6. leht 9-st

Postitatud: 19 Mär 2013 00:33
Postitas viaccess
12 märts 2013 konveierilt tuli 2 000 000 Lada 4x4 ehk NIVA

http://youtu.be/3XGXn0hg9EU

Pilt

Postitatud: 26 Juun 2013 16:29
Postitas ando
Uus Kalina Venemaal salongides.

http://www.postimees.ee/1281820/uus-lad ... longidesse


Pilt

Rohkem pilte:
http://www.eurocarblog.com/post/24287/l ... e-launched

Üllatavalt asjalik näeb piltide pealt välja, iseasi, mis koostekvaliteet ja materjalid katsudes ning silme all vaadates on.

Postitatud: 26 Juun 2013 16:43
Postitas Jonx
Paistab olevat Dacia Sandero koopia(kuidagi väsinud näeb ikkagi välja). Tagaots on küll väga sarnane ja küljejooned samuti. Esiots on natuke muudetud.

Postitatud: 27 Juun 2013 09:20
Postitas Mel
Pigem tegemist esimese põlve Kalina face-liftiga. Samas huvitav, kas Renaulti all Ladade ja Daciate/Renaultide disainer üks ja sama (kokkuhoid :D). Kalina-Sandero sarnased ja Granta ning Renault Thalia sarnased. Lisaks esitletakse 15 juulil esimest uut Datsunit. Tegemist siis Togliattis toodetava autoga, mis tegelikult mõnede väikeste muudatustega Lada Granta.
Renault grupi hinnapoliitika on ka huvitav Lääne-Euroopas peaks olema Dacia odavam kui Lada. Nt uut Grantat müüakse sisuliselt täisvarustuses - turvapadjad, veojõukontroll, ABS, kliima, elektriaknad, soojendusega istmed, valuveljed, metallikvärv, võimsaim 72kw mootor - hinnaks veidi üle 10000€. Planku versiooni ei pakutagi. Seega rivis odavaim auto on 7500 euriga Dacia Logan.

Postitatud: 30 Okt 2013 08:29
Postitas Mel
Uus Priora, 2016 peaks tootmises olema


Pilt


Pilt

Postitatud: 28 Aug 2014 10:44
Postitas VäikeMägilane
http://kalinarc.ru/about/project/

See hooaeg olevat kulgenud edukalt ja Lada imidži loomiseks püütakse ka rallimaailmasse siseneda seekord siis Kalina RC-ga R1 klassi masinaga:
http://en.wikipedia.org/wiki/Group_R

moto siis 1.6 ja 155hj/175nm (Fiestal 163/182)

Ehk seekord võetakse asja tõsisemalt?

Postitatud: 03 Sept 2014 12:11
Postitas VäikeMägilane
Et siis 5-aastaku plaanid on minevik?
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/av ... d=69657735

Postitatud: 09 Sept 2014 20:49
Postitas kristjan92

Postitatud: 25 Jaan 2015 02:34
Postitas VäikeMägilane
Küll mitte Venemaalt, aga Venemaale:
http://www.drivenn.ru/journal/novosti/n ... e-id204238

Postitatud: 25 Jaan 2015 16:33
Postitas logman
Дело в том, что с 1 ноября 2014 года все новые автомобили в ЕС нельзя будет поставить на учёт, если они не оборудованы датчиком давления воздуха в шинах. Кроме того, в Старом Свете забраковали штатные российские кондиционеры.
Hea küll, konditsioneerist saan ma kuidagi veel aru, et konstruktsioon pole päris see, mida jevrosojuuzis tahetakse näha, aga need rehvirõhu andurid???
Kas siis nüüd on kõigil jevroopas päält läin'd aasta novembrit toodetud massinatel need andurid tavavarustuses olemas ve?

Postitatud: 25 Jaan 2015 17:56
Postitas sansa

Postitatud: 26 Jaan 2015 10:31
Postitas Mel
Rehvirõhuandurid on kohustuslikud jah uutel autodel. Väidetavalt suurem kasu kütuse kokkuhoius kui turvalisuses, sest erinevate uuringute järgi pea kolmandik juhte sõidab autoga ringi tuntava alarõhuga kummides.

Samuti kohustulikud juba aasta aega stabiilsuskontrollid, mis muide uutel ELis müüdavatel Ladadel olemas juba.

