Rajapäev Vasalemma krossirajal 18.10.2014 Kohad täis!Kooskõlastatud EAL-iga: nr 18102
Rajapäev Vasalemma krossirajal 18.10.2014 Kohad täis!Kooskõlastatud EAL-iga: nr 18102
-
wWalter
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 502
- Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
- Asukoht: Tallinn, Kohila
- Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.
Rajapäev Vasalemma krossirajal 18.10.2014 Kohad täis!Kooskõlastatud EAL-iga: nr 18102
Seekord siis Vasalemmas.
JUHEND
Aeg ja koht:
- Rajapäev toimub laupäeval 18.10.2014, Vasalemma krossirajal
- Rajakate: kruus, asfalt
- Kohapeal algab osalejate registreerimine kell 09.00
- Proovisõidud 09.00-10.00
- Tehniline kontroll 09.00-10.00
- Osalejate koosolek 10.00
- Ajasõidud orienteeruvalt 10.15-17.00
Korraldaja andmed:
- Rajapäeva korraldab Eesti Ladaklubi
- Ürituse juht: Tiit Reinaas, 53911182
- Tehniline kontroll: Tiit Reinaas,Olavi Seli, Kaido Reisser
- Ohutus-julgestusülem: Mikk Talvik
- Peaajamõõtja: Hendrik Tõnsau
Registreerimine ja osavõtutasu:
- Starti lubatakse kuni 40 osalejat
-
Osavõtumaks 15 EUR, Ladaklubi Liige 12 EURi. Maksta rajapäeval sularahas täpse rahaga!
- Osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust.
- Rajapäevast võib osa võtta ka muu automargi esindaja.
- Rajapäeva jooksul on rajale lubatud ainult osalejad.
- Pealtvaatajatele on sissepääs tasuta.
Ajavõtt:
- Elektrooniline
- Stopperiga
Ürituse käik:
- Start vastavalt stardinimekirjale (ürituse päeval infostendil)
- Start lipuga (paigaltstart)
- Aega võetakse 3 esimest ringi
- Sõidetakse 3 vooru
- Korraga lastakse rajale 2 autot, stardiintervall on umbes pool ringi
- Möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või on rajalt väljas
- Takistuse korral saab tagumine auto lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused:
- Rehvid - tänava legaalsed ja asfaldi slikk rehvid. Spetsiaalrehvide (kruusa, m+s, jääpiik rehvid) kasutamine KEELATUD.
- Kõik ümberehitused on lubatud
- Korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul. Igasugune vedelikuleke välistab rajale saamise!
- Kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- Kinnine jalanõu ja pikade varukatega riietus kohustuslik, plätudes ja lühikestes pükstes rajale ei lasta
Lisatingimused:
- Kõik osalevad omal vastutusel.
- Korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- Korraldajatel on õigus eemaldada ohtlik osavõtja kogu ürituse jooksul
- Iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutab alla omavastutuse dokumendile, alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu
- Osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest
- Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Kel kindel plaan tulla sõitma, siis palun andke sellest siin teemas teada või tiitreinaas@hot.ee
Kirjutage juurde ka automudel ning mootori litraaž
Osalejad:
Lada-d:
1. Egert 2107 1600cc
2. Lauri Vadi Lada Samara 1600
3-4. Sulev 2x 2106 1300
5-6. Risto 2x VAZ 2107, 1452cc
7. Aivo Vaz 2108 1.6
8. Kaido Vaz 21063 1.3l
9. Alar Vaz 2106 1.8
10. Olaaf 2105 1690cc
11. atzkarik 21063 1,8L
12. siim789 2107 1,6
13. hunter 21013 1300
14-15. RistoR + RistoL ..... vaz 2107 1452cc
16. margoni 2107 1600
17.
18. mopeed 2101 1600 cc
19-20. Rain ja Olavi 2106 1700cc
21. Hautz 2101 1,8is
22-23. Reiner+1 2107, 1.6
24. Hendu Lada 112, 1500cc, 16V
25-26. Sansa ja IngmarSid 21011 1600cc
27-28. Rannamäe, Kapa 2105 1300S
29. Dasf 2105 1700
30. jaaniuss 2105 ,1600cc
Muud masinad:
ca 10tk
Oliver Ford Escort 2.0
Mihkel mb 190 84a 2,0
Lennart Toyota Corolla 1.6
Martin VW Golf II 1,8l
kriss-sten sierra 2.0
rautamkr sierra 2.0
m-rally azlk 2140 1,5l
VFTS3 Honda Civic 1600
likoor Iž 412 - 1,5L
JUHEND
Aeg ja koht:
- Rajapäev toimub laupäeval 18.10.2014, Vasalemma krossirajal
- Rajakate: kruus, asfalt
- Kohapeal algab osalejate registreerimine kell 09.00
- Proovisõidud 09.00-10.00
- Tehniline kontroll 09.00-10.00
- Osalejate koosolek 10.00
- Ajasõidud orienteeruvalt 10.15-17.00
Korraldaja andmed:
- Rajapäeva korraldab Eesti Ladaklubi
- Ürituse juht: Tiit Reinaas, 53911182
- Tehniline kontroll: Tiit Reinaas,Olavi Seli, Kaido Reisser
- Ohutus-julgestusülem: Mikk Talvik
- Peaajamõõtja: Hendrik Tõnsau
Registreerimine ja osavõtutasu:
- Starti lubatakse kuni 40 osalejat
-
Osavõtumaks 15 EUR, Ladaklubi Liige 12 EURi. Maksta rajapäeval sularahas täpse rahaga!
