2105,teitur,1989
2105,teitur,1989
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Diffrile varuosa hangitud ja kokku ka laotud.
Lisaks soetasin 5.1 ülekande.
Sain ka ühed väidetavalt volga vedrud. Kas nad tegelikult ka on ei tea, tunduvad kuidagi pehmekesed.
Traadi paksus 14,5mm vs siguli 13,5mm. Siseava 99mm ja väljast 128mm. Keerdusid on küll ühe võrra rohkem kui mu allolnud siguli vedrul.
Pikkus on 30-31cm, ca 3cm lühem kui allolnud lõigatud siguli vedru. Nendega vist erilist tõstet nüüd küll ei saavuta isegi lõikamata kujul.
Keegi oskab arvata, mis vedrudega tegu või õelda volga vedru pikkuse?
Netist uurides on jäänud arusaam, et 1-2 tiiru lõigatud volga vedru on ralli jaoks ok, siis nende puhul jääb küll põhi üsna maadligi.
Lisaks soetasin 5.1 ülekande.
Sain ka ühed väidetavalt volga vedrud. Kas nad tegelikult ka on ei tea, tunduvad kuidagi pehmekesed.
Traadi paksus 14,5mm vs siguli 13,5mm. Siseava 99mm ja väljast 128mm. Keerdusid on küll ühe võrra rohkem kui mu allolnud siguli vedrul.
Pikkus on 30-31cm, ca 3cm lühem kui allolnud lõigatud siguli vedru. Nendega vist erilist tõstet nüüd küll ei saavuta isegi lõikamata kujul.
Keegi oskab arvata, mis vedrudega tegu või õelda volga vedru pikkuse?
Netist uurides on jäänud arusaam, et 1-2 tiiru lõigatud volga vedru on ralli jaoks ok, siis nende puhul jääb küll põhi üsna maadligi.
- Qunts
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 367
- Liitunud: 11 Sept 2012 19:48
- Asukoht: Planeedil MAA; Tallinn.
- Autod: Vaz 2105, 2107 ja Zaz 966
- Kontakt:
arvestades Volga kaalu siis peaks olema nagu puupakk seal vahel !teitur kirjutas:Esimeste kallal pusin jah. Panin täna ühe alla ka, jäi sentimeetri jagu madalam ja sama vedel ikka Pilte uurides tundub volga omadel 10 keerdu aga sellel nagu 9. Ilmselt pole tegu siiski volga omaga. Ainuke väljaloetav kiri vedru peal on hind 5 rubla.
Arvan, et tegu mosse vedruga.
Aga millist amorti kasutad ?
Amot annab vähemalt 50% jäikusest.
Ei ole nii rikas, et osta odavat ....
Nii...
Panen üle hulga aja midagi jälle kirja.
Jonxi käest sain ühe viiese kasti, väidetavalt viskas esimest käiku välja. Otsustasin siis kasti enne lahti võtta ja üle vaadata, kui alla panen. Mainin ka ära, et see on esimene käigukast mille kallal käisin.
Ülevaatuse käigus tuvastasin lahtise otsamutri, sellega seoses ka kulunud viienda käigu muhvi hambad ja lisaks veel neljanda käigu muhvil sarnane kulumine viienda omaga. Laagrid ja muud osad tundusid korralikud, kaasa arvatud sünkronisaatorid.
Sünkrod nägid kõik välja sellised... ka stopperrõngaste tagune pind oli kulumata.
Niisiis tellisin Mägilase käest uue viienda hammakakomplekti ja sidurivõlli koos neljanda hammakaga.
Kokku ladumisel tekkis üks kahtlus, 1-2 käigu lülitusmuhvi ja sünkrorõngaste vahele jäi kahtlaselt suur lõtk.
Kuna detailidel ülemäärast kulumist ei suutnud leida, siis ei osanud ka asjast midagi arvata.
Ladusin kokku ja täna siis selgus, et see lõtk ikkagi ei peaks nii suur seal olema Kolmandalt teisele lülitades käib suur ragin ja esimesele lülitus pole ka just kiita.
KÜSIMUSED: Kuidas seda lõtku likvideerida? Uued sünkronisaatorid panen kindlasti, aga sellest ilmselt ei piisa? Kas on olemas eri mõõtudes muhve sinna vms? Mis võiks see lõtk seal olla normaaltingimustes?
Muidu oli kast ok, ja kõik käigud püsivad sees.
