2107, zizzalik, 1987
2107, zizzalik, 1987
Foorumi reeglid
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
Autoteema pealkirja vormistamine:
Auto mudel, kasutajanimi, väljalaskeaasta n: 2107, Revolutsionäär, 1989
Tasuks lisada ka märgend kujul projekt-MUDEL n: projekt-2107
Teemasse palun lisada juttu oma masinast ja lisaks ka pildimaterjali.
Pildimaterjali üleslaadimisel kasutada võimalusel foorumi pakutud funktsionaalsust, sest välistelt saitidelt viidatud pildid kipuvad ajaga kaduma.
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Tegin täna pattu, vend sõitis autoga vahepeal ja sõitma minnes kuulsin küll, et klapiklõbin on sees, aga ei teinud sellest välja ja sadamasse jõudes järsku 1 silinder tagant läinud.. Summutajast hakkas ka sinakat suitsu tulema, kui koju sõitsin. Kodus kruvisin kohe klapikambrikaane maha ja oh üllatust, 6s nookur puudu.. Ajasin selle nookuri omale kohale tagasi ja reguleerisin uuesti klapid ära.
Käima pannes olid kõik 4 pütti järgi ja ajas ikka sinist välja. Peale kilomeetrist sõitu kadus sinine suits õnneks minema. Ju oli silindris/väljalaskes õli ja põlemata bensiini.
Mootor on ka nüüd erksam, ju enne ei avanenud 6s klapp niipalju kui oleks vaja olnud. Sõidurõõmu oli igaljuhul hulgaliselt peale väikest "vigade parandust". Koju tagasi tulin autoga köieotsas, kuna kütus sai otsa.
Siinkohal ütleks ühe lause mis vähemalt minupuhul paika peab "Loll pea on ihu nuhtlus":lol
Veel sai täna peale teine starter, millega ei ole enam "tühja aku effekti"
[Muudetud: 19-3-2011 zizzalik]
Käima pannes olid kõik 4 pütti järgi ja ajas ikka sinist välja. Peale kilomeetrist sõitu kadus sinine suits õnneks minema. Ju oli silindris/väljalaskes õli ja põlemata bensiini.
Mootor on ka nüüd erksam, ju enne ei avanenud 6s klapp niipalju kui oleks vaja olnud. Sõidurõõmu oli igaljuhul hulgaliselt peale väikest "vigade parandust". Koju tagasi tulin autoga köieotsas, kuna kütus sai otsa.
Siinkohal ütleks ühe lause mis vähemalt minupuhul paika peab "Loll pea on ihu nuhtlus":lol
Veel sai täna peale teine starter, millega ei ole enam "tühja aku effekti"
[Muudetud: 19-3-2011 zizzalik]
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Pole ammu kirjutanud, seega igaks juhuks mainin, et ei ole autot nurka visanud. Vahepeal olen sellega niisama sõitnud.
Eile sai vahetatud rooliotsad, nende eest suured tänud Henrile. Karburaatori ja düüsidega sai ka vähe mängitud ja nüüd on minu jaoks päris hea isegi. Veel said alla tikkpoldid. Velgi ei jõudnud panna, kuna need vanaisa juures ja polnud piisavalt kütust, et need ära tuua.
Hetkel sigull seisab ja ootab millal kihnu kütust juurde tuuakse.
20032011.jpg-thumb.jpg
Eile sai vahetatud rooliotsad, nende eest suured tänud Henrile. Karburaatori ja düüsidega sai ka vähe mängitud ja nüüd on minu jaoks päris hea isegi. Veel said alla tikkpoldid. Velgi ei jõudnud panna, kuna need vanaisa juures ja polnud piisavalt kütust, et need ära tuua.
Hetkel sigull seisab ja ootab millal kihnu kütust juurde tuuakse.
20032011.jpg-thumb.jpg
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Nii eile toodi kihnu kütust ja täna tõin linnast ka. Nüüd tuleb ette veel vallarid alla kruvida ja võib nv rahulikult üle elada.
