2105 VFTS, Wheelman
2105 VFTS, Wheelman
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Aitäh.
Kehala uus osa oli viisakalt öeldes pigem kivirahnude hunnik kui ralli rada. Hüped olid ka eelmiste aastatega karmimaks tehtud. Ülejäänud katsed täitsa enam vähem... vähemalt esimesel läbimisel. Ja tehnika hakkab ka tõesti selle lõhkumisega harjuma vaikselt
Korv ja hooratas vanakooli oma ketas sellest sajandist
Kehala uus osa oli viisakalt öeldes pigem kivirahnude hunnik kui ralli rada. Hüped olid ka eelmiste aastatega karmimaks tehtud. Ülejäänud katsed täitsa enam vähem... vähemalt esimesel läbimisel. Ja tehnika hakkab ka tõesti selle lõhkumisega harjuma vaikselt
Korv ja hooratas vanakooli oma ketas sellest sajandist
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Vahe peal pikk postitus paus olnud, aga töö pole kaugeltki lõppenud
Auto on vahel koju toonud 2014a. E9 Eesti meistrivõistluste 1 koha ja 2015a. tuli leppida mõningate tehniliste rikkete tõttu 2 kohaga kokkuvõttes.
Ja tänutäheks autole on saadetud Weberid väljateenitud puhkusele ja asentatud pritsega. Lisan varsti ka pildi materjali.
Enne uut hooaega on plaan uus mootor teha kuna vana sai Saaremaal otsa ja roolikarp vahetada roolilatti vastu. Samuti on soov bilstein amordid puhkusele saata ja coiloverid alla saada, aga ilmselt töö liiga kulukas ja mahukas hetkel.
Samuti saab meie tegemisi jälgida Fännilehel:
https://www.facebook.com/RMeusKVana/?fref=ts
Saaaremaast väike onboerd liikuv pilt kah
https://www.youtube.com/watch?v=IRewdkILzGc
Auto on vahel koju toonud 2014a. E9 Eesti meistrivõistluste 1 koha ja 2015a. tuli leppida mõningate tehniliste rikkete tõttu 2 kohaga kokkuvõttes.
Ja tänutäheks autole on saadetud Weberid väljateenitud puhkusele ja asentatud pritsega. Lisan varsti ka pildi materjali.
Enne uut hooaega on plaan uus mootor teha kuna vana sai Saaremaal otsa ja roolikarp vahetada roolilatti vastu. Samuti on soov bilstein amordid puhkusele saata ja coiloverid alla saada, aga ilmselt töö liiga kulukas ja mahukas hetkel.
Samuti saab meie tegemisi jälgida Fännilehel:
https://www.facebook.com/RMeusKVana/?fref=ts
Saaaremaast väike onboerd liikuv pilt kah
https://www.youtube.com/watch?v=IRewdkILzGc
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Üldsusele pakuks kindlasti huvi hinnaskaala
karpad vs pritsung?
Kogu summas, et siis teab millega arvestada, kui mõttes karburaatorid pritsungi vastu vahetada.
Mind aga huvitaks kas pingis ka käisite? Vahva oleks teada kuidas oli graafik karpadega vs nüüd. (eeldusel et s.a. nukid jms samaks jäid)
võib ka ps'i
Edu!
karpad vs pritsung?
Kogu summas, et siis teab millega arvestada, kui mõttes karburaatorid pritsungi vastu vahetada.
Mind aga huvitaks kas pingis ka käisite? Vahva oleks teada kuidas oli graafik karpadega vs nüüd. (eeldusel et s.a. nukid jms samaks jäid)
võib ka ps'i
Edu!
Festina lente!
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Pritsungi materjali/juppide arvutus lihtne. Jenvey trottlid (uued) 550€ pluss küttelatt ja rõhuregulaator ning korralik kütuse pump ca 200€ + voolikud ja muud pudi. Pihustid valib vastavalt mootorile alates 100€. Weberi/Jenvey trottlite kollektor ca 200€. Korralik aju/juhtmed alates 600€ ning häälestamine.
Uute juppide näol hakkab nö racing pritsung ca 2000€, kasutatuna tasub ka osta, kuid turul väga vähe liikvel ning järelturu hinnad kõrged. Tihti mõtekam uus kit osta.
Autost ise siis, väga korralik sile rallimasin tundub olema! Liigub vist sama edevalt!
