Mootor ei käi ilusti, ajab musta tossu (Ikka puterdab)
Mootor ei käi ilusti, ajab musta tossu (Ikka puterdab)
Mootor ei käi ilusti, ajab musta tossu (Ikka puterdab)
Tegemist 1.7i 66kW mootoriga. (Monopritsung) Probleem hakkas sellest, kui panin ühel päeval auto tööle ja puterdas. Sõitsin umbes 2km, siis jäi seisma. Siis selgus, et küte otsas Tõin 8 toopi kütet ja valasin sisse. Läks vaevaliselt käima ning puterdas hullumoodi, ilma gaasi vajutamiseta ei käinud. Tühipöördel selline tunne, nagu käiks 1 pütaga Samas proovisin, kõikidel küünaldel säde olemas. ( Küünlad on kõik jube tahmased, ükskõik kui puhtana need sisse panen.) Sumbutist tuleb musta tossu. 4000 pöörde peal käib ilusti aga tossab, alla 4000 ilusti käia ei taha. Vahetasin kütusefiltri, küünlad, aga probleem ei lahenenud.
Kas viga võib olla pritsungis ? Tekib selline tunne, nagu pill saaks liiga palju õhku kätte vms.
Veits pooletoobine jutt tuli, aga ehk keegi oskab öelda, et mida teha, mida vahetada, mida kontrollida ?
Tänud.
Kas viga võib olla pritsungis ? Tekib selline tunne, nagu pill saaks liiga palju õhku kätte vms.
Veits pooletoobine jutt tuli, aga ehk keegi oskab öelda, et mida teha, mida vahetada, mida kontrollida ?
Tänud.
- Sander
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 379
- Liitunud: 28 Apr 2011 19:09
- Asukoht: Tallinn
- Autod: VAZ 2101, VAZ 21011
- Kontakt:
Vastupidi, mootor saab just liiga palju kütust peale Kui segu oleks lahja(palju õhku), siis küünlad oleksid pmst valged.regz kirjutas:
Tekib selline tunne, nagu pill saaks liiga palju õhku kätte vms.
Edasi kahjuks aidata ei oska, monopritset ei tunne
www.autokleebised.ee - Läbi minu saab kleepse soodsamalt ja võite saada ka oma kujundatud kleepse jne.
Noja, aga kas sedapidi ei ole, et mida rohkem õhku, seda rohkem annab prits kütet peale ning mootor ei jõua seda ära põletada. Mõnus bensiini "lõhn" on ka üleval Mootori poole pealt olen suht nõrguke, aga ehk keegi soovitab midagi, milles võib viga olla. Kas kütusepump ei või süsteemi lolliks ajada ?
Tegelikult pill käis viisakalt vahepeal, aga siis ühel inimesel oli vaja pritsungi pealt kaan maha võtta, siis sai korraks palju õhku ja peale seda, kui kaane peale panin, hakkaski sitasti käima...
Tegelikult pill käis viisakalt vahepeal, aga siis ühel inimesel oli vaja pritsungi pealt kaan maha võtta, siis sai korraks palju õhku ja peale seda, kui kaane peale panin, hakkaski sitasti käima...
-
rRaldo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
kuskil peale drosselklappi, kas siis monopritsepea jalas kuskil või sisselaskekollektori küljes. Teine variant, et andur füüsiliselt paikneb üldse mujal - ajus või kuskil lihtsalt eraldi - sel juhul jookseb kollest andurini vaakumvoolik. Ei saa enne õhtut ise monopritse kapotialla sukelduda, et järgi vaadata.
Mis puutub Golfi siis piduri vaakumvoolik põhjustas seda, et mootor sai õhku läbi selle vooliku aga ja õhumassiandur andis seetõttu ajule vale signaali.
Kriitilise pilguga tasuks üle kontrollid kõik juhtmed ja voolikud mis seal sisselaske kandis on.
Mis puutub Golfi siis piduri vaakumvoolik põhjustas seda, et mootor sai õhku läbi selle vooliku aga ja õhumassiandur andis seetõttu ajule vale signaali.
Kriitilise pilguga tasuks üle kontrollid kõik juhtmed ja voolikud mis seal sisselaske kandis on.
Kopsiku kaant ikka jah. Õhufilter on seal sees. Edasi juba läheb raskeks minu puhul Aga eks ma hakkan vaikselt uurima siis lähipäevil. Hetkel tegelen teise autoga... Aga kindlasti vaatan selle anduri üle ning konrtollin voolikud ja asjad üle. Soovitati ka aju juhtmestik üle vaadata.. Kunagi kiskusin konsooli lahti ja aju juhtmestik jäi lohakalt rippuma jne. Aga eks ma annan teada siin
- botzor
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 168
- Liitunud: 15 Sept 2011 18:44
- Asukoht: Järva
- Autod: 01 1.3, Golf 1.9TDi
nii 21044 1.7i ja peaks 66kw olema samamoodi. Proovisime käivitada, seisnud aprillist alates, küte otsas, panime 10l
sisse kohe ja siis läks ilusti käima. Käis umbes 5minti, sai proovitud natuke pöördesse lasta( max4000 rpm), pöörded langesid, käis ca minut ja järsku suri välja. Käima sai ainult gaas põhjas,(2500-3500 käib) alla selle ei käi, sureb välja kohe. Must tagant väljas, eelmine omanik ütles, et proovige gaas põhjas, tal olevat eelnevalt see aidanud, proovisime, 1-2 minti ja selle ajaga oli terve SUMBUTAJA kirsipunane, sumpast koguaeg leek väljas(gaasilamp) ning otseloomulikult sai peale selle avastamist masin seisma jäetud, jahutatud ning uuesti proovitud, kuid sama jama, enam ei oskagi midagi teha. Hea et maha ei põlenud... Sumpa ka läbi õnneks ei põlenud..
