2104 VFTS C20XE, holden, 1996 (kross)
2104 VFTS C20XE, holden, 1996 (kross)
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
hholden
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 03 Sept 2014 22:45
- Asukoht: Pärnu
- Autod: VAZ 21011, 2104 VFTS C20XE
- Kontakt:
2104 VFTS C20XE, holden, 1996 (kross)
Kuna sedaankerega kandilisi on ralliradadel küll, siis tekkis idee nn universaal tüüpi kerega rallikas ehitada. Ja et tulevikus adrenaliini lisada, siis proovida ka rallikrossi. Ehk siis juba eos võtta suund ehitada krossinõuetele vastav masin.
Mõeldud tehtud, sai hoovi lohistatud üks 04 (Lada Nova 21044 1996.a. eksport) mida ei ole kahju lõigata/ehitada - kuna plekid vähe laines ja usski närinud. Tänava masinaks oleks tööd liiga palju, seega hea toorik rallika ehitamiseks.
Mootor ja tehnika
Vahel oli 1,7i (mis juba uue omaniku leidnud). Peale läheb Opeli C20XE 110kW DOCH (esialgu jääb stock).
Käigukastiks tuleb ka midagi Opelilt.
Veermik ja sillad
Ette toruõõtsad, auto tagarattaid hakkab keerutama Volvo 200 seeria tagasild. Amortisaatorid ja vedrustus selgumisel. Roolikarp koos muude vidinatega jääb mängust välja - asendub roolilatiga.
Välimus
Tuled ja viled jäävad riiulisse või leiavad uue omaniku. Külge VFTS laiendid, skuubid ja põll. Kapott ja tagaluuk klaasfiibrist.
Sisu
Tehase istmed ja sisu välja, asemele turvapuur, korviste ja muud vidinad mis krossimasinale vaja.
Natuke fotomaterjali algsest olukorrast:
(see tagumine)
(seest)
(esituled)
(tagatuled)
(esiukse polstrid)
(tagumise ukse polstrid)
Mõeldud tehtud, sai hoovi lohistatud üks 04 (Lada Nova 21044 1996.a. eksport) mida ei ole kahju lõigata/ehitada - kuna plekid vähe laines ja usski närinud. Tänava masinaks oleks tööd liiga palju, seega hea toorik rallika ehitamiseks.
Mootor ja tehnika
Vahel oli 1,7i (mis juba uue omaniku leidnud). Peale läheb Opeli C20XE 110kW DOCH (esialgu jääb stock).
Käigukastiks tuleb ka midagi Opelilt.
Veermik ja sillad
Ette toruõõtsad, auto tagarattaid hakkab keerutama Volvo 200 seeria tagasild. Amortisaatorid ja vedrustus selgumisel. Roolikarp koos muude vidinatega jääb mängust välja - asendub roolilatiga.
Välimus
Tuled ja viled jäävad riiulisse või leiavad uue omaniku. Külge VFTS laiendid, skuubid ja põll. Kapott ja tagaluuk klaasfiibrist.
Sisu
Tehase istmed ja sisu välja, asemele turvapuur, korviste ja muud vidinad mis krossimasinale vaja.
Natuke fotomaterjali algsest olukorrast:
(see tagumine)
(seest)
(esituled)
(tagatuled)
(esiukse polstrid)
(tagumise ukse polstrid)
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
See punane peaks see masin olema ja müügis hetkel pole.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid213202
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... #pid213202
-
hholden
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 03 Sept 2014 22:45
- Asukoht: Pärnu
- Autod: VAZ 21011, 2104 VFTS C20XE
- Kontakt:
Punane sedaan müügis tõesti ei ole. Ilmselt jääb tulevikuski taustale või esiplaanile kuna on "toanaaber"
Moto ja kasti kaalu kommenteerida ei oska. Kuna C20XE pärit esivedulise pealt siis tuleb tagaveolise kast leida (täpne mark veel lahtine). Aga no - nii käe tunde järgi julgen öelda, et moto+kast on kokku 40-50kg raskem lada tehnikast. Siksi 1.6 on süles veetud seega arvan, et see üle 100kg vast ei ole. OPELi puhul annab kiire guugel vastuse f20 is 38 kilos, fully dressed C20XE is about 125-130.
