Punktiarvestus 2009

Punktiarvestus 2009

Ettepanekud ja probleemid
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Minu arvamus sellest oleks,et ikkagi mod ja standard eraldi.Suur vänt ja väike eraldi,aga kui rääkida standardist siis peaks ju auto olema standard.Mõtlen ka amorte,mina sõitsin oma valge 05 Pärnus täiesti standardina.Ei võtnud asju pagaasnikust ega salongist välja.
Muidugi Rojevi jutus on ka iva sees,et kindlasti hakkab mingi hämamine ja vaidlemine et on ikka standard.
Ja kui kõk kokku panna siis ei saa ka mingeid auhindu jägada ega punkte arvestada.Sõidame lihtsalt aja peale,pärast tuleb tabel aegade,mootori mahu ja nimedega üles.Kes tahab võrdleb teistega,pole siis virisemist kes ja kui palju teinud.Kui punkte arvestada,siis tuleb ikka mod ja standard eraldi hoida.Mod klassis võiks olla siiski selline piirang nagu vanasti oli autorallis A2/1 klass.Kõik pidi väiselt standard olema:mootori plokk,kaan sisse -väljalase,karpa ning siis oli kõige aeglasem ülekanne 4,4 saadaval kaubanduses mida kasutada võis.Superkrossis on pea aegu sama ainult väljalase on vaba.
Mitmes klassis korraga sõitmine võik olla küll,kuid mingi lisa raha eest.
56506878
Kasutaja avatar
ROJEV
Postitusi: 309
Liitunud: 27 Apr 2007 11:40
Asukoht: Viljandi linn.
Autod: Ноль шесть, была(((

Postitus Postitas ROJEV »

Veel üks mõtte. Lühikeses vändas ja pikas vändas võiks olla kaks klassi, nägu enne öeldud sai, aga "võistlus" klass ja "osaleja" klass.
"Võistlus" klassis käib siis tihe rebimine karika-medali eest, ja "Osaleja" klassis diplomite eest.
Üritusele tulija ise valib mis klassis ta soovib võistelda-osaleda.
Kaks järjest võitu "Osaleja" klassis viib automaatselt "Võistlusklassi", aga poole vähem punktitega.
Nats vist keeruline ....


Tuha mõtte meldib tegelt:-
""Sõidame lihtsalt aja peale,pärast tuleb tabel aegade,mootori mahu ja nimedega üles.Kes tahab võrdleb teistega,pole siis virisemist kes ja kui palju teinud.""



[Muudetud: 7-11-2008 ROJEV]
Kirjutan suvaliselt, kuulmise järgi!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

kas me tahame sõita või vaielda kellel on mis tehtud, stock 1600 vaevalt et paljudel on, kui mootor on stokk siis vaevalt et sillas on vana hea ühepoolne õliamort.

zajetz loodetavasti järgmisest aastast nagunii suurtemeeste liivakasti üle kolinud ja auhindu tahaks koguda teistelt võistlustelt.
Kasutaja avatar
SexSix
Foorumi kasutaja
Postitusi: 2501
Liitunud: 22 Juul 2007 17:18
Asukoht: Viljandimaa
Autod: 013

Raske õppustel kerge lahingus!

Postitus Postitas SexSix »

Lugesin teema läbi,inffi nii palju,et pea läheb halliks.
Muidugi käin üritustel,et lihvida oma oskusi ja toime tulla liikluses ettetulevate kriisiolukordadega.Et saaks teada kuidas auto käitub.Lõbu peab ka asjajuures olema!Seltskond kindlasti ka!
Mõtlesin ka järgmiseks aastaks ehitada auto millega saaks osa võtta ka Laitse Rajapäeva taolistest üritustest.AMY-ga ei taha isegi kruusateedpidi sõita.
Hr.Kytt-i koefitsent on väga hea mõte!
Auto ehitaks uueks aastaks 1200cm3.
Loodame,et lõppeval hooajal kellegile liiga ei teinud orginaalse AMY-ga?
Küsimus:Aga velgede ja rehvide mõõdud?Veljed ostsin just,et osaleda asfaldi üritustel(õnneks rehve ei ostnud veel).Muidugi oli soov tänavalegaalsete rehvide ostmiseks.

[Muudetud: 8-11-2008 SexSix]
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: AaClub
Seega minu soovitus teha mitteametlik punktiarvestus..
Kas meil siiani on olnud siis ametlik?

