Millise seadega karburaator?
Millise seadega karburaator?
-
jJUSTer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 34
- Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 2105 & 21063
Millise seadega karburaator?
Tere.
Kuna olen karburaatorite osas veidi võõras siis küsin targematelt nõu.
2 päeva foorumit sobranud ja ei leidnud vastust küsimustele.
Täpsemalt on probleem selles, et ei tea milliste seadetega karburaatoreid soetada.
Mootoriks 1.6L
Auto 2106
Esialgu jääb mootor ilmsalt stockiks (kõike korraga ei jõua), väljalaskega tegeleks, torukolle + reso delete + sportlikum pütt lõppu.
Asja juurde ka:
Karburaatoriks: FAJS LINK
Võimalikud seaded:
IDF 40: Main 115, Air 200 Emulsion F11, Idle 52, Dif 28
IDF 44: Main 135, Air 200 Emulsion F11, Idle 55, Dif 36
IDF 48: Main 150, Air 180 Emulsion F2, Idle 60, Dif 40
Neid kõiki annab omavahel muuta...
Ettetänades
Juss.
Kuna olen karburaatorite osas veidi võõras siis küsin targematelt nõu.
2 päeva foorumit sobranud ja ei leidnud vastust küsimustele.
Täpsemalt on probleem selles, et ei tea milliste seadetega karburaatoreid soetada.
Mootoriks 1.6L
Auto 2106
Esialgu jääb mootor ilmsalt stockiks (kõike korraga ei jõua), väljalaskega tegeleks, torukolle + reso delete + sportlikum pütt lõppu.
Asja juurde ka:
Karburaatoriks: FAJS LINK
Võimalikud seaded:
IDF 40: Main 115, Air 200 Emulsion F11, Idle 52, Dif 28
IDF 44: Main 135, Air 200 Emulsion F11, Idle 55, Dif 36
IDF 48: Main 150, Air 180 Emulsion F2, Idle 60, Dif 40
Neid kõiki annab omavahel muuta...
Ettetänades
Juss.
-
jJUSTer
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 34
- Liitunud: 11 Sept 2009 17:38
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: 2105 & 21063
To helkur: Seda muidugi, kuid pidasin silmas just mis suuruses "düüsidega" asi tellida.
ToM: Tegu tõesti weberi koopiaga. Plaanis ikka 2 paigaldada.
Youtube materjali põhjal ei tundu siiani veel halb mõte
Kuna pikemas perspektiivis pole plaanis mootorit stockiks jätta siis tegingi sellise valiku. Hiljem võib neid düüse sinna teisi toppida kuid esialgne soov oleks stock mootor nendega tööle saada. Kahjuks topelt weberid müüdi ära ja rohkem pole kuskilt hetkel midagi leidnud
ToM: Tegu tõesti weberi koopiaga. Plaanis ikka 2 paigaldada.
Youtube materjali põhjal ei tundu siiani veel halb mõte
Kuna pikemas perspektiivis pole plaanis mootorit stockiks jätta siis tegingi sellise valiku. Hiljem võib neid düüse sinna teisi toppida kuid esialgne soov oleks stock mootor nendega tööle saada. Kahjuks topelt weberid müüdi ära ja rohkem pole kuskilt hetkel midagi leidnud
-
ssm.vanapagan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 21 Sept 2014 09:15
- Asukoht: Elva
- Autod: 2103
Olgu hiinlase või veel kellegi teise tehtud aga miks ta ei peaks töötama kui ta on weberi koopia? See ju lihtne mehhaaniline karpa, hiinlased on keerulisemaidki asju edukalt teinud. Ikkagu uus asi, ükski külasepp pole veel viili ja puuriga juures käinud ega midagi kõveraks keeranud. Pole kallis kah, telli ära saab näha mis ta on ja düüse lase kotiga kaasa panna.
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
http://www.weberperformance.com.au/info ... info_id=14
Aga miks üldse vertikaal karpad mitte klassikalised horisontaalid?
Ruumiga läheb kitsaks, eriti kui trompetid otsas on.
Aga miks üldse vertikaal karpad mitte klassikalised horisontaalid?
Ruumiga läheb kitsaks, eriti kui trompetid otsas on.
m'kay
- ToM
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1066
- Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Autod: 2107, 2101
Ma küsisin miks eelistad vertikaal karburaatoreid. Just nendega peab sisselaske kollektor tegema 90 kraadi pöörde, horisontaalidega tuleks kollektor tunduvalt sirgem.JUSTer kirjutas:Kõige lihtsam on vastata vist, et miks eelistada 4 karburaatorit 1 asemel?
Samuti loeb kas sul jookseb kütus läbi "U" kujulise pika toru mootorisse või läbi lühema sirge.
Tänud Olaafile kes andis mulle päris täpsed juhised mis seadetega karburaatorid tellida ja mida juurde osta.
m'kay
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
Tuletan meelde, et kõik suured kahe karpa installijad ei unustaks paari lihtsat reeglit:
sisselaske kanali kokkumineku nurk ei tohiks olla järsem kui 7*
mida pikemalt on sisselaske kanal sama diameetriga seda ühtlasem on väändegraafik,
mida jämedam on karburaatori kõri (difuusor) seda halvemini käitub mootor madalatel pööretel, sama kehtib sisselaske kanali kohta.
sisselaske kolle IDF tüüpi karpadele võiks olla suure raadiusega.
sisselaske kanali kokkumineku nurk ei tohiks olla järsem kui 7*
mida pikemalt on sisselaske kanal sama diameetriga seda ühtlasem on väändegraafik,
mida jämedam on karburaatori kõri (difuusor) seda halvemini käitub mootor madalatel pööretel, sama kehtib sisselaske kanali kohta.
sisselaske kolle IDF tüüpi karpadele võiks olla suure raadiusega.
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."