Vahetusse läks ka vända tagumine simmer, mis oli paigalduse käigus viga saanud ja lekkis. Kulunud kardaanirist leidis samuti asenduse.
Panen üle hulga aja midagi jälle kirja.
Jonxi käest sain ühe viiese kasti, väidetavalt viskas esimest käiku välja. Otsustasin siis kasti enne lahti võtta ja üle vaadata, kui alla panen. Mainin ka ära, et see on esimene käigukast mille kallal käisin.
Ülevaatuse käigus tuvastasin lahtise otsamutri, sellega seoses ka kulunud viienda käigu muhvi hambad ja lisaks veel neljanda käigu muhvil sarnane kulumine viienda omaga. Laagrid ja muud osad tundusid korralikud, kaasa arvatud sünkronisaatorid.
Sünkrod nägid kõik välja sellised... ka stopperrõngaste tagune pind oli kulumata.
Niisiis tellisin Mägilase käest uue viienda hammakakomplekti ja sidurivõlli koos neljanda hammakaga.
Kokku ladumisel tekkis üks kahtlus, 1-2 käigu lülitusmuhvi ja sünkrorõngaste vahele jäi kahtlaselt suur lõtk.
Kuna detailidel ülemäärast kulumist ei suutnud leida, siis ei osanud ka asjast midagi arvata.
Ladusin kokku ja täna siis selgus, et see lõtk ikkagi ei peaks nii suur seal olema Kolmandalt teisele lülitades käib suur ragin ja esimesele lülitus pole ka just kiita.
KÜSIMUSED: Kuidas seda lõtku likvideerida? Uued sünkronisaatorid panen kindlasti, aga sellest ilmselt ei piisa? Kas on olemas eri mõõtudes muhve sinna vms? Mis võiks see lõtk seal olla normaaltingimustes?
Muidu oli kast ok, ja kõik käigud püsivad sees.
Vahetusse läks ka vända tagumine simmer, mis oli paigalduse käigus viga saanud ja lekkis. Kulunud kardaanirist leidis samuti asenduse.
Tegin valmis sellise jupstüki...
Järgmine nädal proovin külge panna.
Kui kellegil huvi siis motiveeriva tasu eest võin paar tk. veel teha.
Ostsin veel -30 sportvedrud.
Esisilda panin nad juba paika ja kõrgus jäi ca 1cm kõrgem ja veidi jäigem. Ees läksid veel vahetusse rattalaagrid, seekord otsisin korralikud nõuka aegsed laagrid. Enne olid all MS p*sk mida ei soovita kasutada.
Järgmine nädal on väike puhkus ja siis loodaks veel ära vahetada tagumised rattalaagrid FAG toodangu vastu, tagumised vedrud ja reduktori 5.1 vastu ning teha sillastend. Kui läheb hästi jõuab ka ehk käigukasti korda teha. Siis saab masina enne külmade tulekut korda
Järgmine nädal proovin külge panna.
Kui kellegil huvi siis motiveeriva tasu eest võin paar tk. veel teha.
Ostsin veel -30 sportvedrud.
Esisilda panin nad juba paika ja kõrgus jäi ca 1cm kõrgem ja veidi jäigem. Ees läksid veel vahetusse rattalaagrid, seekord otsisin korralikud nõuka aegsed laagrid. Enne olid all MS p*sk mida ei soovita kasutada.
Järgmine nädal on väike puhkus ja siis loodaks veel ära vahetada tagumised rattalaagrid FAG toodangu vastu, tagumised vedrud ja reduktori 5.1 vastu ning teha sillastend. Kui läheb hästi jõuab ka ehk käigukasti korda teha. Siis saab masina enne külmade tulekut korda
-
ssm.vanapagan
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 9
- Liitunud: 21 Sept 2014 09:15
- Asukoht: Elva
- Autod: 2103
See auto leidis omale nüüd uue omaniku!
Jäi saarele ja uuele omanikule tuleb soovida poodiumikohti. Suure tõenäosusega näeb autot juba Varbola rahvarallil.
Aga kuna loodus tühja kohta ei salli, siis uus masin oli peres juba enne kui rohelise müük üldse susisema hakkas.
Selle kohta siis varsti uus teema.
Jäi saarele ja uuele omanikule tuleb soovida poodiumikohti. Suure tõenäosusega näeb autot juba Varbola rahvarallil.
Aga kuna loodus tühja kohta ei salli, siis uus masin oli peres juba enne kui rohelise müük üldse susisema hakkas.
Selle kohta siis varsti uus teema.