Kuid see pole veel kõik. Kui ma nüüd õigesti mäletan, siis sellest sügisest peaks uutel autodel olema sees ka juba see nn must kast. ELis hetkel jäi küll vabatahtlikuks, st et kast on alati juba autosse ehitatud, kuid uue auto ostmisel on õigus sellest loobuda. Näiteks UKs kasutavad musta kasti juba praegu kindlustusfirmad aktiivselt. Ja nn poolvabatahtlikult on inimesed sellega nõus, sest kui kast näitab, et su sõidustiil on nõuetele vastav, siis väheneb kindlustusmakse isegi kuni 40%. UK-s on aga kindlsutusmaksed täiesti kosmilised ja seega võit märkimisväärne. USAs must kast juba 2 aastat kohustulik uutes autodes ja mingit loobumisvõimalust pole.

Tegelt üllatav, et selles valguses Nivat niipalju elus hoitakse, sest näiteks Defenderi tootmine lõpetatakse sellel aastal ära uutele nõutele vastavusse viimise keerukuse pärast . Sama juttu on rääkinud ka Mercedes enda G kohta.

Postitatud: 29 Jaan 2015 00:28
Postitas logman
Ega jah selle Venemaaga on asjad nagu on.
Ma olen sügavalt üllatunud kahe autovabriku viimase aja toodangust. Üks on Uaz ja teine Gaz.
Sealt on välja sõitnud vägagi söödavad pillid. Kvaliteediga on nagu on. Teada värk. Aga samas on tegemist minu arusaamade järgi ikkagi igikestvate masinatega, mitte nii nagu tänapäeva tarbimisnormid ette näevad, et teatud aja möödudes kõlbavad ainult pressi alla lükkamiseks. Remontida kannatab ja see ei ole summagi nii kallis ja ebamugav lõbu, nagu näiteks frankide toodangu juures täheldatud on.
Asja kõige meeldivam pool on hind. Uus Uaz Patriot maksab täna tänu ruslikute ruubliku ülikiirele langusele sellise võileiva hinna, et miks mitte endale see soetada. Aga ei saa. Euroliidus ei saa. On küll loetud üht kõlakat, et olla itaallastele kopsakas summa visatud euronormidega kooskõlla aitamise eest, aga paraku venkud nende normidega sammu pidada ei suuda. Lisatakse kõvasti ludinaid ja lutikaid mootorile, et Euro-5 välja veaks, kuid kohe-kohe hakkab kehtima Euro-6 ja ikkagi on nad omadega jännis.

http://youtu.be/cjMPotrMC-s

ja siin gaazik:
http://youtu.be/zZQ53_6gDww

Postitatud: 02 Veebr 2015 23:46
Postitas logman
Näedsa siis! Kas vastus Mel'i küsimusele olemas?

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/ve ... d=70702157

Postitatud: 03 Veebr 2015 14:04
Postitas VäikeMägilane
Seda nad võivad ju loota, hetke olukorda arvestades, haarab idanaaber igast õlekõrrest. Eks aeg näitab muidugi.
Kuid jah uuel Nival on nüüd ka rööbe laiem ning peaks "mägedel" paremini hakkama saama, samuti saab sellele igale poole lukud sisse tsurada kui väheks jääb.

Postitatud: 03 Veebr 2015 14:42
Postitas Mel
Selle edu saavutamiseks peaksid nad kapoti alla panema Renaulti 1,5 dci mootori. Sisult võib siiski mõte õige olla, sest üle poolte brittidele müüdud Defenderitest olid 3-ukselised. Seega jämedalt sama suured autod, Nival sealjuures esireas rohkem ruumi.

Postitatud: 29 Mär 2015 22:55
Postitas VäikeMägilane
http://majandus24.postimees.ee/3138865/ ... -lada-aega

Kui sellised trendid jätkuvad, siis aasta pärast saab taas Iževskist või koguni Togliattist taas tagaveolisi soetama hakata, ei ole halba ilma heata...
(must huumor)

PS 31.3.15: http://nr2.com.ua/News/economy_and_busi ... 93490.html

kahjum kasvas neljandiku:o
see ei ole aprilli nali

Postitatud: 30 Mär 2015 11:22
Postitas SexSix
 
VäikeMägilane kirjutas:http://majandus24.postimees.ee/3138865/ ... -lada-aega

Kui sellised trendid jätkuvad, siis aasta pärast saab taas Iževskist või koguni Togliattist taas tagaveolisi soetama hakata, ei ole halba ilma heata...
(must huumor)
"Mõni" kommentaar isegi:D

Postitatud: 04 Apr 2015 23:31
Postitas VäikeMägilane

Postitatud: 04 Apr 2015 23:43
Postitas student
 
VäikeMägilane kirjutas:http://avtosreda.ru/news-common/BuAnder ... estaiXRAY/

elame näeme...
Äkki Keegi tõlgiks :D (kuna magasin venekeele tundides, ka peale kontrolltöid silitasin õpsil põlve)