21053, AndreasS, 1994
21053, AndreasS, 1994
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
aAndreasS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
- Asukoht: Järva-Jaani
- Autod: Vaz 21053
Kuu aega on möödas ja tänaseks olen jõudnud kerekeevitamisega lõpuni. Peale seda võtsin auto täiesti planguks,mootori, juhtmestiku jm, mis enne külge jäi. Täna lõpetasin kere liivapritsitamise.
Eelmisel reedel oli küll 13. ja reede, aga kui vanarahvas ütleb, et halb päev, siis mul õnnestus saada hoopis ühelt vanahärralt hulga uusi osasid aitähh eest. Esmaspäeval tõin veel uue kapoti, pagasi luugi ja kõrvalistuja poolsed uksed, mis on uued, aga kuna neil ei ole värvi peal olnud, siis saavad need detailid samuti liivapritsiga tuttavaks.
Ja soojenduseradikat maha võttes tuli tore üllatus
Eelmisel reedel oli küll 13. ja reede, aga kui vanarahvas ütleb, et halb päev, siis mul õnnestus saada hoopis ühelt vanahärralt hulga uusi osasid aitähh eest. Esmaspäeval tõin veel uue kapoti, pagasi luugi ja kõrvalistuja poolsed uksed, mis on uued, aga kuna neil ei ole värvi peal olnud, siis saavad need detailid samuti liivapritsiga tuttavaks.
Ja soojenduseradikat maha võttes tuli tore üllatus
-
aAndreasS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
- Asukoht: Järva-Jaani
- Autod: Vaz 21053
Tere, vaikselt auto edeneb. Loodan, et juuni lõpuks saan sõitma.
Tänaseks on kõik krunditud, vajalikud kohad kivikaitsega ületehtud ja lihvitud, seest on ka juba värviall, vaja on ainult väljast värv peale saada, kuid ise ei julge seda riski võtta. Värv on ostetud ja selleks on Monte Carlo blue( Peaks midagi sellist tulema https://www.drive.net/r/lada/225437/).
Peale keretööde olen hoolega hankinud osasid, et hiljem kokku panek läheks kiiremini. Mõned pildid ka all pool .
Ja ootan soovitusi, mida põrandavaiba alla panna, et asi õige saaks!
Ja vahepeal panime sõbra 01-le taastatud mootori peale
Tänaseks on kõik krunditud, vajalikud kohad kivikaitsega ületehtud ja lihvitud, seest on ka juba värviall, vaja on ainult väljast värv peale saada, kuid ise ei julge seda riski võtta. Värv on ostetud ja selleks on Monte Carlo blue( Peaks midagi sellist tulema https://www.drive.net/r/lada/225437/).
Peale keretööde olen hoolega hankinud osasid, et hiljem kokku panek läheks kiiremini. Mõned pildid ka all pool .
Ja ootan soovitusi, mida põrandavaiba alla panna, et asi õige saaks!
Ja vahepeal panime sõbra 01-le taastatud mootori peale
-
aAndreasS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
- Asukoht: Järva-Jaani
- Autod: Vaz 21053
Kolme päeva pärast algab suvi ja eesmärgiks on saada Laadik selleks ajaks ÜV kõlblikuks.
Tänaseks on päris palju tehtud ja lõpp on lähedal. Tulemusi saab näha piltidelt. Vaja on veel stanged üle värvida, veermikuosad ära vahetada ja nipetnäpet mõne kohapealt timmida.
Tulevikus paaniks veel auto veidi madalamaks lasta, velgedele flantsid panna, ette põllepikendus ja taha VFTSi tiib. Ja eks ideid tuleb veel.
Nt kuna ma olen suhtelisel pikka kasvu, siis ei mahu parem jalg väga rooli ja käigukangi vahele, seega tuleb miskit seal ette võtta.
Tänaseks on päris palju tehtud ja lõpp on lähedal. Tulemusi saab näha piltidelt. Vaja on veel stanged üle värvida, veermikuosad ära vahetada ja nipetnäpet mõne kohapealt timmida.
Tulevikus paaniks veel auto veidi madalamaks lasta, velgedele flantsid panna, ette põllepikendus ja taha VFTSi tiib. Ja eks ideid tuleb veel.
Nt kuna ma olen suhtelisel pikka kasvu, siis ei mahu parem jalg väga rooli ja käigukangi vahele, seega tuleb miskit seal ette võtta.