Kas seda andurit saab ise ka kuidagi testida?
sisse kohe ja siis läks ilusti käima. Käis umbes 5minti, sai proovitud natuke pöördesse lasta( max4000 rpm), pöörded langesid, käis ca minut ja järsku suri välja. Käima sai ainult gaas põhjas,(2500-3500 käib) alla selle ei käi, sureb välja kohe. Must tagant väljas, eelmine omanik ütles, et proovige gaas põhjas, tal olevat eelnevalt see aidanud, proovisime, 1-2 minti ja selle ajaga oli terve SUMBUTAJA kirsipunane, sumpast koguaeg leek väljas(gaasilamp) ning otseloomulikult sai peale selle avastamist masin seisma jäetud, jahutatud ning uuesti proovitud, kuid sama jama, enam ei oskagi midagi teha. Hea et maha ei põlenud... Sumpa ka läbi õnneks ei põlenud..
Kas seda andurit saab ise ka kuidagi testida?
-
rRaldo
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 53
- Liitunud: 04 Jaan 2008 14:22
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Auto puudub
Kas külmalt käib normaalselt ja musta hakkab alles soojenedes ajama või tossab kogu aeg?
Kui külmalt töötab soojalt mitte siis tuleks üle vaadata jahutusvedeliku temperatuuriandur, mingid kontrollnäidud on -40°C üle 100kilooomi ja +100°C 177 oomi.
Kui tahmab kogu aeg siis ilmselt temperatuurianduris viga pole.
absoluutrõhuanduri väljundsignaal tühikäigul peaks olema 1-1,5V ja täielikult avatud drosseli puhul 4-4,5V
Kui külmalt töötab soojalt mitte siis tuleks üle vaadata jahutusvedeliku temperatuuriandur, mingid kontrollnäidud on -40°C üle 100kilooomi ja +100°C 177 oomi.
Kui tahmab kogu aeg siis ilmselt temperatuurianduris viga pole.
absoluutrõhuanduri väljundsignaal tühikäigul peaks olema 1-1,5V ja täielikult avatud drosseli puhul 4-4,5V
Lasin õhuga tagasivoolu puhtaks. Sõber kuulas bensuluugi juures. Alguses oli õrn mulin ning siis järsku tuli surve. Peale seda läks pill käima. Kaua ei julgenud mootorit töös hoida, sest ei tea palju paagis kytet on. Homme panen kütet juurde ning lasen käia 30 minutit, siis räägin edasi, kas on veel probleeme või ei ole. Praegu tänan abi eest
Okei väike eksitus. Lasin tagasivoolu õhuga puhtaks, bensiinipump töötab, süüdet keerates voolab peale. Mootori sain korralikult käima 5 minutiks. Arvasin et on korras, aga ei. Täna läksin garaazi, valasin 5l bensiini peale ning panin auto käima. 2 minutit käis, siis hakkas sama jama. Pmselt 4000 pöörde peal töötab, madalamalt mitte. Puterdab päris ohtralt ja ajab musta tahma välja. Usun, et saab liiga palju kütet peale Palun jagage täpsemaid juhiseid, et kus absoluutrõhu andur asub jne. Ja kuidas temp anduri takistust mõõta ? Oleksin väga tänulik..
Aitäh !
Aitäh !
Temp anduril võta pistik maha ja mõõda testriga, kaks klemmi ongi tal. Asub plokikaane külge polditud jahutusvee toru kronsa küljes. Üleval kohe näha.
Olen monopritsega sama asja läbi teinud, vähegi sooja mootoriga tagus musta ja käima enam ei soostunud minema, väga vaevaliselt läks. Anduri mõõtmisel oligi see tolerantsist väljas (näitas pidevalt kilo-oomiseid takistusi) ning selle vahetus lahendaski oodatult probleemi.
Absoluutrõhu andur on muidu pidurivedeliku potsiku kõrval.
Olen monopritsega sama asja läbi teinud, vähegi sooja mootoriga tagus musta ja käima enam ei soostunud minema, väga vaevaliselt läks. Anduri mõõtmisel oligi see tolerantsist väljas (näitas pidevalt kilo-oomiseid takistusi) ning selle vahetus lahendaski oodatult probleemi.
Absoluutrõhu andur on muidu pidurivedeliku potsiku kõrval.
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
Vahetasin selle temp anduri ära ja esialgsetel andmetel masin töötab. Lasin käia, töötas ilusti nii soojalt kui külmalt. Aga kui järsult gaas põhja vajutada, siis korraks tuleb nagu tühimik sisse ning siis alles pööre tõuseb. Aga muidu töötab. Temp anduri lasin autopoel venemaalt tellida, Eestist seda saada ei olnud (Vähemalt kodukandi poodide omanikud ütlesid, et pole kahjuks hetkel saada) Nüüd vahetan veel küünlad, võibolla ka küünlajuhtmed.
Sõita veel ei proovinud, aga kohapeal käis ilma oluliste probleemideta.
Sõita veel ei proovinud, aga kohapeal käis ilma oluliste probleemideta.