Võistlusklasside küsitlus.

Võistlusklasside küsitlus.

Kokkutulekud jm liikmete organiseeritud ettevõtmised
Vasta

Võistlusklasside küsitlus.

4. Ainult ajavõtt kõik samas klassis.
8
20%
4. Ainult ajavõtt kõik samas klassis.
13
32%
4. Ainult ajavõtt kõik samas klassis.
10
24%
4. Ainult ajavõtt kõik samas klassis.
10
24%
 
Hääli kokku: 41

w
Walter
Ladaklubi Liige
Postitusi: 502
Liitunud: 03 Veebr 2006 18:39
Asukoht: Tallinn, Kohila
Autod: 2x2105,Y60,Paskaak.

Võistlusklasside küsitlus.

Postitus Postitas Walter »

Aasta lõpuni aega on, niikaua saaks rahvas hääletada ja oma pakkumisi teha. Hääletada võiks kõik kes sõidavad, ehitavad ja plaanivad sõitma hakata.
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=30591
MännikuLaiali.
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Postitus Postitas Kytt »

Hetkeline küsitlus meenutab natuke ühe konkreetse linna võimu poolt korraldatavaid küsitlusi, kus küsitluse korraldajale ebasobivad vastusevariandid on jäetud lisaselgituseta ning sobiva variandi miinuspool on jäetud samuti välja toomata.
Ma siis täpsustaks veidi:
1. variant
Klassid:
66 - kõik ülevaatust omavad tänavalegaalsed 1,2-1,3 mootoriga tagaveolised
80 - kõik ülevaatust omavad tänavalegaalsed 1,5-1,7 mootoriga tagaveolised
PRO - mõne teise mootoriga tagaveolised ja spetsiaalsed võistlusmasinad(topeltkarpad, turbod, puurid, nitrod, slikid jne)
FWD - kõik esivedu

2. variant:
Klassid:
66 - originaalkonditsioonis 1,2-1,3 motoga tagaveoline
80 - originaalkonditsioonis 1,5-1,7 motoga tagaveoline
Sport - kõik tagaveolised alates vaid sportnukaga 1,2 liitrise motoga autost kuni E-rühma rallikani
Pro - vaid mõne teise auto mmootoriga tagaveoline
FWD - kõik esiveolised, originaalist kuni rallikani?!?!?!?!?!

3. variant:
Klassid:
66/80/SPORT/pro/FWD
iga ümberehitus(nukk, puur, blokkdiffer jne) annab teatud arvu punkte. Saades kokku n-arv punkte tõstetakse auto tugevuselt järgmisesse klassi. Ehk siis originaal 1,2 Lada, mil on peal vaid sportnukk, ei läheks automaatselt variant2. järgi Sport klassi E-rühma rallikatega võidu sõitma vaid jääks siiski 66 klassi. Samas puur+lukk+sportnukk originaalmasinal viiks ta Sporti, ning näiteks puur+lukk+nukk+muudetud sisselase+muudetud esisild+korvistmed viiks masina Pro-klassi.

4. variant
Klassid:
puuduvad

Toimuvad treeningpäevad, võrdle enda tulemusi millise mehega tahad. Aeg, mis siiamaani kulus tehnilise tegemisele, saab nüüd ära kasutada näiteks kogenumatelt näpunäidete saamiseks.
Kasutaja avatar
reiner
Ladaklubi Liige
Postitusi: 2371
Liitunud: 12 Dets 2005 17:55
Asukoht: Keila
Autod: 4 x Lada

Postitus Postitas reiner »

Praegu mulle tundub, et nii mõnelgi võib arusaamatuks jääda 2. ja 3. variant.
Kui Kyti selgitust mitte lugeda, siis võib jääda mulje, et 3. variandi puhul Sport klassi ei tule.

Minu arvates võiks 2. ja 3. variandi kokku lüüa. Ja 1. variandi puhul tuleks ka kriitilisema pilguga ülevaadata autode paigutamist PRO ja teiste klasside vahel.
Lower your standards and you'll never be disappointed!
o
olaaf
Ladaklubi Auliige
Postitusi: 4924
Liitunud: 12 Juun 2002 09:16
Asukoht: nõmme
Autod: 2105 s1300, 1119

Postitus Postitas olaaf »

Reiner hakkab kuskile jõudma oma ideega. Punktisüsteem koos sport klassiga oleks lahendus küll..
Männiku laiali Garage
"90 percent of carb problems are ignition related.."
Kasutaja avatar
Kytt
Ladaklubi Juhatus
Postitusi: 2074
Liitunud: 29 Okt 2002 11:32
Asukoht: Tallinn
Autod: 2x2102,21013 & Toyota

Administreeriv toiming

Postitus Postitas Kytt »

 ! Sõnum kasutajalt: Kytt
Teemat on hüpitatud.
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Pakuksin välja 3 klassi
1.Standart
2.Sport
3.Pro

Nimed ütlevad kõik!
Jupid Venemaalt!
Vasta