Selle kiirendusüritusega on üks "aga" veel, nimelt ei taha ta kuidagi mahtuda meie üritustekalendrisse. Kuid see on lahendatav, kui hästi mõelda ja natuke ümber planeerida
Eksisteerib kaks võimalust:
1. Maikuusse on plaanitud orienteerumisvõistlus. Ja sama kuu alguses sõidavad päris paljud Tshehhimaale Euroopa kokkutulekule. Ma ei usu hästi, et veel kolmas üritus sinna mahuks ja kui mahubki, siis on see kah juba juba broneeritud, nimelt Messil oli plaanis klubilistele väike üllatus... aga sellest ei ole mina pädev rääkima.
Juunis on suve algus. Kui nüüd suvi sama kiirelt tuleb ja ilmad soojaks kütab nagu kevade saabudes toimus, siis ehk saab juuni algul (02.-03. või 09.-10. näit.) ta ka vääriliselt vastu võtta ja juuni lõppu, peale jaanipäeva jääks just täpselt selline päev (30.juuni), mil oleks mõeldav ka Pärnu rada ette võtta. Olen ise kah jaanist alates kodus ja võimeline siis Pärnuga asju ajama kui muidu ei saa.
2. Juulis toimub kõigi eelduste kohaselt Summercamp+Hiiumaa kardirada üheskoos. See on nii suur üritus ja võtab väga palju energiat, seepärast ei taha juulikuusse küll ühtegi muud asja rohkem suruda.
Et algselt augustisse plaanitud SC saab juulis tehtud, siis on august esialgu täielikult vaba kalendris ja siin teine võimalus võtta ette Pärnu kiirendus
Hetkel ei tea kahjuks seda, kas minust augustis ka tegijat on, sest sinna veel liiga kaua aega.
Need olid kaks minupoolset nägemust/pakutud võimalust. Esimene kiire ja natuke tormakas, teine normaalsem, kui ürituste tempot silmas pidada.
Igatahes tahaks nüüd teie poolt teada:
1. Kui palju oleks üldse tulijaid, kui lennuväli välja aetakse ja osalustasu vaja maksma on hakata?
2. Kui suur on päevarent?
Vot seda tahaks ma kah teada, kas veel Indy uuritud 1000.-/2000.- veel juunis või augustis kah kehtib. Selleks head pärnakad, ongi vaja teie abi, et keegi läheks ja teeks juttu silmast silma (mitte tel. teel, sest õiged, usalduslikud kokkulepped sõlmitakse ikka poolte kohtumistel) lennuvälja juhatajaga. Ise enne juunikuud kahjuks sinnakanti tõenäoliselt ei jõua.