1. leht 1-st

Võistlusklasside küsitlus.

Postitatud: 21 Sept 2012 13:24
Postitas Walter
Aasta lõpuni aega on, niikaua saaks rahvas hääletada ja oma pakkumisi teha. Hääletada võiks kõik kes sõidavad, ehitavad ja plaanivad sõitma hakata.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=30591

Postitatud: 21 Sept 2012 14:24
Postitas Kytt
Hetkeline küsitlus meenutab natuke ühe konkreetse linna võimu poolt korraldatavaid küsitlusi, kus küsitluse korraldajale ebasobivad vastusevariandid on jäetud lisaselgituseta ning sobiva variandi miinuspool on jäetud samuti välja toomata.
Ma siis täpsustaks veidi:
1. variant
Klassid:
66 - kõik ülevaatust omavad tänavalegaalsed 1,2-1,3 mootoriga tagaveolised
80 - kõik ülevaatust omavad tänavalegaalsed 1,5-1,7 mootoriga tagaveolised
PRO - mõne teise mootoriga tagaveolised ja spetsiaalsed võistlusmasinad(topeltkarpad, turbod, puurid, nitrod, slikid jne)
FWD - kõik esivedu

2. variant:
Klassid:
66 - originaalkonditsioonis 1,2-1,3 motoga tagaveoline
80 - originaalkonditsioonis 1,5-1,7 motoga tagaveoline
Sport - kõik tagaveolised alates vaid sportnukaga 1,2 liitrise motoga autost kuni E-rühma rallikani
Pro - vaid mõne teise auto mmootoriga tagaveoline
FWD - kõik esiveolised, originaalist kuni rallikani?!?!?!?!?!

3. variant:
Klassid:
66/80/SPORT/pro/FWD
iga ümberehitus(nukk, puur, blokkdiffer jne) annab teatud arvu punkte. Saades kokku n-arv punkte tõstetakse auto tugevuselt järgmisesse klassi. Ehk siis originaal 1,2 Lada, mil on peal vaid sportnukk, ei läheks automaatselt variant2. järgi Sport klassi E-rühma rallikatega võidu sõitma vaid jääks siiski 66 klassi. Samas puur+lukk+sportnukk originaalmasinal viiks ta Sporti, ning näiteks puur+lukk+nukk+muudetud sisselase+muudetud esisild+korvistmed viiks masina Pro-klassi.

4. variant
Klassid:
puuduvad

Toimuvad treeningpäevad, võrdle enda tulemusi millise mehega tahad. Aeg, mis siiamaani kulus tehnilise tegemisele, saab nüüd ära kasutada näiteks kogenumatelt näpunäidete saamiseks.

Postitatud: 21 Sept 2012 22:43
Postitas reiner
Praegu mulle tundub, et nii mõnelgi võib arusaamatuks jääda 2. ja 3. variant.
Kui Kyti selgitust mitte lugeda, siis võib jääda mulje, et 3. variandi puhul Sport klassi ei tule.

Minu arvates võiks 2. ja 3. variandi kokku lüüa. Ja 1. variandi puhul tuleks ka kriitilisema pilguga ülevaadata autode paigutamist PRO ja teiste klasside vahel.

Postitatud: 22 Sept 2012 08:05
Postitas olaaf
Reiner hakkab kuskile jõudma oma ideega. Punktisüsteem koos sport klassiga oleks lahendus küll..

Administreeriv toiming

Postitatud: 28 Okt 2012 20:41
Postitas Kytt
 ! Sõnum kasutajalt: Kytt
Teemat on hüpitatud.

Postitatud: 28 Okt 2012 22:27
Postitas viaccess
Pakuksin välja 3 klassi
1.Standart
2.Sport
3.Pro

Nimed ütlevad kõik!