2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
2107 VFTS-line, 01vaz01, 1994
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Meil siin paar masinat krossi sõidavad ja orig kepsud ja poldid. Sõidetud 8k rpm ja pole laiali lennanud veel. Ime kombel! Inglise foorumid kirjutavad, et orig kepsuga 8k rpm pidavat veel kannatama. Ise proovima ei hakka lähvad kohe h profiil sepis kepsud ARP poltidega mis tootja andmeil 700hp ja 10k rpm kannatavad.
Zajetz - sul eriti kähku tekkisid probleemid siis. Enda mootor enne pulkadeks võtmist käis ka korduvalt 7500rpm ja ei täheldanud midagi halba.
Zajetz - sul eriti kähku tekkisid probleemid siis. Enda mootor enne pulkadeks võtmist käis ka korduvalt 7500rpm ja ei täheldanud midagi halba.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Asjad jälle gramm edasi arenenud. Rooli osa nüüd valmis ning auto KEERAB Ja tundub, et väga hästi keerab. Võrreldes originaal lada roolikarbiga. Mõõdetud siis nurga mõõtjaga küljekarbi alumisest valtsist, originaal Lada rooli süsteem keerab umbes/täpselt 30kraadi ning minu autol olev custom made by myself keerab 36kraadi. Sellesmõttes roolilatt keerab just nii palju kui saab nende õõtsadega, et ei hakka kuskile vastu käima ja piirajaks lati enda lock.
Roolisammas ja võimendi paigas. Võimendit sai korralikult lõigatud ja kohandatud, lisatud võllile ka laager ja tulemus sai korralik jäik roolisammas.
Latt ise sai algul paika keeratud vw originaal kinnitus kummi patjadega ning klambritega, kuid need on mõtetud, annab latil liikuda mõni mm ja teeb roolisüsteemi taas lodevaks (ei soovita kellegil isegi proovida). Tegin ise uued klambrid ning nüüd latt korralikud fikseeritud ja pole mingisugust pehmet osa rooli ülekendel ratastele. Sõitnud pole kuid kohapeal tundub hea.
Esi koopas olev aparatuur peaks nüüd jääma selline. (Amordi panen hiljem)
Motoga niimoodi lood, et alumine ots koos ja kaan ka valmis ning vaja meistri-mehe käest ära tuua. Siis saab UUE korraliku ajami vahele tõsta
Roolisammas ja võimendi paigas. Võimendit sai korralikult lõigatud ja kohandatud, lisatud võllile ka laager ja tulemus sai korralik jäik roolisammas.
Latt ise sai algul paika keeratud vw originaal kinnitus kummi patjadega ning klambritega, kuid need on mõtetud, annab latil liikuda mõni mm ja teeb roolisüsteemi taas lodevaks (ei soovita kellegil isegi proovida). Tegin ise uued klambrid ning nüüd latt korralikud fikseeritud ja pole mingisugust pehmet osa rooli ülekendel ratastele. Sõitnud pole kuid kohapeal tundub hea.
Esi koopas olev aparatuur peaks nüüd jääma selline. (Amordi panen hiljem)
Motoga niimoodi lood, et alumine ots koos ja kaan ka valmis ning vaja meistri-mehe käest ära tuua. Siis saab UUE korraliku ajami vahele tõsta
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Algul ime lihtne stabika paigaldus lõppes korraliku vandumisega ning tahtmine tekkis juba see varras nii kaugele saata kui lendab.. Sest need polu puksid ei lähe originaal suuruses mingit moodi stabika kronsade vahele isegi pressides jne... Kronsad originaalid ning pulbervärvitud, kuid see ei tohiks lugeda. Võrdlesin uue, aga tehase originaal puksiga oli polu samas mõõdus, kuid kõvasti kangem. Seega kätte relakas ja kergelt igast küljest puks väiksemaks ning nii õnnestus stabika kinnitus klambrid peale saada ja vedas siiski veel puksid ilusti pinge alla.
Foto süüdistus
Laiendid installitud
Siit sealt nendelegi kerge relakas, aga sobivad suurespildis väga hästi ma arvan!!! Parimad mida siiani paigaldanud olen. Ja kellel laiendi soovi siis ikka minult saab neid.
Katuse tiib sobib VFTS stiilis masinale nagu rusikas silma vms auku
Tagarattad on ikka eriti tobedalt kõhuall.. sinna plaanis ca 5cm klotsid vahele teha ja parema offsetiga veljed otsida. Ees lada orig plekiga isegi täitsa ok, kuid valukaga peaks saama õige laiuse kätte.