Hetkel tahtmine suurem kui finants. Mingit ajagraafikut projektile seadnud ei ole, kuna argielu vajab ka elamist ning antud teema on hobivärk - kuid tulemus tuleb kindlasti
Ja mis nii noor enam, parimas nooruses sai sellist masinat ehitatud facebook.com/pulmaauto - GAZ-12 "ZIM"
Moto ja kasti kaalu kommenteerida ei oska. Kuna C20XE pärit esivedulise pealt siis tuleb tagaveolise kast leida (täpne mark veel lahtine). Aga no - nii käe tunde järgi julgen öelda, et moto+kast on kokku 40-50kg raskem lada tehnikast. Siksi 1.6 on süles veetud seega arvan, et see üle 100kg vast ei ole. OPELi puhul annab kiire guugel vastuse f20 is 38 kilos, fully dressed C20XE is about 125-130.
Hetkel tahtmine suurem kui finants. Mingit ajagraafikut projektile seadnud ei ole, kuna argielu vajab ka elamist ning antud teema on hobivärk - kuid tulemus tuleb kindlasti
Ja mis nii noor enam, parimas nooruses sai sellist masinat ehitatud facebook.com/pulmaauto - GAZ-12 "ZIM"
-
hholden
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 03 Sept 2014 22:45
- Asukoht: Pärnu
- Autod: VAZ 21011, 2104 VFTS C20XE
- Kontakt:
Kere pudinatest tühi, tuleb hakata põhja alt pigi nokkima (tuba pigist tühi juba) ja mõningaid haigeid kohti arstima hakata:
(ilmekas näide kuidas aur on läbi vakstust laekatte ja klaasvilla katusepleki sisepinnale kondenseerunud ning ei kuiva sealt enam ära - tulemus pildil)
(nagu ka varasemas postis mainisin et antud isendit ei ole kahju lõikuda kuna plekid vähe laines)
(mõned mädaplekid)
(ilmekas näide kuidas aur on läbi vakstust laekatte ja klaasvilla katusepleki sisepinnale kondenseerunud ning ei kuiva sealt enam ära - tulemus pildil)
(nagu ka varasemas postis mainisin et antud isendit ei ole kahju lõikuda kuna plekid vähe laines)
(mõned mädaplekid)
-
hholden
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 03 Sept 2014 22:45
- Asukoht: Pärnu
- Autod: VAZ 21011, 2104 VFTS C20XE
- Kontakt:
Vahepeal on ikka midagi tehtud ka - lõiketööd
(et teada saada millised kohad tuleb lappida ja millised kohad jäävad üldse mängust välja, tuli joonistama hakata)
(teiselpool asi lihtsam juba, lõige/šabloon ees)
(lõikekettaga joon üle käidud ja läks hästi - mädased nurgad jäävad mängust välja)
(sõbra soovitusel: tagaistuja põhjaplekid ka lännu, saab sirgem ja peab vähem pigi nokkima )
(et teada saada millised kohad tuleb lappida ja millised kohad jäävad üldse mängust välja, tuli joonistama hakata)
(teiselpool asi lihtsam juba, lõige/šabloon ees)
(lõikekettaga joon üle käidud ja läks hästi - mädased nurgad jäävad mängust välja)
(sõbra soovitusel: tagaistuja põhjaplekid ka lännu, saab sirgem ja peab vähem pigi nokkima )
-
hholden
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 46
- Liitunud: 03 Sept 2014 22:45
- Asukoht: Pärnu
- Autod: VAZ 21011, 2104 VFTS C20XE
- Kontakt:
Tükk aega vaikus olnud, kuid keretööd jätkuvad...
(küljekarbid vahetatud)
(..koos sisemiste vahelehtedega ja alates poolest kerest ka sisemine karp)
(..karbi otsad ilusti kinni)
(pakiruum ilusti ilmastikukindlaks)
(tuppa ka mõned lapid)
(rattale rohkem keeramisruumi ja tugevamaks)
(laterna jaoks lisaruum jäetud)
(eestvaade siis selline)
(küljekarbid vahetatud)
(..koos sisemiste vahelehtedega ja alates poolest kerest ka sisemine karp)
(..karbi otsad ilusti kinni)
(pakiruum ilusti ilmastikukindlaks)
(tuppa ka mõned lapid)
(rattale rohkem keeramisruumi ja tugevamaks)
(laterna jaoks lisaruum jäetud)
(eestvaade siis selline)