3. leht 3-st

Postitatud: 12 Sept 2013 13:41
Postitas reiner
 
Ilmars kirjutas:Seda kõike siin lugedes, Olen Walteriga nõus. Klasse peab ausamaks muutma. Jutus on iva nii Kytil, kes peab sama autoga koju tagasi sõitma tänaval. Olen ühel meelel ka Atskaarikuga,kes peab vägikaigast vedama kordi võimsamate autodega.
Mina isiklikult selle jutu peale ,mis siin lugesin, jagaks klassid nii.
Lada originaal. 66 ja 80. Mis ongi originaal.
Sport on kõik ümberehitused,kus on Lada võimendatud detailid ja muud , nukkvõllid.1,7i mootor . blokk. jne.
Kes liiguvad tänaval ise ja on ükskõik mis ülevaatus ja Politse ei saa kurjaks kui tänaval kinni peab.
Lada PRO. On need kes veavad kärupeal. kolmnurga otsas jne.
Olenemata mida teinud oled ,et kärupeal ,või kolmnurga otsas vead. Ju siis ei ole enam tehniliselt ladaga vaid Pro klassi autoga. Pro klassi kuuluks ka kõik , slikkrehv,kruusarehv,piik jne.
Pro oleks ka kõik seest tühjaks tõstetud ja puuriga autod. kus on ainult 1 juhi korviste. Või mis iganes.
Oleks poole ausam see autode liigitamine.
Kõike mida sa siin kirjutasid, on varem juba risti-rästi igaltpoolt läbi käinud.
Tehase originaal ja mitte, treilal või mitte lada mootor või mitte..
Eelmisel aastal kui veel klassid toimisid, siis käisin oma peaaegu stock masinaga ka treilaga kohal, sest kuna auto ei olnud igapäeva kasutuses, ei hakanud TÜV ja kindlustust tegema. Tol hetkel meie reeglite järgi igati Lada80 klassi masin.
Ainult selle pärast masin näiteks PRO (või mingisse sport) klassi paigutada oleks veits ülekohtune. Või mis?

Samas ei ole mõtekas teha täiesti originaal klassi ning näiteks Lada Sport klassi ja siis PRO kus mitte Lada mootoriga Ladad. Võistlejaid jääks igasse klassi liiga vähe..

Kui Atzkarik oma masinat ehitas, siis ta ju teadis, et masin ei vasta enam Lada80 nõuetele. Keegi vägisi teda sinna PRO klassi ei paigutanud. Kindlasti pole seal ka mitu korda võimsamaid masinaid. On võimsamaid, aga mitte nii palju.
Eelmine aasta pidid Lada80 klassi mehed, kel mootor, kkast ja tagasild originaalid (näiteks nagu mina ise) sõitma Atzkarikuga võidu :) See selleks..

Kui nüüd võtta viimase Rapla rajapäeva ajad, siis siim789 sõidab suhteliselt stock masinaga kui ma ei eksi. Peaks vist olema mingise Fordi Weber karpa ning masin hästi häälestatud. Lisaks veel slikid all. Ega talle väga vastast ei olnud seal. Olgu see 1.8 BMW või mõni kaheliitrine Opel..
Mõni aasta tagasi Laitses sõitsime isaga ühe ja sama autoga. Isa oli esimene ja mina teine. Aegu võis kalendriga mõõta.. Tulemused paneb ikkagi paika rooli ja istme vaheline tihend. Kahjuks selle järgi ei saa klasse teha..

Postitatud: 12 Sept 2013 13:50
Postitas olaaf
siimul on ilmari tehtud mootor vahel, koos sportliku nukkvõlliga..


Vaadates seekordset rajapäeva siis sõitjaid vähe, et väga klassidesse laiali pressida :(

Ükskõik kuidas me jagame - keegi on ikka rahulolematu.
Asjaosalised kes reaalselt rajal ka sõidavad peaks kirjutama erinevad variandid paberile ja hooaja lõpus tõmbame loosi, kuidas järgmine hooaeg sõitma hakkame.