Foto süüdistus
Laiendid installitud
Siit sealt nendelegi kerge relakas, aga sobivad suurespildis väga hästi ma arvan!!! Parimad mida siiani paigaldanud olen. Ja kellel laiendi soovi siis ikka minult saab neid.
Katuse tiib sobib VFTS stiilis masinale nagu rusikas silma vms auku
Tagarattad on ikka eriti tobedalt kõhuall.. sinna plaanis ca 5cm klotsid vahele teha ja parema offsetiga veljed otsida. Ees lada orig plekiga isegi täitsa ok, kuid valukaga peaks saama õige laiuse kätte.
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Vaja veel uut siduri ketast (õige nuudiga) siis saan moto k.kastiga omale kohale, kus need loodetavasti ka nüüd jäävad. Ei ole viitsimist kõike maha ja peale kruvida 7xkorda, nagu enamus asjadega kipub olema...
Mootor koos, inspiratsiooniks oli tsikli moto välimus. Et peab üleni must
olema
Klapikambri kaanega sai korralikult kino, esialgu lasin liivaga puhtaks, siis esimest korda pulbrisse (oranziks). Miskipärast ei jäänud kinni ja tuli suurte tükkidena maha, siis uuesti puhtaks soodaga ja veelkord pulbrisse, et mis jama see on (oranziks). Ikka sama ja uuesti soodaga haljaks. Tuli mõte et kergema vastupanu teed ja aerosooliga hapekas+krunt+pinnakas (punane) ja tulemus - nagu kraabitav loterii tuli maha Uuesti liivaga puhtaks ja edasi korralikud kahekomponentsed metalli/auto värvid ikka püssiga õigesti peale krunt + pinnakas (mustaks) siis ahju kõrvale kuivama asetades kukkus kaan maha ja värv nässus ning servas pragu 1,5cm No mis üli si..sti see uuesti. Liiva prits ja keevitusse ja uuesti krunt + pinnakas (mustaks) kõik nagu toimis kuid krt lasin ühe külje voolama ning ei suutnud seda ka taluda ja uuesti lihvisin jooksu maha ning Viimaseks korraks oli juba kogemust nii palju tulnud, et sai asi hea endal tuleb ka naer peale!
Klapikambri kaanel sai tehtud veel karteri tuulutuse modifikatsioon nö. (Breather mod) c20xe teema.
Kaanel käis Tarvi, klapid üle, uued klapisääretihendid ning hürdotõukurid mehaaniliseks, tihendi pind lihvitud. Kanalid porditud.
Radikas ka omal kohal kinni ning vendid ka küljes. Selline organ peaks piisavalt jahutama!
Mootor koos, inspiratsiooniks oli tsikli moto välimus. Et peab üleni must
olema
Klapikambri kaanega sai korralikult kino, esialgu lasin liivaga puhtaks, siis esimest korda pulbrisse (oranziks). Miskipärast ei jäänud kinni ja tuli suurte tükkidena maha, siis uuesti puhtaks soodaga ja veelkord pulbrisse, et mis jama see on (oranziks). Ikka sama ja uuesti soodaga haljaks. Tuli mõte et kergema vastupanu teed ja aerosooliga hapekas+krunt+pinnakas (punane) ja tulemus - nagu kraabitav loterii tuli maha Uuesti liivaga puhtaks ja edasi korralikud kahekomponentsed metalli/auto värvid ikka püssiga õigesti peale krunt + pinnakas (mustaks) siis ahju kõrvale kuivama asetades kukkus kaan maha ja värv nässus ning servas pragu 1,5cm No mis üli si..sti see uuesti. Liiva prits ja keevitusse ja uuesti krunt + pinnakas (mustaks) kõik nagu toimis kuid krt lasin ühe külje voolama ning ei suutnud seda ka taluda ja uuesti lihvisin jooksu maha ning Viimaseks korraks oli juba kogemust nii palju tulnud, et sai asi hea endal tuleb ka naer peale!
Klapikambri kaanel sai tehtud veel karteri tuulutuse modifikatsioon nö. (Breather mod) c20xe teema.
Kaanel käis Tarvi, klapid üle, uued klapisääretihendid ning hürdotõukurid mehaaniliseks, tihendi pind lihvitud. Kanalid porditud.
Radikas ka omal kohal kinni ning vendid ka küljes. Selline organ peaks piisavalt jahutama!
