning oli vaja teha kohustuslik loovtöö. klassivendadega siis mõtlesime, et ehitame natuke mu põllusõidu harjutamise 21011-te ja teeme sellest esitluse loovtöö asjus. saigi siis nii otsustatud. Mu ema rääkis siis ka tööl pausi ajal töökaaslastele sellest, asjast juhtus kuulma ema töökaaslane Igor, kes sõna sekka ütlemiseks mainis, et tal kogub tolmu juba aastast 2000 ülimalt heas korras 05 Lasnamäel garaažis, mille ostis ta isa uuena, Igor ise 50 aastane ja iga vaba hetke kulutab oma vanaduse käes kannatavate vanemate abistamiseks igapäevaasjus, seega tal polnud lootustki enda isa esimene ning enda nooruspõlveauto taastada selle kadunud hiilgusesse, seega ütles, et on nõus sellest loobuma väikse raha eest. Selle kasuks otsustasimegi, kuid Igor ütles, et läheb natuke aega enne, kui saab vaatama tulla, kuna vaba aega on väga vähe. ootasime mõned kuud, kuid Igor rohelist tuld ei andnud. Viskasime siis selle 05 mõtte peast ning naasesime 21011 ehitamise mõtte peale, ning sellega saigi loovtöö lõpetatud, Igorilt ikka veel ühtegi teadaannet ei tulnud, kuigi iga paari kuu tagant mu ema nähes ütles, et varsti juba saab. 2 ja pool aastat hiljem, aastal 2016, kui asi peaaegu juba unustatud oli, helistas Igor, ütles et ta ema lahkus siit ilmast, seega nüüd on aega Zigulli asjadega tegeleda. Saigi siis suusad aetud Lasnamäe poole vanasse maa-alusesse garaaži ja see 05 tundus olevat täpselt see millena Igor teda kirjeldas: paksu tolmu alt paistis ülimalt heas korras kere, justkui eile ära vahetatud põhi ja kapremonditud mootor, kerge hallitus- ja tolmukihi alt paistis punane nahksisu ning auto tundus olevat vähe läbisõitnud ning ühtki talve pole näinud nagu Igor väitiski, viimastel ülevaatuspaberitel aastast 1999 on kirjas läbisõit 43 000 ja arvestades auto seisundit, võis see vabalt olla alles esimene tiir. Auto ümbervormistamise ja muu paberimajanduse otsustasime esialgu edasi lükata, kuid käed sai löödud, rahad makstud, rehvid täis pumbatud, treiler kutsutud ning Igorile pool-muidu müüdud korraliku auto eest lubatud, et kui kord valmis saab, teen talle sõitu ta nooruspõlveautoga.
Niisiis sai auto mulle hoovi peale sõidutatud aasta 2016 kevadel, kus ta sai puhtaks pestud ja jäi õiget aega ootama. :)

mainitust siis paar udust fotot, 2016 kevad.
31776045_1207102496093242_6746458487376576512_n.jpg
31776045_1207102496093242_6746458487376576512_n.jpg (58.47 KiB) Vaadatud 12360 korda
garaazist väljas.jpg
garaazist väljas.jpg (43.56 KiB) Vaadatud 12360 korda
pealelaadimine.jpg
pealelaadimine.jpg (58.88 KiB) Vaadatud 12360 korda
kodupoole.jpg
kodupoole.jpg (78.01 KiB) Vaadatud 12360 korda
puhas.jpg
puhas.jpg (87.35 KiB) Vaadatud 12360 korda
Viimati muutis Raymond05, 03 Mai 2018 13:31, muudetud 1 kord kokku.
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Niisiis, kui sai ta lõpuks tolmust puhtaks pestud, selgus, et keretöid masin ei vaja, kuna karbid ja koopaääred olid ilma ühegi roostetäpita. oli ka näha, et vanale ajale kohaselt kivikaitsega ja tõrvaga tagasi pole hoitud,
mis on muidugi hea.
treilal.jpg
treilal.jpg (65.1 KiB) Vaadatud 12355 korda
2.jpg
2.jpg (73.25 KiB) Vaadatud 12355 korda
Sai siis kapoti all uuritud asja, miskipärast käima ei lähe, 16 aastat seisnud siiski. Isa soovitas siis jagaja küljel oleva kondensaatori ära vahetada. Kui seda tegin, käivitus auto poolest pöördest. Mingisugune sõit sellega muidugi ei alanud, kuna esmalt tuli õlid ja filtrid välja vahetada värskemate vastu.
3.jpg
3.jpg (85.5 KiB) Vaadatud 12355 korda
see tehtud, sai uuritud, miks auto nii vali on. auto sai tõstukile aetud ning resopütti haamriga tonksates juhtus nii:

