2107, Overspeed, 1985
2107, Overspeed, 1985
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
panin külge termomeetri, millega saad salongist näha öue temperatuuri, nii kui need köik ikka on, ja sise ka. Otsisin tükk aega kohta, kuhu teda armatuuril panna, kuid mitte ei leidnud, igal poole liialt suur ja ei ole ilus sellise lisaseadmena. leidsin siis kena koha, kust näeb teda vabalt ja ei ole pinnuks ees. panin ta kahepoolse teibiga kindalaekasse. niipalju kui teda vaadata vaja on, vöin seda lahti teha, kui tahan pidevalt näha, siis vöib ta lahti ollagi, kuid enamuse aja pole teda kogu aeg silma alla ju vaja.
Arrogance diminishes wisdom.
Kuhu paigaldasid välistemperatuuri anduri. Selle koht peab olema väga hoolikalt valitud, tuul ei tohi peale käia ja päike ei tohi peale paista, kuid ometigi peab sealt õhk käima nii mööda, et saaks teada temperatuuri.
Olen mõelnud enda autole ka termomeetrit paigaldada, aga ostmiseni pole veel asi läind, kuid olen püüdnud nuputada kus oleks parim koht termomeetrile.
Mersu osadel mudelitel on vabriku poolt paigaldatud termomeetri andur ees strange taga, umbes selle koha peal kus number.
Olen mõelnud enda autole ka termomeetrit paigaldada, aga ostmiseni pole veel asi läind, kuid olen püüdnud nuputada kus oleks parim koht termomeetrile.
Mersu osadel mudelitel on vabriku poolt paigaldatud termomeetri andur ees strange taga, umbes selle koha peal kus number.
Ma saan aru, et see andur siis sellises kohas, et kui autoga kiiresti sõita siis sinna kõik tuul peale jookseb, sis peaks hakkama valetama näidik. Anna siis teada kas näitab õieti.Algselt postitas: overspeed
anduri paigaldasin esiiluvöre taha lambi körval oleva pleki külge. Eks ma vaheta aegajalt ta asukohta ja saan siis teada, kus andmed köige täpsemad (kus ta ei valetaks körvakmöjude töttu).
- motamees
- Ladaklubi Auliige
- Postitusi: 2860
- Liitunud: 22 Juul 2003 23:43
- Asukoht: Saar
- Autod: MetsaNiva
Tuul ei tohiks andurile mõjuda valetava tegurina.
Inimesel hakkab tuule käes sellepärast külm, et tuul puhub seespoolt tuleva sooja keha pinnalt minema. Anduril aga pole seespoolt tulevat soojust. Samal põhjusel ei aita garaasis hoitavatel kartulitel teki peale panek. Talvel külmuvad ikka ära.
Paljudel lääne autodel andur stange taga. Just anduri kohas aga stange sees pisike auguke. Sealt siis puhub vastutulev tuul peale ja annab õige temperatuuri.
Andur tuleks panna sellise koha peale, et seisma jäädes ei ulatuks mootori soe sinnani. See peaks siis olema allpool radika jahutusõhu sissevõtu ava. Seistes väljub sealt soe õhk ja tõuseb ülespoole. Ka ei tohi tulede soojus ulatuda andurini. Päiksekiirgusest juba juttu oli.
Mina panin oma anduri stange taha, otsaga ääre alt välja (02).
Teisel autol on kahepoolse teibiga kinnitatud esipleki külge, seal, kus juba porilaua piirkond (kapotialuse soojuse mõjuulatusest väljas). Kõrguseks umbes stange tagune piirkond.
Inimesel hakkab tuule käes sellepärast külm, et tuul puhub seespoolt tuleva sooja keha pinnalt minema. Anduril aga pole seespoolt tulevat soojust. Samal põhjusel ei aita garaasis hoitavatel kartulitel teki peale panek. Talvel külmuvad ikka ära.
Paljudel lääne autodel andur stange taga. Just anduri kohas aga stange sees pisike auguke. Sealt siis puhub vastutulev tuul peale ja annab õige temperatuuri.
