2105, teitur, 1982
2105, teitur, 1982
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
2105, teitur, 1982
Seekord sattus siis selline masin hoovi
Aastast 82, 1300 rihmaga mootor, neljane kast. Ega siin rohkem lisada polegi ja sellest olemasolevast ka palju järgi ei jää. Tuleb siis rajaauto millega saab sõita ka rahvaspordi üritustel.
Pikka juttu ei viitsi teha, rohkem rõhku piltidele...
Kui eelmine auto oli kere poolest väga hea, siis siin tuleb paraku teha s*tast saia.
Õnneks on kuhu külge keevitada.
Aastast 82, 1300 rihmaga mootor, neljane kast. Ega siin rohkem lisada polegi ja sellest olemasolevast ka palju järgi ei jää. Tuleb siis rajaauto millega saab sõita ka rahvaspordi üritustel.
Pikka juttu ei viitsi teha, rohkem rõhku piltidele...
Kui eelmine auto oli kere poolest väga hea, siis siin tuleb paraku teha s*tast saia.
Õnneks on kuhu külge keevitada.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 14:47, muudetud 2 korda kokku.
Põhi seest puhas...
Muidu suht kobe, juhi jalgealune läheb suuremas osas vahetusse, tagant tungikronsade juurest ka paar lappi.
Tagapõlle alumine äär mäda, lõikasin maha ja tuleb pagassi põhjaga tasa. Summutile ka väike süvend. Läänemaa meestele mainiks ära, et alumiinium ja teras plekki keevitusega ühendada ei ole mõtet Sellist asja oli harrastatud siis tagapõlle alumisel äärel, lisaks muidugi hunnik pahtlit sinna otsa.
Roosteuss ka sellistes kohtates tööd teinud.
Muidu suht kobe, juhi jalgealune läheb suuremas osas vahetusse, tagant tungikronsade juurest ka paar lappi.
Tagapõlle alumine äär mäda, lõikasin maha ja tuleb pagassi põhjaga tasa. Summutile ka väike süvend. Läänemaa meestele mainiks ära, et alumiinium ja teras plekki keevitusega ühendada ei ole mõtet Sellist asja oli harrastatud siis tagapõlle alumisel äärel, lisaks muidugi hunnik pahtlit sinna otsa.
Roosteuss ka sellistes kohtates tööd teinud.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:06, muudetud 1 kord kokku.
Väike update...
Enne lume tulekut sai juhi jalgealune plekk välja vahetatud.
Poolraam sai ka külge, kuid sellest pilte pole hetkel.
Järgmise sammuna peaks masina kuuri lükkama ja tehnika maha kratsima. Ja kui jagub motivatsiooni, siis ka edasi keevitama
Lisaks vahepeal Venemaalt paar kastitäit juppe varutud ja üks ports peaks veel tulema, siis enamus vajaminev olemas.
Enne lume tulekut sai juhi jalgealune plekk välja vahetatud.
Poolraam sai ka külge, kuid sellest pilte pole hetkel.
Järgmise sammuna peaks masina kuuri lükkama ja tehnika maha kratsima. Ja kui jagub motivatsiooni, siis ka edasi keevitama
Lisaks vahepeal Venemaalt paar kastitäit juppe varutud ja üks ports peaks veel tulema, siis enamus vajaminev olemas.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:38, muudetud 1 kord kokku.
Palju see hermeetik päästab,kui valtsi vahed jäetakse peale tööd puhastamata. Ehk tegu lausa õppepildiga,kuidas mitte autol põhja vahetada. Olen ka ise sellise praak tööga kokku puutunud,kus keegi asjapulk ei viitsinud, roostetanud plekke ära lõigata. Vaid lasi julmalt uue tiiva roostes tiiva peale. Peale siis pagasnikus urgitsemist tuli ka vana roostetanud tiib välja alt. Ning see,kuidas isegi keevituse jälgi polnud viitsitud ära lihvida,vaid traadi tükid vahtisid igast nurgast vastu.
