2107,madis1080,1984
2107,madis1080,1984
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Täna sai natuke sõidetud ja suureks avastuseks ei tööta pidurid, piduri vedeliku topka kork maha ja seal oli kõik vedelik kadunud. Loiku polnud ka auto all, ega kuskil polnud sellist õlist kohta ka , nagu oleks kuskilt lekkinud. Milles viga võib olla? Ise arvasin, et äkki jooksis vaakumvõimendisse, aga ei tea kas see on võimalik.
Ma avastasin enda autol peasilindri lekkimise sellega, et roolikarbi juurest oli värv kobrutama hakanud ning asi oli tingitud sellest, et peasilinder oli lekkima hakanud ning kuna võimendi ja peasilindri vahel on väike vahe sees siis sealt vahelt hakkaski piduriõli värvi peale jooksma. Nüüd peangi ära vahetama...kui silinder veel seest korralik on siis vahetan ainult mansetid, kui ei ole siis ostan uue peasilindri.Algselt postitas: madis1080
Täna sai natuke sõidetud ja suureks avastuseks ei tööta pidurid, piduri vedeliku topka kork maha ja seal oli kõik vedelik kadunud. Loiku polnud ka auto all, ega kuskil polnud sellist õlist kohta ka , nagu oleks kuskilt lekkinud. Milles viga võib olla? Ise arvasin, et äkki jooksis vaakumvõimendisse, aga ei tea kas see on võimalik.
Muidu sellest saad kergesti aru kas peasilindrist lekkis, tõmba käega üle pidurivõimendi kopsiku täpselt peasilindri alt ja kui sealt on õline siis on asi selge.
[Muudetud: 19-8-2010 lada]
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
asi nii kaugel siis:D
Aga plaan panna mehaanilise teise lõõriga 01 karpa, kas mingeid muudatusi soovitate ka teha? Düüsid panen karburaatorist mis peal on, aga seal peal kirjas ,et see 2105 karbuss. Mis düüsid soovitate panna karbussi? Ja mida veel vahetada seal?
Düüse on mul praegu mõõtudest 117 kuni 135 ja õhu omad on kõik 170 ja 190. Mingi 4 karbussi on laiali, ja ühel ei ole näha ka düüside suurust aint nr 3 on seal.
Ei tea mis selle karbussi sees on mis auto peal on.
Lugesin ka Siimu teemat, aga ei saanud päris vastust mida otsisin. Tänud ette juba!!
Ja väike palve ka, ehk kellegil Märjamaa lähedal on 07 stanget ja võre(võib olla katkine keskelt, pea asi ,et see ümbris korras)? Kui on siis võiks pakkuda.
Pane bensiin mõlemale ~125-135 vahemikust ja õhk miski 200 teise kambrisse, võib ka väiksemaid proovida. 05-l oli vist 107/162 ja 170/170, see ei sobi kuna lõõrid erineva läbimõõduga ja 01 karpal pole ozon-süsteemi. Sportnukka ei kasuta, siis peale suure musta pilve ja tilkuvate küünalde suurte düüsidega ei saavuta. Mõistuse piires saab paremaks küll, kuid katsetada tuleb.
Ma olen alati lähtunud antud karpa margile ettenähtud düüsidest. Tabel on täesti kättesaadav meil siin kah : http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
PS. Karpa on selline seadeldis, et kui ta on sitane, siis on vähetõenäoline, et ta tööle hakkab normaalselt. Suurem osa anomaaliaid kaob peale atsetoonivanne ja suruõhuga puhastamist. Sellest alustagi:)
Ma olen alati lähtunud antud karpa margile ettenähtud düüsidest. Tabel on täesti kättesaadav meil siin kah : http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
PS. Karpa on selline seadeldis, et kui ta on sitane, siis on vähetõenäoline, et ta tööle hakkab normaalselt. Suurem osa anomaaliaid kaob peale atsetoonivanne ja suruõhuga puhastamist. Sellest alustagi:)
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Tänud, puhastan karbussi üle, ja proovin üle, aga vahetada tahtsin selle pärast et sellel karbussil mis peal on on vaakumklapiga teine lõõr, mehaaniline pidavat parem olema, kuna ei viivita teise lõõri järgi võtmisega.Algselt postitas: GTA
Pane bensiin mõlemale ~125-135 vahemikust ja õhk miski 200 teise kambrisse, võib ka väiksemaid proovida. 05-l oli vist 107/162 ja 170/170, see ei sobi kuna lõõrid erineva läbimõõduga ja 01 karpal pole ozon-süsteemi. Sportnukka ei kasuta, siis peale suure musta pilve ja tilkuvate küünalde suurte düüsidega ei saavuta. Mõistuse piires saab paremaks küll, kuid katsetada tuleb.
