K: Äsja kokkupandud 2106 mootor läheb käima, aga soojalt poob kinni....
Mootoriga ja sisse/väljalaskega seonduvad teemad
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
13 Mär 2016 20:58
Kinni hakkab mootorit pooma siis kui temperatuur 85 kraadi . 70 kraadi juures lööb klõbina kaa sisse. Jahutan mootori maha siis läheb käima ilusti ja töötab ühtlaselt. Ehk oskate aidata ?
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht:
Tallinn, Kohila
Autod:
2x2105,Y60,Paskaak.
Postitus
Postitas Walter »
13 Mär 2016 21:44
Valesti koostatud mootor
MännikuLaiali.
t
twist
Foorumi kasutaja
Postitusi: 547
Liitunud: 20 Dets 2008 15:44
Asukoht:
Raplamaa
Autod:
2101
Postitus
Postitas twist »
13 Mär 2016 22:22
Kolvirõngastega midagi peale pakist välja võtmise ja paigaldamise ka tehti?
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht:
Viljandimaa
Autod:
013
Postitus
Postitas SexSix »
14 Mär 2016 07:05
Hülse puuriti, hooniti remont mõõtu? Mis kolvid sisse läksid?
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
14 Mär 2016 11:38
Eelmise omaniku jutu kohaselt oli plokk puuritud esimesse remonti. sisse läksid 79,4.
m
MargusR
Foorumi kasutaja
Postitusi: 244
Liitunud: 20 Apr 2010 21:17
Asukoht:
Rakvere
Autod:
Subaru Forester 2009
Postitus
Postitas MargusR »
14 Mär 2016 18:33
Äkki eksin,aga kas esimene remont pole koma kaks mitte nelja asemel.Selle juhtumi puhul tundub,et pole järgitud kolvi paisumisvahet.
Vene raud on lollikindel iga ilmaga.
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
14 Mär 2016 18:57
Siin minu viga teise remontmõõtu mitte esimesse. Ka sees olid algul 79,4 kolvid.
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
14 Mär 2016 18:58
Ütlen veel nii palju et esimesel käivitusel jäi kohe seisma ka külmalt, nüüd 80 kraadi peal poob kinni.
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht:
Tallinn, Kohila
Autod:
2x2105,Y60,Paskaak.
Postitus
Postitas Walter »
14 Mär 2016 19:12
kui poob kinni ja peale seda ka käega keerates väntvõll ringi ei käi, siis on miskit jama mootoris. Vaja uuesti lahti võtta. Valed saaled, kolvid, nuka raam? mida iganes võib seal olla kui valesti miskit kokku pandud. Jahutus süsteemist on õhk ikka korralikult välja saadud?
MännikuLaiali.
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht:
Tallinn, Kohila
Autod:
2x2105,Y60,Paskaak.
Postitus
Postitas Walter »
14 Mär 2016 20:00
Valesti koostatud mootor
MännikuLaiali.
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
14 Mär 2016 20:32
Aga ringi jõuan ajada moororit väntvõllist.
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
14 Mär 2016 20:32
Aga ringi jõuan ajada moororit väntvõllist.
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
14 Mär 2016 20:32
Aga ringi jõuan ajada moororit väntvõllist.
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
24 Mär 2016 22:28
Nüüdseks siis plokikaan maas ning proovisin teha nii et panin 79.4 rõngad (vene) sisse lukuvahe oli 0.20 järgmine 0.25 vahele ei läinud. Iseenesest sisse panin 79.4 india rõngad. Kas võib tootjate erinevus ka olla ?
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht:
Viljandimaa
Autod:
013
Postitus
Postitas SexSix »
24 Mär 2016 23:23
mm on ikka mm:D
k
karel
Foorumi kasutaja
Postitusi: 148
Liitunud: 17 Sept 2004 12:44
Asukoht:
Tartu või Setumaa
Autod:
krossi 01
Postitus
Postitas karel »
24 Mär 2016 23:45
vaata, milline kolvirõnga lukupilu välja näeb. Kas rõnga otsad läigivad? 0,20 tundub natu vähe. Võiks olla pigem mingi 0,35-0,40.
r
Rauno06
Foorumi kasutaja
Postitusi: 46
Liitunud: 30 Jaan 2015 22:17
Asukoht:
Kilingi-Nõmme
Postitus
Postitas Rauno06 »
25 Mär 2016 10:52
omal oli sama teema, poosid kolvid
sai plokk oonitud kolvide järgi, valesti läks nukk peale ja klapid pähe, ostsin uued kolvid sama mõõtu mis pähe saanud kolvid ja soojalt poosid kinni, kolvidel on juba tehasest erinevad mõõdud, paisumised kah täiesti erinevad.
võtsin uuesti lahti mootori, lasin samade kolvide järgi uuesti oonida ja nüüd käib, 100c töö temp 8000rpm pole probleem
m
martresc123
Foorumi kasutaja
Postitusi: 110
Liitunud: 03 Sept 2015 10:53
Asukoht:
Võru
Autod:
Vaz21063
Postitus
Postitas martresc123 »
25 Mär 2016 22:48
täna jõudsin kaks kolbi ka plokist välja võtta ning india kolbide lukuvahe oli 0,30 mm. Kahel kolbi veel vaja võtta, kuid seda teen järgmisel nvl.
Keegi tegeleb ploki puurimisega ja hoonimisega? Või siis teab kedagi kes tegeleks?
Hulkur
Foorumi kasutaja
Postitusi: 697
Liitunud: 14 Juun 2006 11:43
Asukoht:
V-Maarja Vald
Autod:
Uaz,Gaz ja Lada + Lugematul hulgal läänekaid.
Kontakt:
Postitus
Postitas Hulkur »
25 Mär 2016 23:46
Kui kolb kinni poonud siis ilmselgelt on seda kolvipealt näha.
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3999
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht:
Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod:
1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:
Postitus
Postitas logman »
26 Mär 2016 00:36
martresc123 kirjutas:
Keegi tegeleb ploki puurimisega ja hoonimisega? Või siis teab kedagi kes tegeleks?
Ei tea, aga kui Tartu reisi paljuks ei peeta, siis võiks uurida siit näiteks:
www.astromoto.ee/hinnakiri/