Andur tuleks panna sellise koha peale, et seisma jäädes ei ulatuks mootori soe sinnani. See peaks siis olema allpool radika jahutusõhu sissevõtu ava. Seistes väljub sealt soe õhk ja tõuseb ülespoole. Ka ei tohi tulede soojus ulatuda andurini. Päiksekiirgusest juba juttu oli.
Mina panin oma anduri stange taha, otsaga ääre alt välja (02).
Teisel autol on kahepoolse teibiga kinnitatud esipleki külge, seal, kus juba porilaua piirkond (kapotialuse soojuse mõjuulatusest väljas). Kõrguseks umbes stange tagune piirkond.
C
- berg
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 751
- Liitunud: 31 Mär 2002 13:31
- Asukoht: pealinnas
- Autod: 210V8 - A6 - Chevy Van - Plymouth Valiant - Isuzu Trooper
- Kontakt:
Töö on ikka ülikorralik! Kuldsete kätega pere!
PS! kohe kui nägin pilte, tahtsin midagi siukest teha (lohakas töö mul, aga ajab asja ära)
PS! kohe kui nägin pilte, tahtsin midagi siukest teha (lohakas töö mul, aga ajab asja ära)
CSG AUTOHOOLDUS www.csg.ee Autohooldus, keretööd ja modifitseerimine. 58 100 793
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
to berg: tänan VT eest, täitsa kihvt (tahtsin öelda täitsa kena,
kuid hakkasin mötlema, et erinevalt saarest pidi mandril söna kena tähendama vist pahapoollset asja)
to moss: ei, mitte 4 tk, 4 on lihtsalt VT peal, plaanis on panna mölemale poole
1 summuti koos ühe otsaga (mitte ei läe 1 pütt kaheks otsaks kummalegi poole, vaid mölemil pool on oma pütt koos otsaga), selline ots nagu ülal mainitud.
üks on olemas, kuid teine on veel puudu.
kuid hakkasin mötlema, et erinevalt saarest pidi mandril söna kena tähendama vist pahapoollset asja)
to moss: ei, mitte 4 tk, 4 on lihtsalt VT peal, plaanis on panna mölemale poole
1 summuti koos ühe otsaga (mitte ei läe 1 pütt kaheks otsaks kummalegi poole, vaid mölemil pool on oma pütt koos otsaga), selline ots nagu ülal mainitud.
üks on olemas, kuid teine on veel puudu.
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
tagant poritiivalt oli kiri 1500 puudu, aga kuna sääl vanast ajast augud ees, siis nati inetu. Saaremaal ei müüdud kuskil poes kirja sinna "1500", muid ma ei tahtnud, ja kui mandril käisin, siis unus ostmata. Lasin siis disainibüroos teha helkiva kleepsuga, aga kuna kahe auguvahe oli pikk, siis niisama 1500 olex jäänd üksinda sinna imelikult (must alus ju pikk et kataks mölemad augud). Kuna sääl numbri taga käivad igasugused tähed, mille tähendusi ei osand ladaesinduse mehed ka öelda, siis tegin nii: 1500 OVS
Arrogance diminishes wisdom.
- overspeed
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 914
- Liitunud: 31 Okt 2002 18:46
- Asukoht: Eesti VABAriik, mitte KRDI euroliit
- Autod: Omapärane Vene Tehnika
- Kontakt:
mitte mootor, vaid elektromagnetpool, mille südamiku külge on tross kinnitatud, ning tross omakorda 07-e originaal pagassilukumehhanismi külge. lukuhoovale keevitasin vaid hoova juurde ülesse poole, et saaks trossi sinna külge kinnitada ja et jöuölg oleks suurem poolil tömmates. Pildid päris selged sellest eelmisel lehel (lk.4)Algselt postitas: CozmonauT
räägi lähemalt sellest lukust ja mootorist mis sabsaasniku luuki avavad ? mille mootor ja mis lukuvastus ?
Arrogance diminishes wisdom.