otsetoru.jpg
otsetoru.jpg (79.65 KiB) Vaadatud 12355 korda
sai siis otse Veerenni Lada poodi mindud ja uus resopütiga sumpsi osa ostetud, resopüti ja lisapütiga toru maksis 35 eurot, lisapütt poe omaniku sõnul tegevat tühikäiku vaiksemaks, kuid ega Ladat päris vaikseks niikuinii ei saa. Kuna ilma lisapütita toru ja lisapütiga toru maksumus oli üks ja sama, sai võetud lisapütiga toru, mida rohkem pütte, seda uhkem :D
Manused
1.jpg
1.jpg (78.85 KiB) Vaadatud 12355 korda
Viimati muutis Raymond05, 02 Mai 2018 23:28, muudetud 1 kord kokku.
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

sumps.jpg
sumps.jpg (76.37 KiB) Vaadatud 12355 korda
võrdlus.jpg
võrdlus.jpg (93.14 KiB) Vaadatud 12355 korda
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Kui lõpuks õlid ja filtrid vahetatud sai ja auto iseenesest toimima, sai tehtud üks proovisõit, veneaegsete rehvide tõttu auto ujus nii jubedasti, et üle 30 kmh sõita ei julenud, seega sai võetud eelmise omaniku poolt kaasa kingitud veljehunnikust 4 kobedamat, traatharja ja liivapaberiga puhtaks töödeldud ning üle krunditud. Sai siis värviks valitud hõbedane ning värv pärast ka lakitud, tulemusega võis enamvähem rahule jääda. Velgedeks siis ikka 05 originaalid, kaks kitsast velge ja kaks, mis on originaalist tolli võrra laiemad. Tagasillale lähevad siis laiemad muidugi. Sai siis ka rehvid lastud paigaldada. Igavuse vili oli see, et sai pulli pärast ventiilikorgid tehtud Nagaani padrunihülssidest :D
velg krunt.jpg
velg krunt.jpg (87.9 KiB) Vaadatud 12300 korda
velg lakk.jpg
velg lakk.jpg (23.93 KiB) Vaadatud 12300 korda
velgrehv.jpg
velgrehv.jpg (92.77 KiB) Vaadatud 12300 korda
velgrehv 2.jpg
velgrehv 2.jpg (86.16 KiB) Vaadatud 12300 korda
Nagaani hülss.jpg
Nagaani hülss.jpg (63.24 KiB) Vaadatud 12300 korda
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Sai siis mõeldud, mis head sisuga teha annab. Mulle seal sees olev väsinud kummist põhjapolsterdus ei istu, seega sai otsustatud osta vilti, et sellest siis põhjapolster ise meisterdada. Kui sellest midagi välja ei tule, läheb põhja peale 03 pruun riidest polsterdus. 05 iste samuti just kõige mugavam pole, kuid austades autentsust, sai võõra istme aretamise asemel pandud ette 07 istmed, kuna niikuinii seisid need mul kasutult. Punane sisu ka just minu maitsele pole, seega originaalis olevad plastikust punased uksepolstrid sai asendatud vanemate mudelite (vist 06 oma) uksepolstritega, mille ülaossa siis ka 06 lisaliistud ka panna, et polstri suurus vastavuses oleks. Uste käepidemeteks on plaan panna ka 06 omad.
sisuvilt.jpg
sisuvilt.jpg (73.49 KiB) Vaadatud 12296 korda
sisuvilt2.jpg
sisuvilt2.jpg (62.97 KiB) Vaadatud 12296 korda
sisuvilt3.jpg
sisuvilt3.jpg (55.92 KiB) Vaadatud 12296 korda
07iste.jpg
07iste.jpg (67.11 KiB) Vaadatud 12296 korda
polster.jpg
polster.jpg (68.99 KiB) Vaadatud 12296 korda