- Osavõtumaks peab olema makstud enne võistleja esimese treeningsõidu algust.
- Rajapäevast võib osa võtta ka muu automargi esindaja.
- Rajapäeva jooksul on rajale lubatud ainult osalejad.
- Pealtvaatajatele on sissepääs tasuta.
Ajavõtt:
- Elektrooniline
- Stopperiga
Ürituse käik:
- Start vastavalt stardinimekirjale (ürituse päeval infostendil)
- Start lipuga (paigaltstart)
- Aega võetakse 3 esimest ringi
- Sõidetakse 3 vooru
- Korraga lastakse rajale 2 autot, stardiintervall on umbes pool ringi
- Möödasõit on lubatud ainult sel juhul, kui esimene auto seisab või on rajalt väljas
- Takistuse korral saab tagumine auto lisasõidu (juhul kui möödasõidureeglit ei ole rikutud)
Tehnilised tingimused:
- Rehvid - tänava legaalsed ja asfaldi slikk rehvid. Spetsiaalrehvide (kruusa, m+s, jääpiik rehvid) kasutamine KEELATUD.
- Kõik ümberehitused on lubatud
- Korraldajatel on õigus eemaldada võistluselt ohtlik (tehniliselt) auto kogu võistluspäeva jooksul. Igasugune vedelikuleke välistab rajale saamise!
- Kiiver ja kinnitatud turvavöö on kohustuslikud (ka kõrvalistujal)
- Kinnine jalanõu ja pikade varukatega riietus kohustuslik, plätudes ja lühikestes pükstes rajale ei lasta
Lisatingimused:
- Kõik osalevad omal vastutusel.
- Korraldaja ja raja omanik ei vastuta võimalike õnnetuste ning nende tagajärgede eest
- Korraldajatel on õigus eemaldada ohtlik osavõtja kogu ürituse jooksul
- Iga osaleja (piloot ja ka kõrvalistuja/jad) kirjutab alla omavastutuse dokumendile, alaealise osaleja eest annab allkirja vastutav täiskasvanu
- Osaleja vastutab ainuisikuliselt ja täies ulatuses tema poolt rikutud ürituse korraldamisel kasutatava inventari eest
- Ürituse korraldaja jätab endale õiguse muuta eelpool toodud tingimusi.
Kel kindel plaan tulla sõitma, siis palun andke sellest siin teemas teada või tiitreinaas@hot.ee
Kirjutage juurde ka automudel ning mootori litraaž
Osalejad:
Lada-d:
1. Egert 2107 1600cc
2. Lauri Vadi Lada Samara 1600
3-4. Sulev 2x 2106 1300
5-6. Risto 2x VAZ 2107, 1452cc
7. Aivo Vaz 2108 1.6
8. Kaido Vaz 21063 1.3l
9. Alar Vaz 2106 1.8
10. Olaaf 2105 1690cc
11. atzkarik 21063 1,8L
12. siim789 2107 1,6
13. hunter 21013 1300
14-15. RistoR + RistoL ..... vaz 2107 1452cc
16. margoni 2107 1600
17.
18. mopeed 2101 1600 cc
19-20. Rain ja Olavi 2106 1700cc
21. Hautz 2101 1,8is
22-23. Reiner+1 2107, 1.6
24. Hendu Lada 112, 1500cc, 16V
25-26. Sansa ja IngmarSid 21011 1600cc
27-28. Rannamäe, Kapa 2105 1300S
29. Dasf 2105 1700
30. jaaniuss 2105 ,1600cc
Muud masinad:
ca 10tk
Oliver Ford Escort 2.0
Mihkel mb 190 84a 2,0
Lennart Toyota Corolla 1.6
Martin VW Golf II 1,8l
kriss-sten sierra 2.0
rautamkr sierra 2.0
m-rally azlk 2140 1,5l
VFTS3 Honda Civic 1600
likoor Iž 412 - 1,5L
MännikuLaiali.
