stiilne/võimalikult väheste vidinatega tuunimine
stiilne/võimalikult väheste vidinatega tuunimine
stiilne/võimalikult väheste vidinatega tuunimine
panen siia lingi, mida vaadake ja vaadake hoolega. inimesed näevad vaeva. sigull käib pulkadeks kokku lahti ja ehitamine ei seisne mitte odavas tuunimises vaid KORRALIKUS teostuses:wow:wow:wow
pala ladamania.hu fanaatikute sektsioonist
keegi veel midagi sarnast leiab siis pange siia teemasse
pala ladamania.hu fanaatikute sektsioonist
keegi veel midagi sarnast leiab siis pange siia teemasse
Meskimeni seadus - Kunagi pole aega teha midagi korralikult aga alati on aega ümber teha
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
VAZ 2105 - "kopika" värskem teised, millele vaid ühe pika joonlauaga varustatud disainerite meeskond püüdis anda veidi nooruslikuma välisilme
- robi
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 494
- Liitunud: 10 Sept 2003 21:43
- Asukoht: Tallinn
- Autod: 2107 1992
- Kontakt:
Väga õpetlik pildiseeria. Insipireeriv!
http://ladamania.hu/fanatics/vighjoe/ : siin üks 07 saab uue rohelise kuue.
http://ladamania.hu/fanatics/vighjoe/ : siin üks 07 saab uue rohelise kuue.
-
aAaClub
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 189
- Liitunud: 13 Nov 2003 22:54
- Asukoht: Tallinn Liiva
- Kontakt:
Odavusest on küll asi kaugel!!!!
Selline töö nõuab väga palju aega ja ka raha sest detailide puhastamine + värvimine ei ole kõikse odavamate killast.
Pakun orjenteeruvalt et selle auto tegemine umbes 70000 kr maksma läks +/- 20000 kr .
Sinna sisse on arvestatud nii materjal kui ka miniimum töötasuga kulunud aeg, lisandub veel tööde maksumus mida ise ei teosta ja oled sunnitud kasutama asjatundjate teenuseid.
Seega pakun, et eesti kohta oleks juba hea tulemus kuskil kümmekond sellist ladat, hetkel olen ise teadlik kuskil 4 sellisest autost millekallal sarnast vaeva nähtud.
Aga kõigile edu ja jaksu eks aeg näitab palju meil entusiaste on siin pisikesel Eestimaal.
Selline töö nõuab väga palju aega ja ka raha sest detailide puhastamine + värvimine ei ole kõikse odavamate killast.
Pakun orjenteeruvalt et selle auto tegemine umbes 70000 kr maksma läks +/- 20000 kr .
Sinna sisse on arvestatud nii materjal kui ka miniimum töötasuga kulunud aeg, lisandub veel tööde maksumus mida ise ei teosta ja oled sunnitud kasutama asjatundjate teenuseid.
Seega pakun, et eesti kohta oleks juba hea tulemus kuskil kümmekond sellist ladat, hetkel olen ise teadlik kuskil 4 sellisest autost millekallal sarnast vaeva nähtud.
Aga kõigile edu ja jaksu eks aeg näitab palju meil entusiaste on siin pisikesel Eestimaal.
-
mmess
- Ladaklubi Liige
- Postitusi: 847
- Liitunud: 22 Apr 2002 11:45
- Asukoht: Tartu
- Autod: '95 Audi A6
- Kontakt:
Noh jah. Ega elamispinna puhul on ka ju peamine, et oleks nurk, kus külili visata, teine nurk, kus pott tulele pista, kolmas kust vett tilgub, et saaks pesta ja juua ning neljas kuhu peenemat ja paksemat poetada. Mingit mõtet pole ju suuremat ja uhkemat ehitada, veel vähem mingit olemasolevat remontida.Algselt postitas: Laada
Eks leidub inimesi kellel oma ajaga midagi mõistlikku peale hakata ei ole. Saaks aru kui uunikumi taastataks või ise midagi ehitataks, kuid lanseronide, vedrude või käigukasti värvimine ladal on ju ikka tõesti natuke väärakas tegevus. Samuti on ju ukselinkide kaotamine ikka tõesti debiilne?! Milleks iseenda elu raskemaks teha. Minu jaoks on auto ikkagi tarbeese ja selliseid tegelasi nimetan kokkuvõtvalt autopededeks. Muidugi on see vaid minu arvamus.
Ja mis mõttega üldse ennast ilusasti ja viisakalt riidesse panna, villasele tekile kolm auku sisse ja on sama soe, kui kampsuniga.
Laiemas filosoofilises plaanis ongi enamus meid ümbritsevast materjaalsest varast kasutu. Inimesed on erinevad ja igaüks on mingis mõttes "pede" sest tähtsustab mõnd asja märgatavalt rohkem, mida teine peab neljanda või viienda järguliseks.
Mina ei näe et autopede oleks millegi poolest halvem ega parem riidepedest, ehituspedest, kunstipedest, teaduspedest, spordipedest, peopedest, halastuspedest või mõnest muust "pedest"
Pealegi olla üks filosoofiliste kalduvustega tark mees kunagi ütelnud, et inimene kes ei suuda millegi pärast oma normaalset mõistust kaotada, sellel pole ka mõistust, mida arukalt kasutada.
Õnneks on lamba karja seas ka sikke kes teistest eristuda tahavad ning kellele meeldib roostes ja porise känkra asemel erksaks värvitud ning korralikult viimistletud veermiku detailidega autot omada.
Kas kerenumbri ümber saab auto ehitada?
-
lLaada
- Foorumi kasutaja
- Postitusi: 260
- Liitunud: 08 Juul 2003 10:18
- Asukoht: Tallinn
- Autod: Nokia, Nolada.
Kusjuures olen viimase arvamusega isegi peaaegu nõus. Muidugi võrdlused ei sobi kohe kuidagi. Korteriga võrreldes peaks siis veetorude tehnoloogilisi kanaleid poleerima või tualeti loputuskasti seestpoolt kroomima. Igal asjal on ikkagi oma otstarve, nii korteril, riietel kui ka autol. Ja kui neid asju mingil muul otstarbel kasutada siis tundub see natuke imelik. Kellegi kohta pahasti öelda küll ei tahtnud, minu arvates on see tore kui inimestel mingisugused huvid on, tähtis ju ongi, et need huvid inimesele endale midagi pakuks. Tavainimesele lihtsalt tundub natuke totakas vedrude, õõtshoobade või kollektori värvimine, kuid ma ei olegi öelnud, et sellised tegevused peaksid kõigile mõistlikud tunduma. Veelkord ütlen, et tegemist on vaid minu arvamusega.