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Kui auto jäi ühe talve õue märja kätte, tuli ilmsile üks probleem. Nimelt selgus, et 05 on elanud üle mingisuguse avarii, mille järel on kõrvalistuja poolsed tiib ja ukseplekk välja vahetatud ja värvitud, kuid alla pole krunti pandud ning juhipoolne tiib paksu pahtlikihi all, mis koorub. Lisaks sellele tuli välja, et pagasiluuki on värvitud mingisuguse põrandavärviga, mis näpuga hõõrudes näpu ära määrib. Ning arvestades ka fakti, et siit-sealt kipub värvi alt kerge rooste välja punnitama, sai otsustatud, et kergetest keretöödest ja ülevärvimisest pääsu pole. Sai siis üleliigsed jubinad ja liistud maha keeratud ja alustatud lihvimisega ning kuna tol hetkel polnud võimalust auto ööseks garaaži ajada, tuli iga töösessiooni lõpus õhtul kõik haljad ja töödeldud roosteohuga kohad happekrundiga üle pritsida ja siis hiljem krunt peale lasta.
Fotodel küljekarpidel pole roosteaugud vaid tegu on on pigiga millega karpide kummist kaunistusliistud kinnitatud olid. Kõik pinnad, kuhu kivikaitset oli lastud, olid paksult pintsliga valge värviga üle võõbatud. Liivapritsi kasutamise võimaluse puudumise tõttu tuli seda siis ise lihvida, paras katsumus oli seda paksu ja ebatasast värvikihti välja töödelda.
katuserenn.jpg
katuserenn.jpg (27.3 KiB) Vaadatud 12288 korda
demonteerimine.jpg
demonteerimine.jpg (65.08 KiB) Vaadatud 12288 korda
mäkerdamine.jpg
mäkerdamine.jpg (92.75 KiB) Vaadatud 12288 korda
pahtel.jpg
pahtel.jpg (27.71 KiB) Vaadatud 12288 korda
pahtel2.jpg
pahtel2.jpg (34.13 KiB) Vaadatud 12288 korda
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Üks hetk sai siis otsustatud, et aeg on paberimajandusega tegeleda. Läksime siis jutule Igoriga, kellelt sai auto ostetud aastake tagasi, ja andsime talle ostu-müügi lepingu, et ta siis enda isalt allkirju küsiks. Saime allkirja, täitsime paberid ära, otsisime auto dokumendid üles ning läksime siis päev hiljem ARKi. ARKis öeldi, et auto eelmine omanik suri just täna hommikul, mis tähendas, et meie ajastus oli vägagi napikas. ARKis siis trükiti uued dokumendid minu nimele ning mingil põhjusel pidin ostma uued numbrid, sellest hetkest saadik sai auto numbriks siis 412BSC. 200 Euri läks ARKis paberimajandusega kuid vähemalt sai auto arvele, mis on samm lähemal tänavalegaalsusele :D
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Ning auto hetkeline seis ongi siis seal maal, et on vaja veel paar nädalavahetust tegeleda lihvimistöödega, siit sealt veel pahteldada ja siis värvida üle. Värviks saab siis ikkagi LADA 201 nagu originaalis on. Nädala sees, kus kooli tõttu pole võimalik lihvimistöödega tegeleda, ostan auto osi kokku, et pärast värvimist näeks ka pealekrutitud detailid head välja :D
luuver.jpg
luuver.jpg (24.49 KiB) Vaadatud 12283 korda
uus ja vana.jpg
uus ja vana.jpg (63.65 KiB) Vaadatud 12283 korda
keskkonsool ja kroomitud ukselingid.jpg
keskkonsool ja kroomitud ukselingid.jpg (52.02 KiB) Vaadatud 12283 korda