Ma olen alati lähtunud antud karpa margile ettenähtud düüsidest. Tabel on täesti kättesaadav meil siin kah : http://ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1650
PS. Karpa on selline seadeldis, et kui ta on sitane, siis on vähetõenäoline, et ta tööle hakkab normaalselt. Suurem osa anomaaliaid kaob peale atsetoonivanne ja suruõhuga puhastamist. Sellest alustagi:)
Aga täna sai kõvast keevitatud ja möllatud, tagaratastest tahapoole pole vaja enam midagi keevitada:lol
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Natuke veel nokitsetud Varsti võib asja teisele küljele lükata
Karbuss sai ka mahavõetud sees olid 162/107-bensiini ja 170/170 õhudüüsid peale väikes uurmist, paistis kõik puhas olevat ja omal kohal olevat, aga teiste karbussidega võrreldes oli tühikäigu düüs puudu . Võtsin selle teiselt karbussilt(50 suurusega). Hea ,et neid karbusse kogunenud on, ühe sain eelmine nädal jäätmejaamast-täitsa korras karbuss oli Siis 3 oli veel kogunenud kuskilt Igatahes olid 3neist tavalised karbussid ja üks oli 03 lõpuga ja see mis peale läks 02 lõpuga.(see sama mis oli peal)
karbist puurisin augud läbi ja keevitasin täis-teise plekiga kokku:
Täna sai kõvasti lõhutud ja tungrauakoht ja siis see raami moodi värk eemaldatud- nende junnide asemele lähevad vähe mehisemad rauad -rauad juba valmis lõigatud ja painutatud vaja külge keevitada aint.
Poolraam oli ka mäda, sinna teen 3mm karprauast uue
Igavusest sai üks õhtu vt ka teha milline võiks välja näha tulevikus:
Tahaks ilgelt sõita juba
Karbuss sai ka mahavõetud sees olid 162/107-bensiini ja 170/170 õhudüüsid peale väikes uurmist, paistis kõik puhas olevat ja omal kohal olevat, aga teiste karbussidega võrreldes oli tühikäigu düüs puudu . Võtsin selle teiselt karbussilt(50 suurusega). Hea ,et neid karbusse kogunenud on, ühe sain eelmine nädal jäätmejaamast-täitsa korras karbuss oli Siis 3 oli veel kogunenud kuskilt Igatahes olid 3neist tavalised karbussid ja üks oli 03 lõpuga ja see mis peale läks 02 lõpuga.(see sama mis oli peal)
karbist puurisin augud läbi ja keevitasin täis-teise plekiga kokku:
Täna sai kõvasti lõhutud ja tungrauakoht ja siis see raami moodi värk eemaldatud- nende junnide asemele lähevad vähe mehisemad rauad -rauad juba valmis lõigatud ja painutatud vaja külge keevitada aint.
Poolraam oli ka mäda, sinna teen 3mm karprauast uue
Igavusest sai üks õhtu vt ka teha milline võiks välja näha tulevikus:
Tahaks ilgelt sõita juba
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Sai siis mosse meenutuseks samasugune õhuvõtja kaan tehtud Ja klapikambri kaan ka värvitud Jäi ikka päris äge peegel see, pintsliga värvitud ka veel panin nii paksult et nagu voolama hakkas, ja siis voolas siledaks.
Karterist sain kätte leevendi alumise kinniti ja siis poldi, karteri võtsin alt ära kuna pillasin klappikambrikaane tikkpoldi sisse sinna:flaming Leevendi kiskusin välja, aga see oli korras, kunagi vist keegi vahetanud ja sisse jätnud selle alumise(see pidigi ära murduma onu andmetel)
Karp ka küljes, tõstmis kohad tegin sellised, et saaks sapika tungiga tõsta(samasugune nagu vw/audi, aga veidi suurem)
http://www.youtube.com/watch?v=i1cI80_RbXA
Külm start ka, veidi tossab alguses
[Muudetud: 20-9-2010 madis1080]
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Ratastel lõpuks- põhi all ja masteks ka põhja all. Sisse ka veel mingi värv ja masteksi moodi asi, sisu kokku ja siis on vaja ketid peale panna , muidu ei vea lumes üldse.
