1. leht 1-st

kas huumor või tõelisus?

Postitatud: 31 Jaan 2007 18:00
Postitas must1

Postitatud: 31 Jaan 2007 19:29
Postitas kopec
Igal lollil oma lõbu.Oleks võinud vähemalt mõne tehnilises korras riista valida.Kui ferraril kaks silindrit töötaksid,poleks kiirendus ka parem olnud.Ja see lõpu plahvatus oli liialt üle paisutatud.
Clarkson“ilt oleks oodanud rohkem objektiivsust.

Postitatud: 31 Jaan 2007 19:40
Postitas moosmoosik
väga kõva teema ju.
tekkis mõni küsimus:
1)kuhu külge olid kinnitatud need trossid sellel ladal?
2)kas kere oli enne lõigatud et nii kergelt pooldus?
3)kas plahvatus oli eriefekt?

ehk saab sellestki intrigeeriv vaidlusobjekt :P

Postitatud: 31 Jaan 2007 19:45
Postitas reiner
Ja pealegi, see video on siit juba läbi käinud ühe korra. Huumorinurgast siis.


http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthre ... 39&page=16

Plahvatus oli küll erieffekt. Ja esimene küsimus minule pähe tuli oli ka, et kuhu trossid kinnitati?

Postitatud: 31 Jaan 2007 19:56
Postitas zajetz
Algselt postitas: moosmoosik
väga kõva teema ju.
tekkis mõni küsimus:
1)kuhu külge olid kinnitatud need trossid sellel ladal?
2)kas kere oli enne lõigatud et nii kergelt pooldus?
3)kas plahvatus oli eriefekt?

ehk saab sellestki intrigeeriv vaidlusobjekt :P
trossid olid kinnitatud tõenäoliselt stange all olevate pukseerimis aasade külge.
kere oli kindlasti,sest katus ei pooldu kundagi selle kohapealt ja täiesti sirge jooneliselt. (tõenäoliselt oleks katus pidanud jääma tagumise osa külge) Samas kui tõesti kõvasti tõmmata siis usun et enne oleks tulnud küljest ära stanged kui auto poolex läheb.
Plahvatus oli kindlasti eriefekt, sest salongis ei ole midagi sellist mis nimodi plahvataks. Kütusetoru jookseb põhjaall tunelis ja see kindalasti plahvatust ei teeks kui seda tõmmata.

Ei oska kommentaarida, liiga haledalt tehtud.

Postitatud: 31 Jaan 2007 20:35
Postitas fanatt
Ma arvan et ega Clarksonil pole midagi sigulli vastu, vaid nad kasutasid sigulli sotsialistliku võimu sümbolina ning selle lõhkumine võis näidata mida nad nõukogudeliidust arvavad.
Ja küsimuses kas kere oli enne läbi lõigatud ei tasu kaheldagi, sest eluilmaski ei rebene sigull nii täpselt keskelt pooleks.
Esimene küsimus- arvatavasti tugevdasid nad need stange kinnitus kohad ära, sest vastasel juhul tuleksid ned kõrvad koos kronsaga kereküljest ära (järgi proovitud).

Postitatud: 31 Jaan 2007 21:49
Postitas moosmoosik
Algselt postitas: zajetz
trossid olid kinnitatud tõenäoliselt stange all olevate pukseerimis aasade külge.
kere oli kindlasti,sest katus ei pooldu kundagi selle kohapealt ja täiesti sirge jooneliselt. (tõenäoliselt oleks katus pidanud jääma tagumise osa külge) Samas kui tõesti kõvasti tõmmata siis usun et enne oleks tulnud küljest ära stanged kui auto poolex läheb.
Plahvatus oli kindlasti eriefekt, sest salongis ei ole midagi sellist mis nimodi plahvataks. Kütusetoru jookseb põhjaall tunelis ja see kindalasti plahvatust ei teeks kui seda tõmmata.

Ei oska kommentaarida, liiga haledalt tehtud.
tean omast käest et need pukseerimisaasad ei ole kuigi tugevad ning need oleks ära rebitud vast esimesena. aga kui auto õhku tõusis siis tõmmasid rattad koopasse. ka ei olnud nad mitte kinnitatud silladetailide külge?

Postitatud: 10 Veebr 2007 01:38
Postitas martvl
sai kunagi sigulli kere puhastatud kuna lasikus oli nii suur ja tagasild kõver sai kopikas trossiga ümber puu kinni pandud teine trossläks lintraktori külga ja sikutasime
esimese ratsiga läks tross teise ratsiga tõstis auto umbes meetri kõrgusele ja vedas silla alt ära ...:)
see selleks
aga kuhu kadus selle 05 sisu?
ühel hetgel on auto seest tühjaks tehtud :D