paar pilti ka auto põhjaalusest seisundist:
tungraua kronsa kak novõi.jpg
tungraua kronsa kak novõi.jpg (13.59 KiB) Vaadatud 12283 korda
põhi.jpg
põhi.jpg (10.99 KiB) Vaadatud 12283 korda
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Vahepeal, kuni veel on nokitsemist enne värvimist, tegelen ka vaikselt auto kasutajasôbralikumaks tegemisega (helitehnika, heliisolatsioon jne). Sai siis môeldud, et tahaks head heli sisse, kuid ei raatsi neid tutikaid uksepolstreid lôhkuma hakata ega mujalegi auke sisse hakata puurima, seega jôudsin järeldusele, et tuleb midagi huvitavamat välja môelda. Tulemuseks sai siis see, et sai ehitatud vineerist uus aknalaud taha, kerge lisaga, et 8 kôlarit ritta mahutada. Kummaski servas siis kaks tweeterit ja keskel 4 kesksageduskôlarit. Selleks, et tweeterisse ainult kôrg- ja kesksageduskôlarile ainult kesksagedus jôuaks, sai Oomipoest tellitud kondensaatorid (bipolaarsed elektrolüütkondensaatorid mahtuvusega 22 mikrofaradit 4 tk tweeteritele ja 3.3 mikrofaradit 4 tk kesksagedustele). Kuna makil on ainult 4 väljundit, siis on iga väljundi kohta rööbiti ühendatud üks kesksageduskôlar ja üks tweeter. Lôpptulemuseks jäänud hääl oli üsna terav :) Eks see veel näha ole, kas see kôlar sinna aknalauale jääb vôi ei. Eeliseks armatuuri vôi ukse sisse paigaldamise ees on see, et kui miskipärast ei meeldi, siis saab iga kell selle sealt välja visata ja ühtegi tühja auku haigutama ei jää :) Ning pagasiruumi sisse saab proovitud kahe 8" elemendiga bassikôlar, eks näha ole, kui ei proovi, siis ei saa teada kuidas jääb :)
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

WP_20180430_21_18_05_Pro.jpg
WP_20180430_21_18_05_Pro.jpg (143.49 KiB) Vaadatud 11946 korda
WP_20180513_16_20_17_Pro.jpg
WP_20180513_16_20_17_Pro.jpg (51.59 KiB) Vaadatud 11946 korda
WP_20180513_17_31_20_Pro.jpg
WP_20180513_17_31_20_Pro.jpg (79.23 KiB) Vaadatud 11946 korda
WP_20180513_17_47_38_Pro.jpg
WP_20180513_17_47_38_Pro.jpg (54.69 KiB) Vaadatud 11946 korda
wp_ss_20180520_0003.png
wp_ss_20180520_0003.png (571.96 KiB) Vaadatud 11946 korda
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

WP_20180527_16_29_57_Pro.jpg
WP_20180527_16_29_57_Pro.jpg (64.53 KiB) Vaadatud 11742 korda
Velg hakkab siis selline välja nägema :D keskkapsel on naljapärast seal rohkem, lihtsalt et tulemus jääks ajastukohane :D
2
2106VFTS
Foorumi kasutaja
Postitusi: 92
Liitunud: 13 Sept 2013 21:41
Asukoht: Järvamaa
Autod: Vaz 2102, Vaz 2106 "VFTS Style", Vaz 2107

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas 2106VFTS »

Ette peaksid ikka kuidagi kõlarid välja mõtlema, kui ainult taga on, siis on heli kole nigel. Ise leiutasin 02-te puidust flantsi ja nurgikutega armatuuri alla äärtesse.
Build your car for yourself, not everyone else.
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

2106VFTS kirjutas:Ette peaksid ikka kuidagi kõlarid välja mõtlema, kui ainult taga on, siis on heli kole nigel. Ise leiutasin 02-te puidust flantsi ja nurgikutega armatuuri alla äärtesse.
Eks see näha ole jah, vähemalt on tagumine partii valmis ja saab edasi vaadata. Kui hääl ei vasta ootustele, siis môtlen etteotsa ka midagi juurde :D
Kasutaja avatar
Argo66
Foorumi kasutaja
Postitusi: 50
Liitunud: 08 Apr 2017 15:59
Asukoht: Tartu
Autod: 2102 oli: Ford Scorpio Ghia 2,0i 94.a.

