Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Lada 2107 E-rühm, 1985, RRisto (20/21/22/23/24)

Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107

Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.

Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Vasta
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Nagu mainiti, siis ainult katus ja esiklaas on originaal :D tähendab, et muud jupid on juba kapitalistide toodetud.
AGA ... mul plaan venelaste tehtud vedrustus alla panna ;)
p
Peep7
Foorumi kasutaja
Postitusi: 178
Liitunud: 23 Dets 2007 18:56
Asukoht: saaremaa
Autod: 2101
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas Peep7 »

Lihtsalt mootori teemale kaasa, miks mitte r6? Kasvöi bemmi valikust, liigutaks seda ladat üsna nobesti. Okei kaalujaotus ei ole just see.. Veidike tulemüüri näppida ja justkui oleksgi vahel, k.kast ka bmw oma ja olemas. Vaadates seda kollast mosset mis radadel kihutab, kohe ka e36 esisild nt, vöi sealt aretada midagi, vöimalusi on palju, kuid see mootori valiku " avanemine " vötab ennastki mötlema, kuid siiski r6-le.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

BMW R6 mootor on suur ja raske ning eeldaks automaatselt E11 klassi, kus vastas M3-ed :D
R4 mootorist on sinna juba kyll ja kyll.

Põhimõtteliselt saab stock M42B18 mootorist 150-160hp sellise "safe" seadega. Kui panna kangemad nukad+vähe regullida, siis 180-200hp. Sellest on 1000kg kaaluvale Ladale küll ja veel. Pigem vaja leida õige vedrustuse set-up, et see jõud kõik ilusti maha saada.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

19.11.2017 Update

Kere on liivapritsis. Kui sealt saabub siis saab hakata lõikuma/keevitama, kus vaja.
Käib vilgas osade kogumine.Eile saabusid garaazi sellised asjad:
C20XE_Mootorid.jpg
C20XE_Mootorid.jpg (133.63 KiB) Vaadatud 14625 korda
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

kõige Lada lähedasem variant, hea et niigi läks:)
Festina lente!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Eks ennegi sai otsida just seda mootorit, kuid ei olnud kohe saada. Kuid tekkis võimalus ja sai sellest kinni haaratud.
Nüüd suured otsused laiaslaastus tehtud ja tuleb neid teostama hakata :)
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Täna saabus ka VEMS aju koos Coil-On-Plug "pulkadega"
IMG_0263.jpg
IMG_0263.jpg (89.16 KiB) Vaadatud 14369 korda
IMG_0262.jpg
IMG_0262.jpg (77.83 KiB) Vaadatud 14369 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Kere saabus liivapritsist, kus lasti ka väike krunt peale. Nüüd saab hakata lõikuma/puurima ja tugevdama/keevitama. Esimese asjana siis koopad ja k.kasti tunnel + kõik ebavajalikud nurgad/kronsad maha.
24093721_1724984647525262_601806045_o.jpg
24093721_1724984647525262_601806045_o.jpg (96.13 KiB) Vaadatud 14048 korda
23949583_1724984600858600_393742020_o.jpg
23949583_1724984600858600_393742020_o.jpg (74.43 KiB) Vaadatud 14048 korda
23949437_1724984557525271_653594414_o.jpg
23949437_1724984557525271_653594414_o.jpg (82.62 KiB) Vaadatud 14048 korda
t
turvapuurid
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 24 Sept 2011 18:51
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas turvapuurid »

Vaatasin puuri ja selline küsimus tekkis, et kas keegi EALst on selle heaks ka kiitnud, kõiki detaile piltidelt küll hästi pole näha aga mul tekkisid mõned kahtlused.
Edu!
Rait.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Tere Rait!

EAL ei ole seda veel näinud, kuid puuril on LAF sertifikaat. Aga mis kahtlusted?
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas VäikeMägilane »

Kahtlusi ei ole, aga kõhklused on küll...


vabandused OT pärast aga pidin ära ütlema-väike nali
Festina lente!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Aga mis kõhklused siis :D Kõike annab parandada ja teha. Ma ootan huviga ettepanekuid, selleks saabki seda teemat siin elus hoitud. Muidu nokitseks vaikselt garaazis oma peaga.
Kasutaja avatar
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht: V-Maarja Vald
Autod: Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas Hulkur »

turvapuurid kirjutas:Vaatasin puuri ja selline küsimus tekkis, et kas keegi EALst on selle heaks ka kiitnud, kõiki detaile piltidelt küll hästi pole näha aga mul tekkisid mõned kahtlused.
Edu!
Rait.
On siis Simkus-e puuridega probleeme olnud?
t
turvapuurid
Foorumi kasutaja
Postitusi: 12
Liitunud: 24 Sept 2011 18:51
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas turvapuurid »

RRisto kirjutas:Tere Rait!

