Lada Vfts, France2,19xx
Lada Vfts, France2,19xx
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Lada Vfts, France2,19xx
Tere taas. Olen korduvalt öelnud, et ladadega olen lõpetanud , kuid nagu näha olen taas lada omanik. Sai siis pikalt vaagitud ja kaalutud, et mida teha. Olemas oli Timmu Kõrge vana astra, kuid lõplik kalkulatsioon läks müstiliselt kõrgeks seega sai loobutud sellest ideest. Uued plaanid said tehtud 2015a hooajaga ja uue autoga, kuid vahepeal peab ju kah midagi tegema ja nokkima. See uus klass Superkrossis andis hea tõuke õiges suunas . Talvel sai sõbra 06.ga jääradasid nühitud ja fiiling oli ikka midagi muud, kui esivedusega . Plaanis oli otsida korralik toorik kere kuhu lisada puur ja muus osas suht orig. Kuna sõita ei oska ja kõigepealt õppin sõitma ja alles siis hakkame raketti ehitama. huvipärast lisasin kuulutused mõnesse kohta ja hopsti mõne tunniga oli kiri postkastis. Pakuti kunagist Kelemendi keret. Hind oli mõistlik ja minu silmis oli asi otsustatud. Kiire kõne lisapildid ja juba olingi treilaga saaremaal. Peaks vist ajalooga auto olema. Sai ka kohe vajalik iste ligi võetud ja algas tagasitee mandrile. Kuna kere oli pritsitud oli esimene peatus värvikamber, kus sai krunt vajalikele kohtadele peale lastud. Kere vajab põhjalikut tööd, kuid seda nagu ikka ma ei pelga. Keevitus on olemas ja metalli kah jagub. Samas vajaks targematelt nõu. Nimelt põhjaplekk vajab vahetust koos pagassi põhjaga. Kas lõigata detailid ära ja asendada orig. detailidega, või asendada sileda plekiga? Pagassi mõtlesin panna üldse al. pleki. Ideid on palju ja tuhin on suur, seega ehitus algab Lisan ka kiirelt tehtud pildid!
-
mMikk
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 1029
- Liitunud: 13 Mär 2004 11:10
- Asukoht: Harjumaa, Kose vald
- Autod: VIS 23464-10
Põhjaplekki ei soovita vahetada sileda pleki vastu. Kõik oleneb muidugi kus kohast mida on vaja vahetada, aga aeg on näidanud, et midagi on ikka vaja kuhugi põhja külge kinnitada ja siis oleks vaja põhjale ka jäikust, mida sile plekk ei taga. Alumiiniumiga asendades pead aga arvestama faktiga, et kere tugevus ei tohi kannatada, täpsem sõnastus tehnilistes reeglites. Igale poole ei tohi seda alumiiniumi toppida või peab ta olema kindla paksusega.
Aga ega midagi, edu ja loodame, et ükskord ka rajale jõuad.
Aga ega midagi, edu ja loodame, et ükskord ka rajale jõuad.
Sai siis eile soetatud niva 1600cc mootor. Täna võtsin mootori molekulideks laiali. Selgus, et mootor väga heas seisukorras. Silindril veel hoonimis jäljed näha ja orig mõõdus. Seega soetasin täna uued saaled ja kolvirõngad. Plokist võtab natuke maha ning kepsud kaalu. Arvan, et alumise otsaga muud tegema ei hakka! Kellel põhja ja pagassi põhja plekki on pakkuda siis u2u. Võib pakkuda ka 08 esimesi supordeid koos kettaga!
Plaanis on rwd klass mis mõeldud vazile ja mossele oli vist. Ühesõnaga vaikselt piilun ikka rallikrossi poole, kuid proovib kõigepealt seda. Samas lihtne orig. kaan ja asjad ning standard klassi Samas lätlaste sõnul torukolle jaoks suurendatud koda saab juba takistuseks ja seda ma sealt ära võtma ei hakka!
Tänaseks on asi, natule edasi arenenud. Otsustasin ikkagi põhja osaliseltvälja vahetada. Põhjaplekk nüüd 1mm plekist. Esimesedja tagumised poolraamid viisin kokku. Pagassi põhi vahetatud Tagumisi reaktiiv vardaid eemaldades sain hea üllatuse.
Sama ka teisel pool. Ühelt poolt tegin ka uue aluse see siis 2mm plekist.
Ühendasin selle pleki ka uue põhjaplekiga. Salongist on nüüd kõik keevitus tööd tehtud. Natuke on tööd veel põhjaga altpoolt ja siis värvimine. Salongi panin ka istme torud ära. Panin igaks juhuks mõlemale poole. Krt seda teab mis tulevik toob . Samas üks negatiivne leid kah. Eelmine ehitaja on vist elukutselt kah ehitaja olnud, kuna kõik kohad on vahtu täis lastud .Kui need tööd saavad tehtud hakkab sildadega tegelema ja juppe külge keerama Mõni pilt lisaks:
Sama ka teisel pool. Ühelt poolt tegin ka uue aluse see siis 2mm plekist.
Ühendasin selle pleki ka uue põhjaplekiga. Salongist on nüüd kõik keevitus tööd tehtud. Natuke on tööd veel põhjaga altpoolt ja siis värvimine. Salongi panin ka istme torud ära. Panin igaks juhuks mõlemale poole. Krt seda teab mis tulevik toob . Samas üks negatiivne leid kah. Eelmine ehitaja on vist elukutselt kah ehitaja olnud, kuna kõik kohad on vahtu täis lastud .Kui need tööd saavad tehtud hakkab sildadega tegelema ja juppe külge keerama Mõni pilt lisaks:
Täna sai siis juppe jälle soetatud.
Nimekirja lisandusid:
Kerge hooratas
Uued esimesed õõtsad (poly puksidega)
Roolikarp
Pendelhoob
Niva siduri komplekt
Mootori padjad
Lisaks on põhi valminud. Nüüdseks mõned keevitused veel ja värvima. Vahepeal on valminud ka mootori pea seega varsti saab südant kokku lappama hakata. Lisaks, siis veel Leedust otsekast. Mille kokkupanek seisab ühe nõel laagri leidmise taga. Teha on palju kuid motivatsiooni on
Nimekirja lisandusid:
Kerge hooratas
Uued esimesed õõtsad (poly puksidega)
Roolikarp
Pendelhoob
Niva siduri komplekt
Mootori padjad
Lisaks on põhi valminud. Nüüdseks mõned keevitused veel ja värvima. Vahepeal on valminud ka mootori pea seega varsti saab südant kokku lappama hakata. Lisaks, siis veel Leedust otsekast. Mille kokkupanek seisab ühe nõel laagri leidmise taga. Teha on palju kuid motivatsiooni on
Kuna elu teeb vahest oma korrektuure on auto müügiks hetkel. Kui soov see omale soetada pakkumine u2u-sse! Olemas siis praktiliselt kõik detailid, et auto liikuma panna. Hetkel seisab auto pukkidel, kuna käsil sildade tugevdamine. Keevitus tööd veel minimaalselt. Põhi valmis ja istme torud sees. Hind sõltub mida kaasa soovitakse. Pakkumine kehtib kuni 10. august