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Argo66 »

Nõuka ajal sai ka 02-e esiistmete alla tehtud kastid.
Esimene ots oli kõrgem ja tugevdustalast alates taguots peenem.
Sisuks kasutasin Radiotehnika kõlarit S30.
Kui musta numbri meestel mingeid väikeseid vidinaid vaja, siis küsige.
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Argo66 kirjutas:Nõuka ajal sai ka 02-e esiistmete alla tehtud kastid.
Esimene ots oli kõrgem ja tugevdustalast alates taguots peenem.
Sisuks kasutasin Radiotehnika kõlarit S30.
Eks neid variante ole mitmeid. Sellisest asjast olen ka kuulnud jah, et esiistmete alla pannakse. Taga aknalauale 8 tükki ritta seadmine sai tehtud ka pooleldi visuaalse efekti jaoks. Ainuke jama on, et tahavaatepeeglist ei näe objekte, mis on lähemal kui 20 meetrit, mistôttu on olnud ka môte teha see kast kokkuklapitavaks kas elektrimootorite jôul vôi käsitsi aga sellise peene inseneriteaduse peale on môtet energiat kulutada alles siis, kui auto saab juba nii hea, et mitte millegi muu kallal nokkida enam pole :D
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Vahepeal on siis nii palju toimunud, et ônnestus osta uued esituled, iseenesest väga asjalikud, aga keegi osav on autot värvinud ilma viitsimata esitulesid eelnevalt eemaldada, seega need on servadest paksult sinist värvi täis. Nüüdseks on nad juba nitrolahustiga puhtaks nühitud ja ootavad koos teiste uute ja taastatud juppidega nüüd seda, et auto saaks ülevärvi, siis saab ilusad jupid peale kruttida :D tasapisi sai siis ka uurima hakatud, mis pôhjusel pidurid on kinni ja nii viletsalt ja ebaühtlaselt töötavad. Auto sai siis tungi peale aetud ja vaatepilt oli üsna kole. Piduriketta flantsi kinnituspoldid olid igatepidi kôverad (ligi 20 kraadi, imestan kuidas need üldse ketast kinni suutsid hoida) ja keere oli peaaegu et sile. Ketas ise asendust ei vaja, sest seal ressurssi veel jätkus. Seda ei saa öelda küll piduriklotside kohta, mis on nii siledad, et ressurssi jätkus veel umbes kahe pidurduse jagu :D fotodel on ka vôrdlus toodud auto alt tulnud ja tutika klotsi vahel
Manused
WP_20180601_22_04_26_Pro.jpg
WP_20180601_22_04_26_Pro.jpg (48.57 KiB) Vaadatud 11361 korda
WP_20180601_20_09_19_Pro.jpg
WP_20180601_20_09_19_Pro.jpg (99.25 KiB) Vaadatud 11361 korda
WP_20180601_20_18_27_Pro.jpg
WP_20180601_20_18_27_Pro.jpg (77.63 KiB) Vaadatud 11361 korda
WP_20180601_20_18_41_Pro.jpg
WP_20180601_20_18_41_Pro.jpg (86.96 KiB) Vaadatud 11361 korda
69ADA698-71A8-4C8D-8B5E-AC084EF3C350.jpg
69ADA698-71A8-4C8D-8B5E-AC084EF3C350.jpg (89.79 KiB) Vaadatud 11361 korda
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Teema värskendamiseks natuke juttu siis juurde. Asi endiselt areneb tasakesi, enne ülevärvimist vajavad küljekarbid lihvimist ja paar väiksemat kohta luukidel pahtlit, palju enam jäänud pole :D
paar asja sai juurde ka ostetud: Kapoti alla rändas seksikas erkkollane strutbar\lanseronide tugevdusvarb (kahjuks mitte jäme nôukogudeaegne kuid siiski, ehk sobib.) ning kabiini sisse sai krutitud roostetanud originaali asemel kroomitud käigukang, mille otsa läks merevaigust käigukanginupp minu lapsepôlveautolt, isa ammuselt oranzilt 02-lt, mis läks ôllepurgi toorikuks juba ligi 15 aastat tagasi kahjuks. Selle strutbariga siis sellised lood, et komplektse kapotialusega 05-le jäävad strutbari paigaldamisele ette kummalgi pool toru kinnituskohtade juures kaks pisikest releed, ning paisupaagi ja kaitsmeploki kattega läheb olemine väga kitsaks. Täna kuuris kaevates leidsin eelpool mainitud oranzist 02-st alles jäänud juppe veelgi, sealhulgas siis pidurite komponente (silindrid, kolvid, klotsid), mis kohe ka rakendust leidsid, kuna parempoolset pidurit lahti lammutades sai varrast välja pekstes silindri küljest üks "kôrv" minema löödud ning ka ôhutuse polt silindisse pooleks keeratud. Loomulikult, nagu kombeks on, juhtusid need kaks asja muidugi eri silindritel, seega môlemad silindrid lähevad vahetusse, uued kolvid ka, mis kuurist leitud. :D vanast pidurist jääb alles ainult support ja silindreid ühendav piduritoru. Paar pilti siis ka asjast.
Manused
WP_20180628_11_44_23_Pro.jpg
WP_20180628_11_44_23_Pro.jpg (91.04 KiB) Vaadatud 10992 korda
WP_20180628_22_33_23_Pro.jpg
WP_20180628_22_33_23_Pro.jpg (112.58 KiB) Vaadatud 10992 korda
WP_20180628_11_44_07_Pro.jpg
WP_20180628_11_44_07_Pro.jpg (86.39 KiB) Vaadatud 10992 korda
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas kristjan92 »