EAL ei ole seda veel näinud, kuid puuril on LAF sertifikaat. Aga mis kahtlusted?

Tere!
Ei oska öelda palju see LAF sert. maksab aga mõned asjad, näit. peaks sellest aastast olema puuri pea- ja külgkaarete toetuses kerele lapp ja poldid
http://album.ee/node/29762757/50343605
http://album.ee/node/29762759/50343605
Ukseristide lahendus kahe toruga oli ka veel mõni aasta tagasi kahtluse all, mis tänasel päeval ei oska isegi öelda.
Tagatugede toetus rattakoopale pole ka parim lahendus,ei lisa kerele just eriti jäikust kuigi jah peakaare keskelt on toed vedrukanduritele, pole hästi näha piltidelt.
Olen lahendanud selle lihtsamalt ja toekamalt nii
http://album.ee/node/29029381/50343605
Üks asi veel see, et breketeid risti toru tavaliselt kinni ei keevitata aga selles prob. pole.
Jõudu ja edu!
Rait.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Tänud tähelepanekute eest.
Minu teada E-Rühmas võib olla puur kerega seotud ainult keevisliitega ja poltliide on soovituslik.
15.04.2016a EALi tehnikakollegiumi otsus:

Lisaks seni praktiseeritud keevitusele on FIA egiidi all toimuvatel võistlustel aina enam vaadeldud, et oleks ka poltühendus. Eestis ja Eesti MV võib olla ainult ka keevitus, poltliide on vabatahtlik. Istmete kinnitustorude puhul, on Eestis ja Eesti MV puhul lubatud ka ainult keevitatud versioon.

Kuna puurile antud LAF sert, siis ei tohiks ka Lätis probleeme tulla. Leedu kohta ei oska öelda, kuid ega sinna väga sõitma ei kipu ka.
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

IMG_0101.jpg
IMG_0101.jpg (96.08 KiB) Vaadatud 13503 korda
IMG_0098.jpg
IMG_0098.jpg (97.08 KiB) Vaadatud 13503 korda
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Edeneb, kuid visalt :)
IMG_0161.jpg
IMG_0161.jpg (88.71 KiB) Vaadatud 13285 korda
IMG_0164.jpg
IMG_0164.jpg (91.03 KiB) Vaadatud 13285 korda
IMG_0167.jpg
IMG_0167.jpg (106.36 KiB) Vaadatud 13285 korda
Kasutaja avatar
atzkarik
Ladaklubi Liige
Postitusi: 785
Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
Autod: vaz 2101,2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas atzkarik »

Juhin tähele panu sellele, et sul puur toetub taga koopale! Siis kuskilt on meelde jäänud selline asi, et tänu sellele tagumist koobast eespoolt lõigata ei tohi!

Just jäi silma see ,et oled siin usinalt märkinud!!
IMG_0164.jpg
IMG_0164.jpg (172.71 KiB) Vaadatud 13086 korda
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
r
RRisto
Foorumi kasutaja
Postitusi: 351
Liitunud: 20 Mai 2014 14:18
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas RRisto »

Tänud selle eest! Seal ei tohi kõike lõigata jah. Koopale peab jääma see nn "U"-kuju sisse, mis annab koopale tugevuse. See jääb on alles. Eks paneb sinna materjali tagasi, kui antud lahendus ei meeldi EAL-i meestele.
u
uzzac
Foorumi kasutaja
Postitusi: 859
Liitunud: 13 Aug 2007 00:19
Asukoht: prn/tln
Autod: Volvo S40

Re: 2107, RRisto, 1985 (SU -> E-Rühm)

Postitus Postitas uzzac »

Vinge projekt, edu pusimisel.

Puuri teemal kaasa jaurates, siis see LAF sertifikaat ei maksa mitte kusagil mitte midagi. Aluseks on alati FIA Appendix J (art253. p8). Kõige selle taustal on alati lihtsam võtta kõne Karmole ja/või saata talle näiteks pildid tehtud tööst.
Vasta