Kõike mida sa siin kirjutasid, on varem juba risti-rästi igaltpoolt läbi käinud.Ilmars kirjutas:Seda kõike siin lugedes, Olen Walteriga nõus. Klasse peab ausamaks muutma. Jutus on iva nii Kytil, kes peab sama autoga koju tagasi sõitma tänaval. Olen ühel meelel ka Atskaarikuga,kes peab vägikaigast vedama kordi võimsamate autodega.
Mina isiklikult selle jutu peale ,mis siin lugesin, jagaks klassid nii.
Lada originaal. 66 ja 80. Mis ongi originaal.
Sport on kõik ümberehitused,kus on Lada võimendatud detailid ja muud , nukkvõllid.1,7i mootor . blokk. jne.
Kes liiguvad tänaval ise ja on ükskõik mis ülevaatus ja Politse ei saa kurjaks kui tänaval kinni peab.
Lada PRO. On need kes veavad kärupeal. kolmnurga otsas jne.
Olenemata mida teinud oled ,et kärupeal ,või kolmnurga otsas vead. Ju siis ei ole enam tehniliselt ladaga vaid Pro klassi autoga. Pro klassi kuuluks ka kõik , slikkrehv,kruusarehv,piik jne.
Pro oleks ka kõik seest tühjaks tõstetud ja puuriga autod. kus on ainult 1 juhi korviste. Või mis iganes.
Oleks poole ausam see autode liigitamine.
Tehase originaal ja mitte, treilal või mitte lada mootor või mitte..
Eelmisel aastal kui veel klassid toimisid, siis käisin oma peaaegu stock masinaga ka treilaga kohal, sest kuna auto ei olnud igapäeva kasutuses, ei hakanud TÜV ja kindlustust tegema. Tol hetkel meie reeglite järgi igati Lada80 klassi masin.
Ainult selle pärast masin näiteks PRO (või mingisse sport) klassi paigutada oleks veits ülekohtune. Või mis?
Samas ei ole mõtekas teha täiesti originaal klassi ning näiteks Lada Sport klassi ja siis PRO kus mitte Lada mootoriga Ladad. Võistlejaid jääks igasse klassi liiga vähe..
Kui Atzkarik oma masinat ehitas, siis ta ju teadis, et masin ei vasta enam Lada80 nõuetele. Keegi vägisi teda sinna PRO klassi ei paigutanud. Kindlasti pole seal ka mitu korda võimsamaid masinaid. On võimsamaid, aga mitte nii palju.
Eelmine aasta pidid Lada80 klassi mehed, kel mootor, kkast ja tagasild originaalid (näiteks nagu mina ise) sõitma Atzkarikuga võidu See selleks..
Kui nüüd võtta viimase Rapla rajapäeva ajad, siis siim789 sõidab suhteliselt stock masinaga kui ma ei eksi. Peaks vist olema mingise Fordi Weber karpa ning masin hästi häälestatud. Lisaks veel slikid all. Ega talle väga vastast ei olnud seal. Olgu see 1.8 BMW või mõni kaheliitrine Opel..
Mõni aasta tagasi Laitses sõitsime isaga ühe ja sama autoga. Isa oli esimene ja mina teine. Aegu võis kalendriga mõõta.. Tulemused paneb ikkagi paika rooli ja istme vaheline tihend. Kahjuks selle järgi ei saa klasse teha..