Uute juppide näol hakkab nö racing pritsung ca 2000€, kasutatuna tasub ka osta, kuid turul väga vähe liikvel ning järelturu hinnad kõrged. Tihti mõtekam uus kit osta.
Autost ise siis, väga korralik sile rallimasin tundub olema! Liigub vist sama edevalt!
-
cccve
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 654
- Liitunud: 01 Apr 2006 16:07
- Asukoht: Viljandimaa
- Autod: Lada Samara Carlota, Lada Samara S1600, Lada VFTS
Minu kaheksal läks maksma Jenwey, kollektorid, pumbad, pihustid jms kogu komplekt koos juhtmestiku ja ajuga 2100euri.VäikeMägilane kirjutas:Üldsusele pakuks kindlasti huvi hinnaskaala
karpad vs pritsung?
Kogu summas, et siis teab millega arvestada, kui mõttes karburaatorid pritsungi vastu vahetada.
Mind aga huvitaks kas pingis ka käisite? Vahva oleks teada kuidas oli graafik karpadega vs nüüd. (eeldusel et s.a. nukid jms samaks jäid)
võib ka ps'i
Edu!
Lihtsalt näiteks.
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Kui ise osata kogu install teha, siis jääb jupi hind kuskile 2000+ kanti ja häälestus kuskil 600-800.
Stendis käidud nii karpa ja pritsega mõlemaga saadud 140HP, aga graafik pritsega kindlasti sujuvam ja sõita ka tunduvalt parem. Ja see lõputunu näiv karpade häälestus on lõpuks lõpenud, mis ilmselt üks suurimaid plusse.
Coilide puhul peab jah püstakud ümber lõikama, et siis mingi BMW või lääneauto omad alla mahuks.
Stendis käidud nii karpa ja pritsega mõlemaga saadud 140HP, aga graafik pritsega kindlasti sujuvam ja sõita ka tunduvalt parem. Ja see lõputunu näiv karpade häälestus on lõpuks lõpenud, mis ilmselt üks suurimaid plusse.
Coilide puhul peab jah püstakud ümber lõikama, et siis mingi BMW või lääneauto omad alla mahuks.
- wheelman
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 27
- Liitunud: 21 Juul 2010 11:50
- Asukoht: Tartu/Tallinn
- Autod: Et saada kontakti müüvate ja ostvate kasutajatega.
Võimalik, kuid ise pole veel sellist ehitusviisi leidnud 8V puhul... ilmselt kannatab ka töökindlus sellise hobusega. Samuti ilmselt oleneb kus mõõdetud, olen ise kolmes kohas käinud. EPA ja Vanaselja näidud itentsed, aga Liguri oma umbes +15-20hp. Väidetavalt arvutab üks rattast jõudu ja teine mootorist.
Uus mootor hetkel tegemisel ning soov on ikka rohkem hobuseid kätte saada, aga ennustada ei julge veel midagai.
Uus mootor hetkel tegemisel ning soov on ikka rohkem hobuseid kätte saada, aga ennustada ei julge veel midagai.
- VäikeMägilane
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 1473
- Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
- Asukoht: Mägi-Eesti
- Autod: 2107, Niva, VFTS
- Kontakt:
Krt see 180+ tagarattast ja Lada kaanest on veits kahtlane küll. Aga las ta jääda.
Üks asi on number, teine asi on mis pööretel see kõik on kätte-saadav ja kaua see pull kestab. Samuti on autorallis oluline ka vääne ja kus ned omavahel võimuga kohtuvad. Ei ole mingit mõtet suuri numbreid taga ajada, kui seda saad ainult 1000pöörde raadiuses kasutada.
Autorallis oleks hea, kui mootor kestaks, on seal 130-140-150, pole väga vahet. Sõidab legend ja koostöö pilootide vahel.
Aga tänud informeerimast, suurusjärgud teada.
Edu!
Üks asi on number, teine asi on mis pööretel see kõik on kätte-saadav ja kaua see pull kestab. Samuti on autorallis oluline ka vääne ja kus ned omavahel võimuga kohtuvad. Ei ole mingit mõtet suuri numbreid taga ajada, kui seda saad ainult 1000pöörde raadiuses kasutada.
Autorallis oleks hea, kui mootor kestaks, on seal 130-140-150, pole väga vahet. Sõidab legend ja koostöö pilootide vahel.
Aga tänud informeerimast, suurusjärgud teada.
Edu!
Festina lente!