Siiamaani keegi ju tegelikult ei vingunud võistlusklasside üle, aga selge on see, et suurevända klass tuleb kindlasti kaheks jagada. Tuleb lihtsalt punktid paika panna, et kes kuhu.
Siiani pole ju klubiüritustel kedagi sellist käinud (vähemalt mina pole kohanud) kes oma auto ehitusest sõnakestki ei räägiks või hoopis valetaks autot kehvemaks kui tegelikult on..:puzzled
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Algselt postitas: reiner
selge on see, et suurevända klass tuleb kindlasti kaheks jagada.
Mitte mingil juhul seda teha ei tohi!!!!! Ei taha näha neid vaidlusi ja solvumisi....midagi tehtud kõigil, täiesti stock on vast ainult Nymmikul, aga see auto nagunii ei sõida ringrada. (tahaksin ka küsida kuhu mu pritsungiga auto läheks? mod klassi? Tutkit, kõik on originaal peale istmeid!) Õppige sõitma! Viimases Rapla üritusel AaClub tegi enamikule pähe oma tossava 1200 koletisega.....
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
zajetz
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1085
Liitunud: 14 Nov 2002 15:31
Asukoht: Tallinn, Nõmme(Pääsküla)
Autod: 4x 2101x ; 626 ; Auris hybrid

Postitus Postitas zajetz »

sel juhul kes paneb ka laiema/suurema ratta alla siis see kah kohe mod klassi!
d
dasf
Postitusi: 1057
Liitunud: 12 Veebr 2003 15:05
Asukoht: järvamaa-Tallinn
Autod: 2x2105 2xBMW
Kontakt:

Postitus Postitas dasf »

Ja minu poolt väike mõte. Kas meie väikesel klubil on tõesti otstarbekas teha niipalju erinevaid klasse?
Olen veendunud, et edaspidi seisame me tihti silmitsi olukorraga kus klubiüritustel on ette valmistatud 8-9 komplekti karikaid-medaleid-diplomeid ning kohapeal selgub et ühes või teises alagrupis on võistlejaid ainult 1. Mida teeme järele jäänud karikate-medalitega? Auhinnad moodustavad iga ürituse eelarvest märgatava osa ning niisama auhindu graveerida oleks klubile ilmselgelt liialt kulukas.
Kui suurenevad kulutused siis tõusevad kindlasti ka LK ürituste hinnad. Motosport on niigi kulukas ning paljud meie klubi liikmed on sunnitud valmima ürituste vahel millel osaleda. Kuidas siis innustada uusi liikmeid LK üritustele?

Mina olen senise klassiliigituse poolt!
Teen vaid ettepaneku nimetust kohendada, senine vabaklass asendada Lada Pro klassiga: vabaklass - lääne autod (LK punktiarvestuses ei osale) ning Lada Pro klass - endine vabaklass, st Lada kere Lääne auto mootoriga (osaleb LK punktiarvestuses).
w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Postitus Postitas Walter »

Mina tahan lihtsalt sõita. :cool: Minu arust võiks kõik samaks jääda ja õppida ise paremini sõita. Vaadates laitse aegasid nt. väike klass esikoha masin on originaal väljaarvatud hooratas. Võrrelge siis aegu. Õpime kõigepealt sõitma. Mina tegin vastupidi ja ei ole sellest mootorist kasu niipalju. Lihtsamalt öeldes rõhkem tegusid vähem juttu.:spin
MännikuLaiali.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Minu autode ainukeseks sõiduomandusi parandavaks modifikatsiooniks on punasel 14" velg 185/60 kummiga. Ja tegelikkuses on see väga suur vahe kui võrrelda isegi originaal mõõtu uue lääne kummiga, rääkimata siis diagonaalist. Varasemast ajast mäletan originaal õli amortide asemel gaasikad ja ka need andsid täiesti tuntava vahe juurde. Kuna kasutan Ladat suht palju igapäevaselt, siis ei raatsigi enam pehmet sõitu jäigaga ära rikkuda. Ma olen sõitmas käinud Raplas isegi veneaegsed pirukamosse kummid all. Lõbu oli maa ja ilm.
Ma arvan, et Ladaklubi võistlused võiksid ikka jäädagi selliseks vabaks ja lõbusaks ürituseks. Kes tahab see ehitab ja teeb, kes tahab, see sõidab lihtsalt niisama oma lõbuks.

Seega teen ettepaneku jätkata tänaste klassidega ja võib olla hoopis katsetada mingil võistlusel originaal klassi. St originaal peab olema kõik välja arvatud kummid. Kummid peavad olema originaal/tehase mõõtu, aga veneaegse toodangu asemel võib muidugi olla kasvõi täitsa uus lääne toodang. Võib olla sellistel suurematel üritustel oleks see mõeldav-tehtav. Näiteks summercambil annaks välja parima originaalse Lada karika.
Mel loodab ikka veidi originaalseid Ladasid ka säilitada;)
Kasutaja avatar
robi
Ladaklubi Liige
Postitusi: 494
Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
Asukoht: Tallinn
Autod: 2107 1992
Kontakt:

Postitus Postitas robi »

Pooldan Mel'i ettepaekut.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Olen minagi poolt.

Ise ma selle teema üles tõstsin. AGA mitte selle pärast, et mulle praegune süsteem ei meeldiks vaid selle pärast, et kui keegi millalgi hiljem peakski midagi ütlema hakkama, siis tal oli võimalus oma arvamus välja öelda, siis kui selleks oli õige aeg. Seega jätkame vanat viisi.