Tore näha et asi areneb. Kas sul juhtumisi ka vardal selline lugu.
Lanzeronipingutus
Lanzeronipingutus
23992227031ce5_l.jpg (51.3 KiB) Vaadatud 10961 korda
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

kristjan92 kirjutas:Tore näha et asi areneb. Kas sul juhtumisi ka vardal selline lugu.
23992227031ce5_l.jpg
Nagu probleemist aru saan, siis sul oli see mutter vales môôdus vist? Minul läks paremini ja sellist asja pole, mutter on oluliselt suurem minu omal ja istub väga tihedalt sinna toru sisse. Kiirete môôtmiste tulemusena sain sellised numbrid, et kui strutbari enda SISEMINE läbimôôt sealt servast on 27.2mm, siis selle sisse mineva mutri "krae" läbimôôt on 26.7mm, seega üsnagi väikese loksuga ja täpne :D
Manused
WP_20180629_13_07_01_Pro.jpg
WP_20180629_13_07_01_Pro.jpg (48.25 KiB) Vaadatud 10919 korda
WP_20180629_13_05_16_Pro.jpg
WP_20180629_13_05_16_Pro.jpg (64.6 KiB) Vaadatud 10919 korda
WP_20180629_12_57_52_Pro.jpg
WP_20180629_12_57_52_Pro.jpg (51.33 KiB) Vaadatud 10919 korda
r
Raymond05
Foorumi kasutaja
Postitusi: 59
Liitunud: 24 Apr 2018 20:55
Autod: 21051

Re: 21051, Raymond05, 1983

Postitus Postitas Raymond05 »

Täna sai siis kôrvalistuja poolne esipidur valmis (sai siis uued silindrid, uued kolvid, uued klotsid, uued tihendusrôngad ja uued tolmukatted, muu vana sündis veel kasutada küll). Seega esimesed pidurid tuleb ära ôhutada ja siis varsti tagapidurite kallale :D aga tagapiduri ajaks on loodetavasti juba värv seljas ja auto kokkulaotud :D esipidurid olid eelisjärjekorras, sest nad olid kinni, ent auto on vaja transportida värvikambrisse, ehk teisisônu 20 meetrit eemale, teisse kuuri :lol:
Manused
WP_20180629_20_20_06_Pro.jpg
WP_20180629_20_20_06_Pro.jpg (126.49 KiB) Vaadatud 10861 korda
Vasta