Postitatud: 12 Sept 2013 14:58
Postitas Ilmars
Reiner. Ma mõistan sind ja enne ei viitsinud nii pikalt lahti seletada oma mõtet. Kuid jah, Kui sinu auto on 100% 66 või 80 klassi originaal. Puudub ainult teh. ja kindlustus. Tuled kärupeal. On arusaadav.
Kui on seest tühi. puur sees.Ja üks korviste sees. stangesid pole,uksepolstreid pole,pleksikaasist needitud küljeaknad.jne.kuid mootor 1,3 või mis iganes Oledki lada PRO.
Kuid kui lõpuni aus olla siis minul isiklikult on täiesti ükskõik kes millega mis klassis sõidab. Mina nagunii sõita ei oska ja sõidan niisama omalõbuks.Tähtis et oleks PRO selles mõttes ,et seltskond on ju ikkagi lahe ja koos on lahedam, mida rohkem seda huvitavam.
Tähtis oleks see ,et ka kõik teised oleks rahul. Kes tahavad võidusõita, siis see peaks olema ka aus ja võrtsetel autodel. Kuna meie autod on nii erinevad , siis Praegu 80 ja PRO klassi vahe on mäekõrgune.
:)

Postitatud: 10 Okt 2013 09:13
Postitas matzz
Minu isiklik arvamus ühtib Reineri omaga. Sport klassi ei ole mõtet teha, võistlejaid niig vähe olnud viimasel ajal.

Las olla kolm klassi tagavedustele
66
80
pro

Ehk siis igaüks teab ise, mis klassi autot ta ehitab. Klasside nõuded on kirjas ning kui sa tõstad teise margi karpa peale, siis see on su enda asi, ehk siis oled sa PRO-s.

Puur jällegi, minumeelest on pigem ohutuseks ning see võiks olla lubatud ka teistes klassides. Kui ma eksin, siis lükake mu väide ümber.

Postitatud: 10 Okt 2013 10:48
Postitas PuZuP
Puur oli, on ja jääb vastavalt Teede ja siseministri määrusele. Kui on valmistatud vastavalt kehtivatele tehnonõuetele ning MNT poolt aktsepteeritud, siis olgu või murutraktoril see peal. Kui aga passis märget pole, siis on PRO ja jutul lõpp. PRO-sse tehke kasvõi traktori seadmevõlli torudest see puur :)

Postitatud: 25 Mär 2014 22:17
Postitas matzz
Mul tekkis veel üks küsimus. Hetkel kvalifitseerusin ma sport klass (ma eeldan vähemalt seda. Orig mootor, teine väljalase ning modifitseeritud õhuvõtt). Nüüd kui passis on märge, et on mootorivahetus fiati vastu, kas siis lähen ma sport või pro klassi? See on ka sellinne libe jää, mille alusel seda otsustada?

Ma ise kvalifitseeriksin ennast sinna PRO klassi kuna tegemist ei ole originaal LADA mootoriga(rääkimata ülelaadimisest) vaid FIAT toodang. Siis tekib küsimus, kas FIAT mootor on nii erinev?

Postitatud: 25 Mär 2014 22:46
Postitas Walter
Pro klass, kuna see ei ole Lada mootor. Sport klassi ei ole olnud.

Postitatud: 26 Mär 2014 10:41
Postitas olaaf
 
matzz kirjutas:Siis tekib küsimus, kas FIAT mootor on nii erinev?
Ju ta ikka on veidi erinev - muidu sa ju ei paigaldaks seda :D
Kas tegelikult on vahet mis klassi sind sõitma pannakse - peaasi, et starti lastakse :)

Postitatud: 26 Mär 2014 12:31
Postitas Lauri-L
Uustulnuk nagu ma olen, räägin peast läbikäinud mõttest.
Kas oleks aksepteeritav järele aidatud 66 klaassi masin 80 klassi sõitma panna ?
Olen saanud võrrelda 1300 tuunitud (nukk, karpa ja süüde) mootoriga ja 1500 originaal mootoriga ladat ning ütleks et võrdsed masinad on.
Ise ma sellise 1300 sõidaks parema meelega 80 klassi kuna pro jaoks ikkagi lahja juba.

Kokku võtvalt astmetega klassid.
66 järgi aidatud mootorga või sillaga läheb 80 klassi.
66 järgi aidatud mootori ja sillaga läheb PRO klassi
Järgi aidatud 80 läheb PRO klassi

Olen nii mõnesgi kohas sellist süsteemi näinud ja toimib edukalt.

Lihtsalt mõte, enda masin igast nurgast PRO klass.

Terv.
Lauri

Postitatud: 31 Mär 2014 21:13
Postitas matzz
Minuga on teema lihtne, ma tulengi kohale ainult seepärast, et sõita saaksin. :)

Puhatast huvist uurin lihtsalt. Masinat ehitan ka ainult huvipärast ennast proovile panna.

Sain ka lõpuks korraliku massijuhtme tehtud enda autole :P

 
olaaf kirjutas: 
matzz kirjutas:Siis tekib küsimus, kas FIAT mootor on nii erinev?
Ju ta ikka on veidi erinev - muidu sa ju ei paigaldaks seda :D
Kas tegelikult on vahet mis klassi sind sõitma pannakse - peaasi, et starti lastakse :)