Vaz 2106 Crash test

Vaz 2106 Crash test

Leidsid netis mõne huvitava pildi? Tahad teistega seda jagada. tee seda siin!
Vasta
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Vaz 2106 Crash test

Postitus Postitas viaccess »

Jupid Venemaalt!
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Pilt



Pilt

tegelt on aku vist ikkagi katki aga õhupuhastaja kopsiku saaks ikka talveks ma endale:lol

ja uued kummid kah all.....voi vit.u

suunatuligi terve...õnnelik õnnetus :lol :o kuigi sellise asja üle vist ei tohiks naerda :rolleyes :(
s
serbin
Foorumi kasutaja
Postitusi: 194
Liitunud: 23 Sept 2002 09:25
Asukoht: haapsalu
Autod: krossi 01

Postitus Postitas serbin »

Pilt

iste ikka päris put..is :o
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Esialgne postitaja serbin
aga mis kiiruselt need laksud on:puzzled huvitav
40 miili ehk 64 km/tunnis
Jupid Venemaalt!
Kasutaja avatar
viaccess
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1927
Liitunud: 19 Apr 2003 20:01
Asukoht: Valga
Autod: 2101, Izh Jupiter 5, Vis 23464
Kontakt:

Postitus Postitas viaccess »

Kokkuvõttes kõige turvalisem vene autodest on mosse 2141 ja kõige ohtlikum Vaz 2107. Max on 16 punkti, mosse sai 4 ja 2107 mitte ühtegi, maailma ohtlikum auto!!!!!!!!!
Jupid Venemaalt!
2
2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Mär 2008 20:18
Asukoht: Võrumaa
Autod: lada 2106

Postitus Postitas 2106 »

Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.

[Muudetud: 14-5-2008 2106]

[Muudetud: 14-5-2008 2106]
Kasutaja avatar
pedrox
Foorumi kasutaja
Postitusi: 586
Liitunud: 04 Sept 2005 15:07
Asukoht: Pärnu
Autod: Vaz 21061, Vaz 21063, Audi A2 1.4, Audi A6 Allroad 2.7 Biturbo

Postitus Postitas pedrox »

Algselt postitas: 2106
Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.

[Muudetud: 14-5-2008 2106]

[Muudetud: 14-5-2008 2106]
Tegelikult koostekvaliteet ei puutu üldsegi asjasse. Ohutust näitab see kui korras on reisijateruum peale kokkupõrget, mitte see kui komplektseks esiots jääb. Mida vähem kere laksu endasse võtab, seda ohtlikum auto on.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: pedrox
Algselt postitas: 2106
Tegelikult ma hästi ei usu, et see 2106 crash test näitab meie käes olevate ladade ohutus. Teatavast 1990-ndate alguses toodetavade ladade koostekvaliteet vähenes järsult (nagu saate ka sellelt lingilt lugeda-->http://www.ladaklubi.ee/cms/index.php?2106<--). Ärge väga pahandage kui ma millegagi väga puusse panin:spin.

]
Tegelikult koostekvaliteet ei puutu üldsegi asjasse. Ohutust näitab see kui korras on reisijateruum peale kokkupõrget, mitte see kui komplektseks esiots jääb. Mida vähem kere laksu endasse võtab, seda ohtlikum auto on.
Pigem on lada reaalsed crash tulemused veel kehvemad, kuna rooste teeb ajajooksul oma töö. Mina EI TAHA olla avariid tegevas ladas. Sõida kui korralikult tahad, keegi teine võib ikka sulle lambist sisse sõita.
Ladas sõitjad jäävad reeglina alati kannatajateks, oeh.

[Muudetud: 14-5-2008 ToM]
m'kay
2
2106
Foorumi kasutaja
Postitusi: 17
Liitunud: 08 Mär 2008 20:18
Asukoht: Võrumaa
Autod: lada 2106

Postitus Postitas 2106 »

Kui koostekvaliteet on halb siis ei jäägi juu reisijateruum terveks:D
Kasutaja avatar
logman
Ladaklubi Liige
Postitusi: 3998
Liitunud: 29 Nov 2004 23:46
Asukoht: Mulgi ja Sakala vahel vibreerin
Autod: 1,3 "vasmjorka", 1,2 "kopeika", 1,4d vollwaagen
Kontakt:

Postitus Postitas logman »

Mitte koostekvaliteet ega ka roostetanud kere pole salongikahjustuste põhjuseks, vaid ajast ja arust konstruktsioon.
Kõik klassikute alused on ühe ja sama kujuga, ühest ja samast puust ja seda juba üle kolmekümne aasta muutmata kujul.
Sel ajal, kui lada "leiutati" ei olnud veel kokkupõrketeste moes.
Ma ei tea, kuidas mujal suures liidus, aga ENSV-s ei tuntud Lada teedele ilmumise ajal sellist sõnapaari nagu "kiirusepiirang maanteel" e. praegune 90km/h.
Autosid oli vähe, teed nigelad.
Laupkokkupõrgetega ei saadudki arvestada, sest polnud eriti suurt võimalust kellegagi kokku põrgata :D.
Kasutaja avatar
ToM
Foorumi kasutaja
Postitusi: 1066
Liitunud: 26 Juun 2007 00:24
Asukoht: Kohila/Tallinn
Autod: 2107, 2101

Postitus Postitas ToM »

Algselt postitas: logman
Mitte koostekvaliteet ega ka roostetanud kere pole salongikahjustuste põhjuseks, vaid ajast ja arust konstruktsioon.
Kõik klassikute alused on ühe ja sama kujuga, ühest ja samast puust ja seda juba üle kolmekümne aasta muutmata kujul.
Sel ajal, kui lada "leiutati" ei olnud veel kokkupõrketeste moes.
Ma ei tea, kuidas mujal suures liidus, aga ENSV-s ei tuntud Lada teedele ilmumise ajal sellist sõnapaari nagu "kiirusepiirang maanteel" e. praegune 90km/h.
Autosid oli vähe, teed nigelad.
Laupkokkupõrgetega ei saadudki arvestada, sest polnud eriti suurt võimalust kellegagi kokku põrgata :D.
Jutt õige, aga kasutatud masina turvalisus pole siiski see mis uuel. Eriti ladadel, mida enamasti aja jooksul ikka kordi paigatud või lausa uuesti üles ehitatud. End of story:D

Lisan paar pilti ka omaaegsetest crash testidest. Huvitav, kas nede katsete tulemuste põhjal ka mingeid järeldusi/korrektuure auto juures tehti?:puzzled
03

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ja 06

Pilt
m'kay
Vasta