- siim789
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 735
- Liitunud: 07 Apr 2006 18:56
- Asukoht: Rapla, Alu
- Autod: Vaz 2107 90a, Ford Taunus 81a, BMW e39 530dA Touring 00a
Mul oli sama mure. Lahendasin selle nii, et võtsin käigukangi küljest. Lõikasin rellakaga sellele jupile, mis kasti küljes on, Kõrvalistuja poole sälgu sisse, painutasin vahe kokku ja keevitasin ümberringi kinni. Seda on muidugi vähe viisakam teha, kui kast maas, ei pritsi salongi sädemeid täis. Tulemusena saab esimest käiku ilma jalga painutamata sisse pannaAndreasS kirjutas: Nt kuna ma olen suhtelisel pikka kasvu, siis ei mahu parem jalg väga rooli ja käigukangi vahele, seega tuleb miskit seal ette võtta.
-
aAndreasS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
- Asukoht: Järva-Jaani
- Autod: Vaz 21053
22. juunil käisin ülevaatusel, kui 750 km-ni oli kõik muretu, siis nüüd ütles ülesse genekas. Nimelt harjad on kulunud. Lähipäevil üritan leida kuskilt uue.
Üks pilt enne ülevaatusel minekut ka.
Ja siim789, kui kasti kunagi alt ära võtan, siis proovin. Martin13, eks sõbrapilti saab ka, kui siksid kuskil kokku saavad, kusjuures Danieli 02-ga sain pildile.
Üks pilt enne ülevaatusel minekut ka.
Ja siim789, kui kasti kunagi alt ära võtan, siis proovin. Martin13, eks sõbrapilti saab ka, kui siksid kuskil kokku saavad, kusjuures Danieli 02-ga sain pildile.
-
aAndreasS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
- Asukoht: Järva-Jaani
- Autod: Vaz 21053
Viimasest kirjutisest on palju mootoribensiini ära põletatud. Suve jooksul on sinine Lada sõitnud üle 7000 km ja tee äärde pole ta mind jätnud. Eks pisikesi mutripingutusi on vaja olnud teha, aga mite midagi märkimisväärset.
Kahtlemata on siks üks vahva sõiduriist ja selle pärast ootan ma ka juba talve, mitte selleks, et kurve sirgeks sõita vaid hoopis, et saaks ta gaaraži lükata ja kevadet ootama jätta juba veidi uuemas kuues.
Kevadeks tahaks uuendada salongi. 07 esimesed istmed juba ootavad, et saaks need sadulsepa juurde viia, aga enne on vaja veel tagumit seljatuge, millel oleks käetugi.
Ja mootor, möödasõitudel jääb ikka stokk 1,5 päris lahjaks . Olen mõelnud, et äkki paneks 1,7 pritsungi peale, aga ega ei ole väga lihtne leida seda mootorit, nii et eks siis kevadel ole näha, mis autost saanud on.
Mõned pildid siia juurde:
Kahtlemata on siks üks vahva sõiduriist ja selle pärast ootan ma ka juba talve, mitte selleks, et kurve sirgeks sõita vaid hoopis, et saaks ta gaaraži lükata ja kevadet ootama jätta juba veidi uuemas kuues.
Kevadeks tahaks uuendada salongi. 07 esimesed istmed juba ootavad, et saaks need sadulsepa juurde viia, aga enne on vaja veel tagumit seljatuge, millel oleks käetugi.
Ja mootor, möödasõitudel jääb ikka stokk 1,5 päris lahjaks . Olen mõelnud, et äkki paneks 1,7 pritsungi peale, aga ega ei ole väga lihtne leida seda mootorit, nii et eks siis kevadel ole näha, mis autost saanud on.
Mõned pildid siia juurde:
-
aAndreasS
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 71
- Liitunud: 19 Nov 2014 21:43
- Asukoht: Järva-Jaani
- Autod: Vaz 21053
Tänase pühapäeva sisustasin pikale veninud pisivigade kõrvaldamisega.
Kõigepeal sai tagumine stange sirgeks pandu, kohe poole viisakam .
Ülejäänud tegevus oli juba salongis. Jaanipäevaks sõitma saamise tuhin oli nii suur, et nii mõnigi elektriga töötav seade ei töötanud(signaal, puhur, sigaretisüütaja ja selle valgustus . Seega eemaldasin rooli ja armatuurist vajalikud osa, ajasin tunnikese juhtmeid taga ja korras need olidki.
Väike pildike ka
Kõigepeal sai tagumine stange sirgeks pandu, kohe poole viisakam .
Ülejäänud tegevus oli juba salongis. Jaanipäevaks sõitma saamise tuhin oli nii suur, et nii mõnigi elektriga töötav seade ei töötanud(signaal, puhur, sigaretisüütaja ja selle valgustus . Seega eemaldasin rooli ja armatuurist vajalikud osa, ajasin tunnikese juhtmeid taga ja korras need olidki.
Väike pildike ka