Klassidele võiks tõesti uued nimed panna, need mis Via välja pakkus:
*Lada66
*Lada80
*Esivedu
*Lada Pro

Samas võib ju eksisteerida ka "Vabaklass" kus võistelda saab mitte Ladaga. Seda sel juhul kui ürituse korraldaja lubab. Kui on öeldud "Rajal ainult Ladad", siis nii see on.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Las siis nii olla. Vabaklass jääb, saigi nimetatud mod ladade klass Lada Pro“ks, aga võistlusel vabaklassi ei autasustata ja punkte ei saa, st. saab sõita vaid oma lõbuks. Osalustasu samaks jätta mis Lada klassidel.
Mitme klassi sõitmine pole keelatud, aga sõita tuleb klassi vastava autoga, ja nii erandideta. Osalustasu iga klassi osavõtu eest. Nii et kui keegi tahab ntx osaleda nii Lada80 ja ka esiveolisega siis terve hooaeg läheb topelt maksma.
Kui keegi tunneb et tal hakkab mõnes klassis igav, alati olete teretulnud Lada Pro klassi ;)
Kiiver endiselt kohustuslik, ka nõutav igas autos tulekustuti kehtiva ülevaatusega.
Punktisüsteem jääb mitteametlikuks, klubisiseseks arvestuseks. Loodame et sm. Reiner tegeleb ka edaspidi sellega.
Aasatal 2009 järgmised klassid:
*Lada66 - 1200 - 1400 tagavedu
*Lada80 - 1500+ tagavedu
*Esivedu - Kõik esiveolised Ladad
*Lada Pro - Ladad mis varustatud muud marki mootori, käigukasti, tagasillaga. Ka turbotatud ladad, nitrotatud ja muud moodi ülelaetud.
*Vabaklass - Muud marki sõidukid. Ei autasustata!!!

Midagi lisada kellegil?
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Algselt postitas: viaccess
Mitme klassi sõitmine pole keelatud, aga sõita tuleb klassi vastava autoga, ja nii erandideta. Osalustasu iga klassi osavõtu eest.
Õige!
Algselt postitas: viaccess
Punktisüsteem jääb mitteametlikuks, klubisiseseks arvestuseks. Loodame et sm. Reiner tegeleb ka edaspidi sellega.
Vabalt:)
Lower your standards and you'll never be disappointed!
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

Võib olla Via sul mingi väga lihtne loogika, aga ma praegu ei jaga seda ära, millest need numbrid? St 66 ja 80?
a
ando
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1166
Liitunud: 07 Dets 2005 22:12
Asukoht: Tartu
Autod: 2101, 2102, 2108, Niva; Skif

Postitus Postitas ando »

Vändad?
Jõud taga, peab minema.
Kasutaja avatar
kristjan92
Ladaklubi Liige
Postitusi: 836
Liitunud: 08 Jaan 2007 22:14
Asukoht: Tamsalu
Autod: Lada Nova 21053 92' , Seat Cordoba 01'

Postitus Postitas kristjan92 »

Hobujõud?
Tehnika lolli käes on vanaraud!
Autosõit on nagu keeleoskus – seda tuleb praktiseerida; lõputult praktiseerida.
m
Mel
Ladaklubi Liige
Postitusi: 1390
Liitunud: 15 Juun 2002 11:54
Asukoht: Tallinn
Autod: 3x fwd, 5x rwd

Postitus Postitas Mel »

No muidugi:rolleyes
t
tuhajuhe
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 859
Liitunud: 11 Mai 2002 21:41
Asukoht: türi
Autod: Auto puudub

Postitus Postitas tuhajuhe »

Täpsemalt ,kolvikäik.
56506878
Kasutaja avatar
VäikeMägilane
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1464
Liitunud: 06 Sept 2002 20:12
Asukoht: Mägi-Eesti
Autod: 2107, Niva, VFTS
Kontakt:

Postitus Postitas VäikeMägilane »

aga enamusel on ju remont vändad:spin

Ei vahva et asi on kurjaks aetud - mida rohkem vaidlejaid seda vettpidavam tulem saab.

Minu vaatevinklist ei ole mingit ERILIST vahet kas sõidad 1200cc (44kw)või 1600(57kw)/1700i(ok juba 62kw;) siksiga...

Vahe tuleb sisse siis kui ühel on salongist järel ainult 1 iste aga teisel kõik makid ja polster ja mastiks jne

See on ka pulli kaka, kui ma asendan oma 1200cc kopikal originaal amordid mingite gaasikatega, isegi kasvõi sport variantidega ning mind pannakse selletõttu mingisse "pro" klassi...et juuksekarva ei ole mõtet ka lõhki ajada - kui oled sõitja siis pole sellistel hobiüritustel ju mingit vahet. Esiasi kui tegu on juba pelgalt võidusõidu jaoks ehitet aparaadiga.

pooldan "klassik66", "klassik 80", "Lada 8" (110, 112 jt ka.), "Lada vaba" (pro vms) ja "Lääne klass"

samas kui klassik66 osalejaid netu siis ei pea teda oelma!
Mingi edasiviiv motivatsioon võiks ju olla:)


Edu algavaks hooajaks
Siim
Festina lente!
Vasta