Võimalus foorumi külastajatel oma Ladat lähemalt tutvustada
Foorumi reeglid Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
01vaz01 kirjutas:Kivikaitse juba on all. Valge ongi pinnakas ja jääbki alt selline.
Kivikaitse tulistasin ikka spets püstoliga ja terve põhja korralikult üle.
Või mida sa mõtlesid kivikaitse tekitamise all?
Paljas värv ei kaitse kivide eest ja müügil olev kivikaitse on rohkem naljanumber.
Olen lugenud erinevatest foorumitest, kes kasutab klaasi liimi ja kes mida iganes kaitsmaks konkreetselt kivide eest ja mis kohe maha ei pudeneks peale esimest külma.
Originaal põhjakaitse on peal ikka pikkalt ja vaata kui raske on seda eemaldada aga võtta poes müüdav läga ja proovi seda eemaldada ja siis saad aru mida mõtlesin. (endal seisab sama asi ees ja alles loen teemasid, et mitte uuesti teha)
Ralliautodele polegi vaja sellist kaitset nagu tehasest tulnud autodele. Kord aastas võõbatakse põhi üle nagunii, vahest isegi rohkem.
Ise enda omadel katnud kerge põhja ka vastava plastiku/kummiga millega enamustel kaetakse.
Tana sai üle pika aja rattad alla. Kere tühjanagi madalam kui garages mõne teise mehe orig kõrgusel sigla.
Uksed vaja veel üle kruntida ja saab viimase kihi peale tuisata.
Mootori padjad, võrdluseks siis BMW e30 r6 mootori omad ja Niva
Niva omadel lahkus metall plaat kummi puksi küljest juba külge keeramisel, seega ülim praht. Loodetavasti BMW orig peab paremini.
Ning varsti saab ka see peale! Värvi tooni eest peaks juba mõni kw lisanduma
Mina sain nendest E30 patjadest mõne Kehala ringiga jagu .... vb on mul halb sõidustiil ja paaril korral sai käiguga pidurdades kontrasse mindud, kuid vastu nad igatahes ei pidanud panime kollased padjad, mis on küll suht pehmed, mootor käib peal nagu tallesaba, kuid katki ei ole läinud.... u. 100km SS sõidetud ... kuid mõte on siiski lisavarras panna ehk 3. padi.
Eks sõidutunnid näitavad kõigeparemini mis vastu peab. 😃 seegi juba suur võit kui niva omadest kauem peavad. Nende niva tänapäeva prahiga sõita ei saanudki 😃 ntx
Mis on kollased padjad?
Vedru taldrikud ja ammo kinnitustele kleepisin natuke pulkasid juurde jh. Praegu oli veel hea teha, hiljem kehvem ja Lada puhul pole paha ka kui tagasillatalal massi on, peaasi et vardad kinni peavad. (küll peavad!)
Hüppama, ei tea seda keegi millal see tuju peale tuleb las siis juba minna...
originaalsi on žigulitel esisild laiem, vähemalt kõikide raamatute järgi ja samuti oli mu kunagisel puškal. Mina hoiaksin tagasilla vähe kitsama kui esi, juhitavus ja edasiminek parem.
Aga see võib olla väga personaalne...
ei ole, nt. 4wd-d ni BMW kui Subaru on võrdsed, osadel BMW-l jälle taga laiem, eks see sõltub paljudest faktoritest, tuleb ise paika sättida enda jaoks.
Siin vaikselt nuputan, mis paksusega flantsid lasta teha. Palju oleneb ka veljest, kuid VFTS laienditega ILMA flantsideta lihtsalt ei saa! Auto näeb nii tropp välja nii. Peamine muidugi juhitavus, aga siit sealt tundub, et ka hungari rallimehed kasutavad ees laia õõtsa ja keskmine mõõt on 25mm - 40mm flantsid.
Seda veel uurin kas rõõbe oleks hea ees/taga sama või mingi muu valem...