-
kkriss-sten
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 213
- Liitunud: 15 Aug 2011 14:36
- Asukoht: Keila
- Autod: lada 21063 85a
- tafffguy
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 26
- Liitunud: 26 Okt 2012 17:22
- Asukoht: Türi/Tallinn
- Autod: Lada 21051
Tere!
Vabandan ette, kui sellised küsimused jms. siia teemasse ei sobi, kuid oleksin väga huvitatud rajapäeval osalemisest, aga kuna ei ole peale lume/jääradade võistlustel käinud, siis tekkisid mõned küsimused, milledele vastust loodaksin saada.
Küsida tahtsin eelkõige raja olukorra kohta, kui mul on tavaline originaal seisukorras 21051, siis kas seal rajal sõites võib auto veermiku jms sellist kõvasti rikkuda, et kui palju seal mingeid n.ö hüppeid või muud sellist olla võib? Loomulikult ei mõtle ma seda, et auto ei tohi tolmusekski saada, lihtsalt uurin üldist seisukorda, et autot päris ära mitte lõhkuda ning sellest tulenevalt kohe järgmine küsimus, kui mul on tavaline 1.2 mootor, aga jääraja kogemust paari aasta jagu, siis kas sellisel võistlusel üldse on oluline see, mis mootor peal on, kas ma olen ainuke selle 1.2´ga(tundub lihtsalt, et kõigil vähemalt 1.7´med aiste vahel), kas võin konkureerida üldse? Ja viimane küsimus, et kas võistlusel on kohustuslik kiiver?
Küsimused tunduvad väga võhiklikud, kuid mulle lihtsalt meeldib alati, kui tean natukene sealset olukorda ette, ning päris võõras kruusa peal ka ei ole, metsa vahel käidud piisavalt, üldine küsimus olekski see: "kui palju mu auto seal kannatada saaks"?
Vabandan veel sellise segase jutu eest
Ette tänades
Taavi
Vabandan ette, kui sellised küsimused jms. siia teemasse ei sobi, kuid oleksin väga huvitatud rajapäeval osalemisest, aga kuna ei ole peale lume/jääradade võistlustel käinud, siis tekkisid mõned küsimused, milledele vastust loodaksin saada.
Küsida tahtsin eelkõige raja olukorra kohta, kui mul on tavaline originaal seisukorras 21051, siis kas seal rajal sõites võib auto veermiku jms sellist kõvasti rikkuda, et kui palju seal mingeid n.ö hüppeid või muud sellist olla võib? Loomulikult ei mõtle ma seda, et auto ei tohi tolmusekski saada, lihtsalt uurin üldist seisukorda, et autot päris ära mitte lõhkuda ning sellest tulenevalt kohe järgmine küsimus, kui mul on tavaline 1.2 mootor, aga jääraja kogemust paari aasta jagu, siis kas sellisel võistlusel üldse on oluline see, mis mootor peal on, kas ma olen ainuke selle 1.2´ga(tundub lihtsalt, et kõigil vähemalt 1.7´med aiste vahel), kas võin konkureerida üldse? Ja viimane küsimus, et kas võistlusel on kohustuslik kiiver?
Küsimused tunduvad väga võhiklikud, kuid mulle lihtsalt meeldib alati, kui tean natukene sealset olukorda ette, ning päris võõras kruusa peal ka ei ole, metsa vahel käidud piisavalt, üldine küsimus olekski see: "kui palju mu auto seal kannatada saaks"?
Vabandan veel sellise segase jutu eest
Ette tänades
Taavi
-
pPriidic
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 614
- Liitunud: 14 Mär 2002 00:25
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Samara Baltic
1. Raja seisukord: https://www.youtube.com/watch?v=dV5WNFNHrQo
Rajal vähemalt 2 hüpekat, videos olerexi lippude vahel 1:28 ja asfaldi osa alguses 1:42, mäest alla... mõned kohad viskavad veel.
Auto lõhkumine on kinni ikka tihendis rooli ja istme vahel, olenemata rajast.
2. Mootoril pole vahet, tähtis pole võit vaid osavõtt! Oma auto parema tunnetuse saamine, testimine ja juhtimisvõtete parandamine võiks olla märksõnad rajapäeva puhul.
3. Juhendis esimeses postitus ju kirjas, KIIVER on kohustuslik ja täiesti elementaarne.
Rajal vähemalt 2 hüpekat, videos olerexi lippude vahel 1:28 ja asfaldi osa alguses 1:42, mäest alla... mõned kohad viskavad veel.
Auto lõhkumine on kinni ikka tihendis rooli ja istme vahel, olenemata rajast.
2. Mootoril pole vahet, tähtis pole võit vaid osavõtt! Oma auto parema tunnetuse saamine, testimine ja juhtimisvõtete parandamine võiks olla märksõnad rajapäeva puhul.
3. Juhendis esimeses postitus ju kirjas, KIIVER on kohustuslik ja täiesti elementaarne.
9x mõtle, 1x postita!!!