Kasutajal kihnumees on nv sünnipäev ja peab sinna siksiga ennast kohale vedama. Tänasest siis B ja C1 kategooriad ka olemas;)
Kasutajal kihnumees on nv sünnipäev ja peab sinna siksiga ennast kohale vedama. Tänasest siis B ja C1 kategooriad ka olemas;)
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Kasutaja kihnumehe sünnipäevale sain siksiga ilusti kohale, a kui lõkkele minek oli, siis otsustas mootor korraliku käimise pealt seisma jääda.
Uurisin, mis jama on ja aru ei saanud, sädet ka loll ei märganud vaadata. Käiasin kuni aku tühi, sest vahepeal lubas ja siis paukus nagu oleks täis. Panime siis köie külge ja vedasime, aga ikka ei tahtnud käima minna, ajas sumbutajast ja õhupuhastajast tuld välja aint...
Otsustasin selleks õhtuks loobuda ja sai koju ära veetud ja teise autoga edasi mindud. Olin niivõrd solvunud siksi peale, et seisis nädal aega niisama hoovipeal. Esmaspäeval töölt tulles võtsin ajaviiteks jagaja maha ja võtsin tuppa kaasa. Nokkisin kontaktid maha, mustad nad ei paistnud, aga puhastasin profülaktika mõttes ikkagi. Panin kontaktivahe paika ja jagaja tagasi peale, ning süüte märkide ja mõistuse järgi paika. Mõtsin, et süütepool või kondensaator otsad andnud, et vahepeal nagu süütaks või nii. Kui jagaja peale oli, siis katsetasin ajaviiteks. Aku vedas vaevu mootorit ringi, a korra tegi "jonks" ja käima ta läks. Ju oli siis jagajal miskit häda, igaljuhul nüüd on korras jälle ja tuju hea:spin
Uurisin, mis jama on ja aru ei saanud, sädet ka loll ei märganud vaadata. Käiasin kuni aku tühi, sest vahepeal lubas ja siis paukus nagu oleks täis. Panime siis köie külge ja vedasime, aga ikka ei tahtnud käima minna, ajas sumbutajast ja õhupuhastajast tuld välja aint...
Otsustasin selleks õhtuks loobuda ja sai koju ära veetud ja teise autoga edasi mindud. Olin niivõrd solvunud siksi peale, et seisis nädal aega niisama hoovipeal. Esmaspäeval töölt tulles võtsin ajaviiteks jagaja maha ja võtsin tuppa kaasa. Nokkisin kontaktid maha, mustad nad ei paistnud, aga puhastasin profülaktika mõttes ikkagi. Panin kontaktivahe paika ja jagaja tagasi peale, ning süüte märkide ja mõistuse järgi paika. Mõtsin, et süütepool või kondensaator otsad andnud, et vahepeal nagu süütaks või nii. Kui jagaja peale oli, siis katsetasin ajaviiteks. Aku vedas vaevu mootorit ringi, a korra tegi "jonks" ja käima ta läks. Ju oli siis jagajal miskit häda, igaljuhul nüüd on korras jälle ja tuju hea:spin
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Need tikkudel tuleb jah vähe maha lõigata, praegu natuke liig. Mutrid ka suts pikad, aga need jäävad nagu on;)MuKi14 kirjutas:sul need tikud päris kilomeetrised...
ot: kuidas sa c1 said?
C1 tegin koolis, aeti sutsu raha ka peale. B sai tänu sellele, et õpin autotehnikuks.
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000
- zizzalik
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 410
- Liitunud: 15 Juul 2009 22:31
- Asukoht: Kihnu
- Autod: vaz 21051, vaz 2107, Iz 56, K 750, iz planeta 5
Nii pole ise väga auto kallal midagi teinud, auto on nüüd venna oma aga hoian autoga toimuvaga kursis ikka;)
IMG_4670.jpg-thumb.jpg
IMG_4670.jpg-thumb.jpg
Vaz 21051 88', Vaz 2107 87', Vaz 2105, Iz 56, k-750, Ford Sierra, Ford Escort RS2000