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Tänud julgustuse eest Trottlid oleks muidugi kirss tordi peal seal. Hetkel plaan suht stock motoga auto sõitma saada. Eks näeb mis tulevik toob. Kuid endal liigub mõte ikka, et Jenveyd peale, sellega kaasneb ka hulga muud kulu nagu kõrgemad sepis kolvid, nukad/reg rattad, korralik aju/moto juhtimis süsteem. Plaan veel esipidurid ka mingi hetk vahetada proma 4 kolvi vastu, aga kõike seda, siis kui auto sõidab ja enamvähem ise rahul ja valmis.
Praegu tegemisel kogu piduri süsteem. Mõned pea trassid vask aga enamus teflon/armeeritud vollad. ning samuti kogu kütte süsteem vaja teha veel (armeeritud voolikuid kasutan, teflon). Küttesüsteemist puudu veel sobiv paak ning etteande pump.
Mul tehtud selline to do list ja eks vaikselt järk järgult teen ning hea vaadata kuidas listist järjest asju maha kriipsutatud saab. Kindlasti ükspäev see otsa ka hakkab saama
Ei taha küll kunagi mingisugust kuupäeva välja käija, aga ise loodan, et suvel saab tule kolvipeale teha
Praegu tegemisel kogu piduri süsteem. Mõned pea trassid vask aga enamus teflon/armeeritud vollad. ning samuti kogu kütte süsteem vaja teha veel (armeeritud voolikuid kasutan, teflon). Küttesüsteemist puudu veel sobiv paak ning etteande pump.
Mul tehtud selline to do list ja eks vaikselt järk järgult teen ning hea vaadata kuidas listist järjest asju maha kriipsutatud saab. Kindlasti ükspäev see otsa ka hakkab saama
Ei taha küll kunagi mingisugust kuupäeva välja käija, aga ise loodan, et suvel saab tule kolvipeale teha
- 01vaz01
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 302
- Liitunud: 20 Sept 2010 22:00
- Asukoht: Pärnu
- Autod: vaz 2101, 2107, bmw 535d
Ahoi!
Vahepeal kesa mööda lastud, grillid/peod/teod peetud tehtud. Käes sügis pime aeg ehk teisisõnu garaazis nokitsemise õhtud. (niipalju kui seda vähest aega sinna jagub)
Plaan järgmine, et auto see talv peab sõitma ja kui taat annab siis ikka jäärada jne. Nagu ennem mainisin, et suuresti sõltub palju seda aega leian kuid tuhhi on kõvasti! Tahaks enda ehitatud Lada putukaga kiiremaid ka teha, see nagu vaadata/kogeda kuidas oma laps esimesi samme teeb umbes nii...
Nüüdseks on peaaegu kõik suuremad jupid, vidinad olemas et auto komplektseks saaks ning mõned veel saabuvad. Sellise projekti puhul nagu ikka, midagi niisama külge ei istu, kõik tuleb oma käe järgi paika viilida
Mõni klõps:
Kütte süsteemi lõpetamiseks vaja veel hydroscandis vollad teha
Piduri/siduri silindrite ja käsipiduri liitmikud ka olemas ning edasi vaja toru vedada
Vahepeal kesa mööda lastud, grillid/peod/teod peetud tehtud. Käes sügis pime aeg ehk teisisõnu garaazis nokitsemise õhtud. (niipalju kui seda vähest aega sinna jagub)
Plaan järgmine, et auto see talv peab sõitma ja kui taat annab siis ikka jäärada jne. Nagu ennem mainisin, et suuresti sõltub palju seda aega leian kuid tuhhi on kõvasti! Tahaks enda ehitatud Lada putukaga kiiremaid ka teha, see nagu vaadata/kogeda kuidas oma laps esimesi samme teeb umbes nii...
Nüüdseks on peaaegu kõik suuremad jupid, vidinad olemas et auto komplektseks saaks ning mõned veel saabuvad. Sellise projekti puhul nagu ikka, midagi niisama külge ei istu, kõik tuleb oma käe järgi paika viilida
Mõni klõps:
Kütte süsteemi lõpetamiseks vaja veel hydroscandis vollad teha
Piduri/siduri silindrite ja käsipiduri liitmikud ka olemas ning edasi vaja toru vedada
Küsimusi kütusesüsteemi kohta.
Kui suur on pea pump mis mootorit toidab lph liters per minute ? Bosch 044 ?
