kere tugevdamine
kere tugevdamine
kere tugevdamine
kuidas saaks siksi kere tugevdada? missuguseid kohti peaks silmas pidama? igasugused näpunäited teretulnud
-
ttrv
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 73
- Liitunud: 07 Aug 2003 20:16
- Asukoht: Põltsamaa
- Autod: lada 2101
- Kontakt:
Kui palju see sõiduomadusi muudab ja kust said sellise värginduse?või tegid ise kuskil?Esialgne postitaja Valdz
Panen omale Rear Sway Bar“i alla, see peaks hästi kere tugevdama ja ka sõiduomadusi parandama.
.:streetrace lada:.
Müüa palju lada juppe!!!
Müüa palju lada juppe!!!
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
kui sa tahad selleks kere tugevdada, et võimsam mootor panna, siis puur sisse, ja uued istmed ja 4 punkti turvavööd kah... muidu mina enam sinna istuda ei taha, kui sina sõidad :puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:puzzled:lol:lol:lol
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
-
vValdz
- Aasta Projekt
- Postitusi: 612
- Liitunud: 04 Mai 2002 17:33
- Asukoht: Jüri
- Autod: 1971 BA3-2101
- Kontakt:
See siis tuleb Fiat Argenta alt. Tulemus peaks tulema niisugune.Esialgne postitaja trvkui palju see sõiduomadusi muudab ja kust said sellise värginduse?või tegid ise kuskil?Esialgne postitaja Valdz
Panen omale Rear Sway Bar“i alla, see peaks hästi kere tugevdama ja ka sõiduomadusi parandama.
Results: I've experienced with lots of suspension tricks, including a lowered body, lifted body, double front sway bar, stiff suspension, etc.. ..this modification beats them all! No more understeer! The sway bar, due to its two-point attach with the connection rods, also helps avoiding the rear axle going left to right under the body. It increases the effect of the standard cross connection rod.
Because it avoids body-roll, it helps keeping both rear wheels on the ground when turning - this way it will stop spinning the right rear wheel in a right turn and vica versa.
Jah, eks kui puur sisse keevitada siis on kõige etem, aga sellega saab ARKis jama olema. Ja tahaks ikka tänavasõiduautoga sõita.
tqhq neti väljaandest jäi selline asi silma, tegu ei ole kyll siksiga(mootori töömahu vahe on kõigest 3,4l) aga põhimõteliselt ei ole kere tugevdamisel mingit vahet seal on lausa pildid juures kuidas ta seda tegimustang 5.0l
-
mmp
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 12
- Liitunud: 06 Jaan 2009 21:53
- Asukoht: harjumaa
- Autod: leiutis, mis jaeti lopetamata
ainuke probleem asja juures on see, et nimetatud auto tugevdamine läks maksma mitme lada hinna. vaevalt et keegi oma 2000 eek. ladasse seda orgunnima hakkabEsialgne postitaja pvr
tqhq neti väljaandest jäi selline asi silma, tegu ei ole kyll siksiga(mootori töömahu vahe on kõigest 3,4l) aga põhimõteliselt ei ole kere tugevdamisel mingit vahet seal on lausa pildid juures kuidas ta seda tegimustang 5.0l
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
küll jeejee juba hakkab... te mehed ei tea mis suveks valmis saab
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
Kere tugevdamine nyyd kyll heal juhul mitme laada hinda maksma ei lähe, kui endal keevitus ja korralik toorik metall olemas siis saab selle, tehtud päris väikse raha eest, juhin tähelepanu et kerepuhul ei teinud ta suurt midagi muud kui, lõikas põhjase kanalid ja keevitas sinna sobivad karbid. yhesõnaga yhendas poolraamid, yljäänu tema tegevusest, kuulub juba vedrustuse alla.(muidugi kui sinu kere on paremas korras kui temal oli, aga kui ei ole on nigunii kallist remonti vaja)
Aga nippi teostus on tal hea, huvitav oleks tehaväike sõiduproov, sellise tänava ladaga millel need raamid yhendatud on, ja näiteks stabikas ka alla pandud.
Aga nippi teostus on tal hea, huvitav oleks tehaväike sõiduproov, sellise tänava ladaga millel need raamid yhendatud on, ja näiteks stabikas ka alla pandud.