2101, Ronn, 1982
2101, Ronn, 1982
- Ronn
- Ladaklubi Juhatus
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22 Jaan 2003 22:41
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 21043 - 2.0L
- Kontakt:
2101, Ronn, 1982
Vaz 2101
1982
Mootor 1.2 44kw ... nii pisikest pole varem olnud
1982
Mootor 1.2 44kw ... nii pisikest pole varem olnud
- atzkarik
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 785
- Liitunud: 01 Aug 2005 20:52
- Asukoht: Tallinn(Kalinini rajoon)/Männiku laiali garage
- Autod: vaz 2101,2107
reiner kirjutas:Piisab küll sulle juRonn kirjutas: Mootor 1.2 44kw ... nii pisikest pole varem olnud
Olen ise sõitnud väga kohvi 1,2 pea aegu pool aastat max kiiruseks oli 100 see saavutatud siis mäest alla ja käik välja kui käigu sisse jätsid siis üle 95 ei läinud
Aga huvitav kogemus oli soovitan!
Võistlusauto ei saa mitte kunagi valmis, ta läheb ühel hetkel lihtsalt starti!
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Olku krt:) jäta järgi, muidu
varsti pole enam ühtegi siksi võtta millel midagi standart oleks
-läheb mees kopikat ostma soov.ee kuulutuse peale ja no tee või tina, ei saagi 95-ga sõita sest keegi krt on 300sed nukad peale pand ja kolvid kaanes kinni:D
eriti veel sellised uunikumid nagu 01
Aga edu masinaga, tundb täitsa elujõuline aparaat ja värv ka selline huvitav.
Mina sõitsin 2007a. punase 1200-sega jääradu, niva nukk oli peal ja kellelegi jalgu ei jäänd (13" ratas liimitud naastudega + 4.44), mõni karikas ikka tuli, aga rooli pead kiiremaks tegema ja silda veits ette nihutama et järeljooksu 6+ saada, ei jõua rajal ära keerata seda rooli muidu:) kui just higiseks ajamine eesmärk pole
varsti pole enam ühtegi siksi võtta millel midagi standart oleks
-läheb mees kopikat ostma soov.ee kuulutuse peale ja no tee või tina, ei saagi 95-ga sõita sest keegi krt on 300sed nukad peale pand ja kolvid kaanes kinni:D
eriti veel sellised uunikumid nagu 01
Aga edu masinaga, tundb täitsa elujõuline aparaat ja värv ka selline huvitav.
Mina sõitsin 2007a. punase 1200-sega jääradu, niva nukk oli peal ja kellelegi jalgu ei jäänd (13" ratas liimitud naastudega + 4.44), mõni karikas ikka tuli, aga rooli pead kiiremaks tegema ja silda veits ette nihutama et järeljooksu 6+ saada, ei jõua rajal ära keerata seda rooli muidu:) kui just higiseks ajamine eesmärk pole
Festina lente!
-
oolaaf
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 4924
- Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
- Asukoht: nõmme
- Autod: 2105 s1300, 1119
jajah Siim, täiesti standard auto saab siis olema kui veel need sinu poolt pakutud muudatused ära teha...
Tegelikult ei salli ma standard lada mootorit mitte silma otsas ka - eriti väikseid mootoreid.
Paljas surveastme tõstmine +256 nukk + väike viilimine kaanes annab ka 1200-1300 mootorile hoopis teise mineku.
Sealjuures kütusekulus ja madala otsa väändes kaotamata...
Tegelikult ei salli ma standard lada mootorit mitte silma otsas ka - eriti väikseid mootoreid.
Paljas surveastme tõstmine +256 nukk + väike viilimine kaanes annab ka 1200-1300 mootorile hoopis teise mineku.
Sealjuures kütusekulus ja madala otsa väändes kaotamata...
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
"90 percent of carb problems are ignition related.."