Etteande pumbaks vaadates pildipealt paistab see Facet toodang, mis on väga väikese tootlikusega, pea pumba flow võib sellest mitu korda suurem olla ja surge tanki põhi täitjaks jääb siiski pea pump, mille tagasi vool regulaatorist seda täidab. Kütuse survet tõstes probleem süveneb ja sa ei pruugi surge tanki täita korralikult lõpuni mis rallimise käigus tekitab sama probleemi kui kütus lihtsalt paagis olles, käib ringi igatpidi võib kuivale jätta. Puhas teooria muiugi.
Surge tank paistab olevat korraliku suurusega, kütte trass võiks olla miinium 8mm alla selle ei soovita teha, kui plaanis hobujõudu toota sellest mootorist tulevikus.
Kütusesurve regulaator tuleb ikka reguleeritav unit ? saab väikese võimaluse kuidas tune'i mõjutada küttesurve abil rikkamaks/vaesemaks.
Mis pihustega saab, stock või paned ikka suuremad. palju neil üldse cc/min stock'ist on ?
Tegime 1.3 T mootori kütuse süsteemi ringi kus 120lph pump ei jõudnud enam mootorit ära toita, lisandus surge tank kuhu etteande pumbaks jäi see sama 120lph pump ja pea pumbaks 160lph ja endiselt 8mm stock trass.Turbo rõhku juurde keerata ei anna aga hetkel toidab ära. huvitav tähelepanek, etteande pump suudab täita surge tanki isegi ilma peapumba tagasivooluta. saab olla kindel, et mingil juhul see kuivaks ei jää ja mingeid õhuauke ei teki. ideaalis kasutaks 250+ lph pumpa pigem rohkem kui vähem seda siis pea kütte pumbana.
EDIT: kokkuvõtvalt pikk jutt kui parandad oma sisselaset ja see koostoos porditud kaanega tagab rohkem õhku, siis vajab see suuremaid pihusteid mis vajab oma korda suurema tootlikusega pumpa, et tagada latis ühtlane surve. siinkohal nõrga pumba surve tõstmine ei aita.
Aftermarket tugi on neil mootoritel võimas igatahes, soovin edu ja tuld torru.
Kui suur on pea pump mis mootorit toidab lph liters per minute ? Bosch 044 ?
Etteande pumbaks vaadates pildipealt paistab see Facet toodang, mis on väga väikese tootlikusega, pea pumba flow võib sellest mitu korda suurem olla ja surge tanki põhi täitjaks jääb siiski pea pump, mille tagasi vool regulaatorist seda täidab. Kütuse survet tõstes probleem süveneb ja sa ei pruugi surge tanki täita korralikult lõpuni mis rallimise käigus tekitab sama probleemi kui kütus lihtsalt paagis olles, käib ringi igatpidi võib kuivale jätta. Puhas teooria muiugi.
Surge tank paistab olevat korraliku suurusega, kütte trass võiks olla miinium 8mm alla selle ei soovita teha, kui plaanis hobujõudu toota sellest mootorist tulevikus.
Kütusesurve regulaator tuleb ikka reguleeritav unit ? saab väikese võimaluse kuidas tune'i mõjutada küttesurve abil rikkamaks/vaesemaks.
Mis pihustega saab, stock või paned ikka suuremad. palju neil üldse cc/min stock'ist on ?
Tegime 1.3 T mootori kütuse süsteemi ringi kus 120lph pump ei jõudnud enam mootorit ära toita, lisandus surge tank kuhu etteande pumbaks jäi see sama 120lph pump ja pea pumbaks 160lph ja endiselt 8mm stock trass.Turbo rõhku juurde keerata ei anna aga hetkel toidab ära. huvitav tähelepanek, etteande pump suudab täita surge tanki isegi ilma peapumba tagasivooluta. saab olla kindel, et mingil juhul see kuivaks ei jää ja mingeid õhuauke ei teki. ideaalis kasutaks 250+ lph pumpa pigem rohkem kui vähem seda siis pea kütte pumbana.
EDIT: kokkuvõtvalt pikk jutt kui parandad oma sisselaset ja see koostoos porditud kaanega tagab rohkem õhku, siis vajab see suuremaid pihusteid mis vajab oma korda suurema tootlikusega pumpa, et tagada latis ühtlane surve. siinkohal nõrga pumba surve tõstmine ei aita.
Aftermarket tugi on neil mootoritel võimas igatahes, soovin edu ja tuld torru.