Põhi siis selline. Logareid oleks ka vaja, ainult esimene kõrvalistuja poolne on praegu küljes ja olemas. Siit on näha ka raiizing piduri sadulad
Siit poolik esilisa ka näha
Päris ülbe näeb isegi välja
Südamest ka üks pilt siis:
Pahtel selga ja siis värv peale, aga see jääb kevadeks.
Põhi siis selline. Logareid oleks ka vaja, ainult esimene kõrvalistuja poolne on praegu küljes ja olemas. Siit on näha ka raiizing piduri sadulad
Siit poolik esilisa ka näha
Päris ülbe näeb isegi välja
Südamest ka üks pilt siis:
Pahtel selga ja siis värv peale, aga see jääb kevadeks.
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Ei tea, panin mosse mälestuseks selle suht sinna;) Ja mossele panin selle pärast, et see suht lahe lõust:DAlgselt postitas: MAZ
Mis on see suur idee sellise lõusta joonistamisel õhupuhastajale? Kas mingi firma märk?
Mis sellest põllurallika teeb siis? Kui nii võtta siis on ju suvaline ralli ka põlluralli aint organiseeritud.Algselt postitas: lada
Huvitav millistel alustel mõned põllurallikad võivad siin foorumis üleval olla ja teised jälle mitte. Peaks ka ühe sigulli siia üles viskama millega vahest sõitu harjutan:P
Minu arust on põlluralli see kui lastakse põllul kuni jupid taga ja siis rauda masin, kui odavalt korda ei saa. Ise sõidan põllul kuna teedel veel liigelda ei saa ja teedel ei ole lubatud kiiresti ka sõita ja kurve pimedalt läbida jne.
-
aA-Johannes
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 16
- Liitunud: 24 Okt 2009 21:06
- Asukoht: Kadrina , Lääne-Virumaa
-
mmadis1080
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 155
- Liitunud: 01 Mär 2010 20:50
- Asukoht: Märjamaa
- Autod: Et kommenteerida teiste Ladasid ja kunagi mõned juppid Ladale maha müüa.
Elektri asjad korras, aga tekkis mõni küsimus.
Peal on lada 2103mootor ja 2107 karburaator. Masin ei käi üldse ja ei lähe pöördesse vaid poob kinni- vaatasin siis et sisselaskest tuleb üks selline koonuse kujuline toru(tundub et mingi lisa õhu võtja vms) ja siis salongi poole on üks selline ots kus kindlalt peab voolik käima- kuid see puudub seal.
Samuti ei allu karbuss reguleerimisele... Ja kus asub segureguleerimis kruvi? Tean vaid kus asub Tühikäigu regullkruvi.
Sealt ka- Ehk kellegil on mingit pilti kuidas need vaakumklapid ja asjad seal ühendatud olema peaks. Samas tuli ka mõte tõsta lada 01 karburaator peale, aga sellel ei paista olevat jagajast tulevat vaakumit.
Ja tekkis ka küsimus kas 1.2 ja 1,5 jagajakaaned on erinevad? On masinal selline peal millel on lõhik sees ja selline lõhik jagaja peal puudub(samas 1.3 mootoril on jaga küljes selline olemas). Ise enesest see ei häiri, aga kuna mingit takistust pole saab jagajakaant liigutada mingil määral... Kas see on normaalne?
Peal on lada 2103mootor ja 2107 karburaator. Masin ei käi üldse ja ei lähe pöördesse vaid poob kinni- vaatasin siis et sisselaskest tuleb üks selline koonuse kujuline toru(tundub et mingi lisa õhu võtja vms) ja siis salongi poole on üks selline ots kus kindlalt peab voolik käima- kuid see puudub seal.
Samuti ei allu karbuss reguleerimisele... Ja kus asub segureguleerimis kruvi? Tean vaid kus asub Tühikäigu regullkruvi.
Sealt ka- Ehk kellegil on mingit pilti kuidas need vaakumklapid ja asjad seal ühendatud olema peaks. Samas tuli ka mõte tõsta lada 01 karburaator peale, aga sellel ei paista olevat jagajast tulevat vaakumit.
Ja tekkis ka küsimus kas 1.2 ja 1,5 jagajakaaned on erinevad? On masinal selline peal millel on lõhik sees ja selline lõhik jagaja peal puudub(samas 1.3 mootoril on jaga küljes selline olemas). Ise enesest see ei häiri, aga kuna mingit takistust pole saab jagajakaant liigutada mingil määral... Kas see on normaalne?