Ju too onu,kes selle töö teostas arvas ka,et kes ikka selle vana autoga enam sõidab. Teen ajutiselt,mingi käki,saan raha ja rohkem enam ei pea sellega ajusid vaevama.
Ju too onu,kes selle töö teostas arvas ka,et kes ikka selle vana autoga enam sõidab. Teen ajutiselt,mingi käki,saan raha ja rohkem enam ei pea sellega ajusid vaevama.
Lada, remondi ja ehitamise rõõmud aastast 1971
Mootor maha tõstetud, lahti võetud ja suuremas osas ka läikima löödud...
Mootori sisemus oli üllatavalt korralik, kulumisrandid puuduvad. Ainukse asjana olid saaledel väikesed mõrad sees ja lahti võttes pudenesid ära
Kui kolvid kätte saab, läheb puurija kätte.
Mootori sisemus oli üllatavalt korralik, kulumisrandid puuduvad. Ainukse asjana olid saaledel väikesed mõrad sees ja lahti võttes pudenesid ära
Kui kolvid kätte saab, läheb puurija kätte.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:42, muudetud 1 kord kokku.
Paar õhtut sai kere kallal ka nokitsetud ja midagi head sealt välja ei tulnud.
Mädaks osutusid esimesed amordi ja vedrukannud(või mis nende õige nimetus on?) Mõlema poole kummipuhvrid on plekist läbi tulnud
Õnneks on alumine osa niipalju kõva, et õõtsa kinnitus on veel paigas ja selle saab uue pleki paigaldusel aluseks võtta.
Lisaks lähevad vahetusse aknaraami alumised nurgad ja esipõll. Ninaraami kannatab veel kasutada, kui puhtaks nühkida ja mõned kohad paigata. Tiiva eemaldamisel tuli alt muidugi välja ka teise tiiva jäänus
Mootorisse 03 vänt riiulist ja niva ujuva sõrmega kepsud + siis uued kolvid. Kaanes tavapärased hingamise parendused ja vist estonets++ nukk sisse.
Õlifiltri kronsa selline jah ainult rihmaga mootoritel, et filtri ja poolraami vahele jääks piisavalt ruumi.
Kui keegi on võimeline sellele autole valmis tegema "poolpuuri" torud, siis võib julgelt ühendust võtta. Samuti on oodatud soovitused.
Mädaks osutusid esimesed amordi ja vedrukannud(või mis nende õige nimetus on?) Mõlema poole kummipuhvrid on plekist läbi tulnud
Õnneks on alumine osa niipalju kõva, et õõtsa kinnitus on veel paigas ja selle saab uue pleki paigaldusel aluseks võtta.
Lisaks lähevad vahetusse aknaraami alumised nurgad ja esipõll. Ninaraami kannatab veel kasutada, kui puhtaks nühkida ja mõned kohad paigata. Tiiva eemaldamisel tuli alt muidugi välja ka teise tiiva jäänus
Mootorisse 03 vänt riiulist ja niva ujuva sõrmega kepsud + siis uued kolvid. Kaanes tavapärased hingamise parendused ja vist estonets++ nukk sisse.
Õlifiltri kronsa selline jah ainult rihmaga mootoritel, et filtri ja poolraami vahele jääks piisavalt ruumi.
Kui keegi on võimeline sellele autole valmis tegema "poolpuuri" torud, siis võib julgelt ühendust võtta. Samuti on oodatud soovitused.
Viimati muutis teitur, 16 Apr 2017 15:46, muudetud 1 kord kokku.
Surveastme sihiks 11-11.2 vahele. See eeldaks praeguste arvestuste kohaselt ca 32cc põlemiskambrit, kui tihendi paksus arvestatud 1mm ja kolvi süvendiks 3cc. Need muidugi esialgsed arvestused, reaalsemaks läheb siis kui tükid laual on. Kellegil infot kui paks jääb metallpakett kaanetihend?
Mis tolle nuka halvad küljed on? Klapitõusu ei tahaks väga suureks ajada.
Mis tolle nuka halvad küljed on? Klapitõusu ei tahaks väga suureks ajada.